AndroidHealthClinic

bulken op 15procent

vetzakje

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
hallo,
ik wil graag een bulken maar ik houd het niet vol qua tijd en voeding om lager te zakken dan 15%..(cutten) (om dan van bijv. 12/13% terug te bulken richting 15 procent)
maar ben nu van plan om te bulken naar 17% om hierdoor mijn verbruik te vergroten en dan alsnog te zakken richting de 13%.. ik denk dat ik dit effectief kan doen aangezien ik vrij gemakkelijk spier aanmaak...
maar ik wil graag jullie mening hierover horen:
-qua hoeveel kcal boven mn verbruik?
-whey/geen whey (waarom wel en niet)?
-werkt m'n idee in de praktijk? of is t' niet de moeite waard? en zeggen jullie doorbijten en dan bulken?
alvast bedankt,
groetjes

Ik snap er geen fl**ker van, maar ik zou het doen!

-300Kcal

-Zelf bepalen, het is in ieder geval een makkelijke post-workout shake en een makkelijke eiwitbron. (Zorg wel dat de rest van je voeding klopt.)

-Ik zou clean bulken, bulken op 15% is een beetje tricky aangezien je soms te hoog uitkomt in vp% dan is het moeilijk om goed te cutten.

• Topic Starter Topic Starter
zit zelf ook te twijfelen maar ben beetje erg klaar met cutten snap je ik heb al 35kg gecut:P

kanko klopt inderdaad ik had een bicep van 43cm en nu 35cm...
maar ben der blij mee en ik weet dat ik heb gekloot viel sommige dagen meer dan een kilo af maar ik denk dat ik het anders niet gered had en hoop op een goed spiergeheugen ;p

je zit wel nu op de juiste BF zou gaan bulke tot 20%

maar ben der blij mee en ik weet dat ik heb gekloot viel sommige dagen meer dan een kilo af maar ik denk dat ik het anders niet gered had en hoop op een goed spiergeheugen ;p
Kloppen je stats dan wel? Jouw lengte en jouw gewicht en dan armen van 35cm..???

Gekke verhouding als je kijkt naar je stats? Wekelijkse weging is trouwens een stuk betrouwbaarder mits je dit op hetzelfde tijdstip doet. (bijvoorbeeld gelijk als je wakker word)

ow hahaha sorry klinkt echt misschien heel sneu maar ik heb blijkbaar alleen me bodyfat aangepast en niet me gewicht zal t profiel ff aanpassen!!

denk dat ik maar ff 2 maandjes ga martelen met cutten en dan bulken tot 15 procent en dan kijken we wel:p. en mijn reden is dat ik me huid nog aardig los heb zitten en geen zin hebt om dan dat op spanning te zetten. zolang het nog niet hersteld is.

toch voor de grap bicep opnieuw gemeten, en we zijn weer terug op 39cm koud

En je bf% ?

Terug
Naar boven