- Waardering
- 54
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 23%
njah
ik verdien maar 400 in een maand.
hiervan koop ik op het werk iedere dag eten ong 6-7 euro
op school (1 dag in de week) 10-15 euro eten
verder neem ik kipfilet met boodschappen vaak mee. en ik koop zelf van me eigen geld nog
en ik betaal bijna 6 uur voor een kilo...
Waarom koop je eten op je werk en school?
Dat is meestal te duur en ongezond. past vaak dus niet eens in je voedingschema. Tuurlijk het is misschien stoer. (Kijk mij eena lekker duur eten)
Beter dat geld beteden aan andere voedingszaken.
kip moet je kopen in de aanbieding. Die zijn altijd tussen de 4 a 5 euro per kilo.
kost je dus 2 a 3 euro per dag. dat valt dus best mee en is snel al goed voor 150 gram goede eiwitten

Kijk je verdient misschien maar 400 euro maar als je dat eens goed gaat verdelen kom je heel ver.
Tevens heb jij vast niet zoveel vaste lasten als iemand die 1700 a 1900 euro verdient. En heb jij waarschijnlijk meer geld over voor voeding dan iemand die wel zijn huis en gezin moet onderhouden.

)
alleen als je savonds werkt. ik moet alles zelf betalen helaas

als je al weinig geld naar eigen zeggen hebt is dit behoorlijk duur. voor dat bedrag kan ik mijn ontbijt en misschien als ik heel erg liddl of aldi cheap ga doen mijn ontbijt en lunch voor een week van betalen. En dan heb ik brood vleeswaren,kaas, mueslirepen en melk.Ok misschien de rest meegerekend ben ik iets duurder uit op week basis maar zeker weten dat het goedkoper kan en toch ook gezond en goed voor je bulk dieet.
, maak het iig niet te gek, toen ik nog 9ltr melk p/d dronk voelde ik me misschien wel sterk maar nu ik nog maar 4ltr drink voel ik me net zo sterk. Als je zo door gaat komt er een dag dat je plee helemaal onder het bloed zit, en je gewoon niet kan lopen van de juk aan je anuus