XXL Nutrition

bulken schijten

mikeo26

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
1.793
Lengte
1m81
Massa
117kg
yo

ik heb als ik hard bulk echt last van dat ik veel naar de wc moet.
wel 6 x op een dag.

ik heb dan hele tijd het idee dat ik voedingsstoffen uit schijt, die nog niet gebruikt zijn. kan dat kloppen?

bijv vandaag en gisteren had/heb ik tussen 05.00 en 11.00 al 3 keer gezeten

Laatst bewerkt:
je lijkt wel een vogel die doen ook eten en dan gelijk uit schijten whaha

minder scheiten, en meer eten !

Ja, je hebt gelijk. Ik zou gewoon stoppen met vreten want dat heeft hetzelfde effect als alles gelijk weer uitschijten. Zo houd je dan weer meer tijd over om te trainen.

• Topic Starter Topic Starter
Ja, je hebt gelijk. Ik zou gewoon stoppen met vreten want dat heeft hetzelfde effect als alles gelijk weer uitschijten. Zo houd je dan weer meer tijd over om te trainen.

als ik normaal eet zo'n 3000kcal gok ik. dan val ik af.
als ik aan wil komen moet ik toch echt richting de 6000.
en ik heb wel veel eten nodig om sterker te worden. iig dan gaat het wel sneller.

maar zijn er geen middelen waardoor je minder vaak hoeft?

Ik schijt ook zeer frequent

en ik heb wel veel eten nodig om sterker te worden. iig dan gaat het wel sneller.

Je zou Norrit kunnen slikken.

Ja lastig he veel eten en veel scheiten :)

trouwens komt dat bij iemand bekend voor ik heb nooit last van rotte geur of scheten bij veel eiwitten (shakes etc). Maar sinds kort drink ik cola light en er komt zo nu en dan toch een rotte eierlucht uit. Kan dit door cola light?

Na elke maaltijd een dikke shake drinken. En een potje mayo per dag moet je kijken hoe je aankomt.

Laatst bewerkt:
Gast 6000kcal slaat nergens op als je op 3000 net afvalt.

ik drink nu sinds deze week ook meer shakes :P die kipfilet kosten maken me straatarm haha

100 gram kipfilet is 40 cent. hoe kun je daar nu straatarm van worden.
Een biertje kost al snel 2 euro. Je drinkt in het weekend 10 biertjes minder en je hebt een lading kipfilet.
Een eiwit shake en dan ga ik er vanuit dat je whey hebt wordt sneller opgenomen in je lichaam dan eiwitten van kip.
dus je komt eerder zonder eiwitten te zitten.
of je moet caseine eiwit nemen maar dan zijn de kosten weer hoger dan kipfilet.
2,5 kilo caseine kost 46,90 gemiddeld als je per 40 gram rekend dan kom je uit op 75 cent per shake.

---------- Toegevoegd om 13:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:25 ----------

hou daar even een logje van bij.. En vertel ook even duidelijk hoeveel pijn je dan hebt.

Gast 6000kcal slaat nergens op als je op 3000 net afvalt.
het is maar een voorbeeld.
maar rond de 5000 kom ik iig niet erg hard aan. en blijft het nog vrij stabiel.. snelle stofwisseling

100 gram kipfilet is 40 cent. hoe kun je daar nu straatarm van worden.
Een biertje kost al snel 2 euro. Je drinkt in het weekend 10 biertjes minder en je hebt een lading kipfilet.
Een eiwit shake en dan ga ik er vanuit dat je whey hebt wordt sneller opgenomen in je lichaam dan eiwitten van kip.
dus je komt eerder zonder eiwitten te zitten.
of je moet caseine eiwit nemen maar dan zijn de kosten weer hoger dan kipfilet.
2,5 kilo caseine kost 46,90 gemiddeld als je per 40 gram rekend dan kom je uit op 75 cent per shake.

---------- Toegevoegd om 13:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:25 ----------

hou daar even een logje van bij.. En vertel ook even duidelijk hoeveel pijn je dan hebt.
njah
ik verdien maar 400 in een maand.
hiervan koop ik op het werk iedere dag eten ong 6-7 euro
op school (1 dag in de week) 10-15 euro eten

verder neem ik kipfilet met boodschappen vaak mee. en ik koop zelf van me eigen geld nog

en ik betaal bijna 6 uur voor een kilo...

Je bulkt pas te hard wanneer je bloed gaat schijten, aansteller.

Wat heb je aan super snelle vocht en vet gains?

Je bulkt pas te hard wanneer je bloed gaat schijten, aansteller.

ik schijt geen bloed. maar zit wel bloed aan me wc papier :o omdat me reet zo schraal is van dat wc papier

---------- Toegevoegd om 13:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:37 ----------

Wat heb je aan super snelle vocht en vet gains?

daar heb je aan: gains. kracht + bw
beter iets erbij dan niets en altijd een ecto van nog geen 90kg blijven

90kg is niet slecht, maar zou niet te veel overdrijven met bulken.

mike is jaloers op chopperbob en mij :cool:

OT: wen er maar aan mike, het gaat niet beter worden (misschien wat vochtige wc-doekjes kopen :D)

ik schijt ook minimaal 3x per dag, en dan bulk ik niet eens. als ik zoveel eet als jij, dat heb ik wel een tijdje gedaan, dan schijt ik ook minimaal 4 a 5x per dag. een drama is dat :o

ik zou gewoon kijken waar je net van aankomt (en dan niet na een week zeggen dat je niet aankomt, maar gewoon een langere periode!) en het dan allicht rustig opvoeren. Dan schrikt je spijsvertering ook niet als een malle

hehe.
maar het bulken zelf heb ik geen problemen mee. ik geniet van het eten dus het liefst eet ik zoveel kcal mogelijk. alleen het bereiden valt soms tegen :P

Terug
Naar boven