Fitness Seller

Bulken Of Cutten? HELP

Bezoekers in dit topic

delanoplatina

Cool Novice
Lid geworden
4 okt 2019
Berichten
49
Waardering
5
Lengte
1m83
Massa
91kg
Vetpercentage
13%
Yo, mijn naam is Delano.
Ik ga eind juli (20 juli) op vakantie.
Mijn doelstelling is om daarvoor weer een beetje in shape te komen!
Alleen zit ik een beetje in de struggle met of ik moet gaan beginnen met cutten en daarna bulken, en weer cutten, of beginnen met bulken en daarna cutten, ook zou ik niet weten hoelang ik moet gaan bulken/cutten tot 20 juli, iemand raad? ik zet hieronder even wat informatie overmezelf.

16 jaar
1.82m
81kg
13% verpercentage
brede gespierde benen
normaal bovenlichaam
normale armen
bredere schouders.
 
Dat ligt aan wat je zelf wilt natuurlijk.

Wil je wat strakker staan voor op vakantie kan je natuurlijk beter beginnen cutten. Doe een cut van 12 weken en je bent eind mei klaar.
Eventueel een kleine bulk van 8 weken met daarop volgend een cut van 10 weken zie ik ook nog als mogelijkheid..

Ikzelf start met cutten altijd eind februari, begin maart en begin te bulken eind september.

Maar zoals ik al zei, het ligt puur aan wat je zelf voor ogen hebt.
 
Laatst bewerkt:
BD95 Valt eerlijk gezegd niet veel te cutten, denk dat ik na nader inzien eerst ga bulken daarna cutten, maar zoals jij zegt 8 weken bulken , 10 weken cutten, kan ik dan niet beter 10 weken bulken , 8 weken cutten?
 
Zou gewoon lekker bulken, dan inderdaad cutten.
 
BD95 Valt eerlijk gezegd niet veel te cutten, denk dat ik na nader inzien eerst ga bulken daarna cutten, maar zoals jij zegt 8 weken bulken , 10 weken cutten, kan ik dan niet beter 10 weken bulken , 8 weken cutten?
Ik had je stats niet duidelijk gelezen..
Ik zou dan idd de tweede optie toepassen, eerst bulken dan cutten.
 
ik zou eerst cutten en dan naar je vakantie toe je calorieen weer opbouwen zodat je je lekkerder voelt en meer kan genieten van je vakantie
 
Back
Naar boven