- Waardering
- 1.088
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe zijn de omtrekken laatste paar maanden. Borst/armen/navel/quads?
Ik heb buiten navel nooit gemeten. Daar is +- 1 cm bijgekomen.Hoe zijn de omtrekken laatste paar maanden. Borst/armen/navel/quads?

Omtrekken is wel belangrijk, navel zal ongetwijfeld stijgen niet zozeer door vet maar volume eten. Kcal up = meer eten in de pens.Ik heb buiten navel nooit gemeten. Daar is +- 1 cm bijgekomen.
Wel goed om nu ook de rest te gaan meten ja![]()
goed resultaat, ga vooral zo door lekker bezigExact 1 jaar trainen plus voeding op orde. -8,3 kilo tijdens cut, daarna onderhoud en lean bulk en +7,5 kilo erbij (gemiddeld 220 gram per week erbij):
Begin-laagste-nu:
![]()
![]()
![]()
Thanks! 🙏🏻
Ik zou echt doorgaan met bulken man, ik ben ook al een tijd aan het lean-bulken. Begin ook vet aan te komen helaas kan je als naturel ook als gebruiker, dit niet voorkomen. Helaas gaat er eerst vet naar mijn buik, dus die blokken verwijderen snel. Je bent heel snel droog geloof mij ik ga ook over een aantal weken pas beginnen met cutten.Ik heb jullie advies nodig.
Ben de laatste weken dus ongeveer 200 gram aan het aankomen en zie mezelf ook groeien (en sterker worden)
Nu begin ik te zien dat er wat vet aan het komen is (klein randje bij het 'zwembandje').
Wat zou ik het beste doen om laten we zeggen op 1 juli het beste op te staan? NU terug naar 10% cutten en dan door lean bulken tot half juni en dan korte cut? Door bulken tot half mei en dan cutten? Wat anders?
Nu besef ik me dat de foto zowel groei als 'vet' wat anders weergeeft dan ik het zelf zie.
![]()
Thanks! Ik wil alleen voorkomen dat ik straks te vet wordt en weken moet cutten om droog te worden. Ik vind het nog wat lastig inschatten wat het kantelpunt is en wil zeker niet terug naar m'n begin foto van een jaar geleden.Ik zou echt doorgaan met bulken man, ik ben ook al een tijd aan het lean-bulken. Begin ook vet aan te komen helaas kan je als naturel ook als gebruiker, dit niet voorkomen. Helaas gaat er eerst vet naar mijn buik, dus die blokken verwijderen snel. Je bent heel snel droog geloof mij ik ga ook over een aantal weken pas beginnen met cutten.
Thanks! Vertrek 7-7 op vakantie dus ga sowieso door met deze bulk tot mei en dan langzaam afbouwen!6-10 weken en je hoeft niet eens extreem laag te gaan qua kcal. Zou zelf de kcal tekort zeer minimaal houden en voornamelijk nuchter je shape week op week bekijken. Weegschaal gezien hoeft er niet veel af, eerste week misschien 2kg pis je vanalles uit qua vocht en daarna is het enkele honderden grammen wekelijks max tot je weer volledige abs hebt.
Zou zelf nog doorbulken tenzij je jezelf stoort of vakantie/foto shoot ofzo hebt, je shape laat het nog zeer zeker toe om er enkele kgs op te plakken en indien spiermassa je doel is kan je ook beter doorbulken ipv de cut te vroeg te starten.
Indien je cut ga echt minimaal in een tekort en ik zou zelf cardio nog niet toepassen in de eerste helft vd cut, wellicht x stappen pd als je een zit baan hebt maar dit vanuit gezondheidperspectief dan wel “extra verbranden”.
Ziet er goed uit, wat weeg je nu?
Nog steeds maar een schamele 73kg

Liever een nette 73 dan een smerige 85+ ofzo man 👌🏻