Fitness Seller

Van cut naar leanbulk

net een bende wijven hier zeg

... ik vind het aanstellerij, sorry

Los daarvan is het ook behoorlijk simpel hé:
1. je groeit en past dus je kleding aan
2. je blijft status quo en behoudt je kledij op maat
Hahaha, wat een reactie. Hij geeft toch zelf al aan dat het geen hardcore BB gedachtegang is. TS mag dat natuurlijk helemaal zelf weten, als deze kleding belangrijk voor hem is.

Waar ik het wél mee eens ben, is dat het uiteindelijk kiezen wordt tussen die twee. En ik, plus de meesten hier op een BB forum, zou het wel weten. Maar ik ben hem niet.

Niet meer in kleren geraken, shoppen, keuzestress.... net een bende wijven hier zeg

TS is wat, 2 maandjes (?) aan het leanbulken... ik vind het aanstellerij, sorry

Het gaat om TS, niet of wij een bende wijven zijn !
Als @RLS maatkleding draagt voor oa zijn werk, is dat zijn keuze.
ikzelf heb een hekel aan pak dragen, zelfs alleen met nette schoenen voel ik me niet in mijn sas.

• Topic Starter Topic Starter
Mooie maatkleding zit op de mm perfect. Dus iedere verandering maakt dat het niet meer zo zit als waarvoor het gemaakt is.
vet is zacht en zakt(schouders) als je hard traint, kun je wel afvallen maar toch gespierder raken in oa schouders. dan kan maatkleding minder goed zitten.
#afgezakte schouders
Dat dus. Blijkbaar en begrijpelijk past dat niet in iedereen z'n straatje hier. Prima, ik ben aan niemand een verklaring of verantwoording schuldig.
Niet meer in kleren geraken, shoppen, keuzestress.... net een bende wijven hier zeg

TS is wat, 2 maandjes (?) aan het leanbulken... ik vind het aanstellerij, sorry

Dat mag jij vinden. Ik vind wat anders. Ik zeg ook nergens dat het lastig is. Ik geef aan op welk punt ik nu sta, en nogmaals, ik ben niemand verantwoording schuldig.

Maar vaak goede kleding is nog wel goed te verkopen. Je kan kiezen wat echt niet past door te stoten!
Confectie wel, bespoke niet, omdat het zeer persoonlijk is.
Hahaha, wat een reactie. Hij geeft toch zelf al aan dat het geen hardcore BB gedachtegang is. TS mag dat natuurlijk helemaal zelf weten, als deze kleding belangrijk voor hem is.
Naast dat, ook een enorme investering qua geld en tijd (qua wachten en afreizen naar kleermakers) ;)
En ook daar zal en mag iedereen wat van vinden.

Uiteraard had ik bovenstaande wel verwacht, en wanneer het iemand niet zint is diegene vrij om hier niet te lezen. Ik zal me beraden of ik nog zin heb om door te blijven posten (ja, weer zo'n wijven bende toch zeker :D )

Een mening is zo gegeven.
Heb zelf al meerdere keren mijn volledige garderobe moeten vervangen. Even los van het financiële aspect kan het ook vermoeiend zijn om regelmatig in kleding te lopen die niet helemaal goed past. En een verademing als iets dan wel lekker zit en goed staat. Ik kan me dus prima voorstellen dat je deze frustratie even uit in je persoonlijke log. ;)
Uiteindelijk gaat het erom dat jij keuzes maakt die bij jou passen en waar jij je prettig bij voelt.

Uiteraard had ik bovenstaande wel verwacht, en wanneer het iemand niet zint is diegene vrij om hier niet te lezen. Ik zal me beraden of ik nog zin heb om door te blijven posten (ja, weer zo'n wijven bende toch zeker :D )
Wellicht als je je een BBL en een cup DD aan laat meten dat we wat begripvoller en liever voor je zijn. Dan lezen ook meer mensen je log.

Model van maatkleding zal gedurende de tijd toch veranderen, of je wilt zelf iets nieuws.
Dan maar langzaam de garderobe aanpassen aan je fysiek. Het zou zonde zijn om de gains te laten voor kleding die uiteindelijk tijdelijk is. Die spieren neem je altijd mee.

En natuurlijk wel blijven loggen, zo vaak zien we hier geen nette, leangains, progressie :thumb:

• Like
Waarderingen: RLS
Plaatje voor de sfeer

IMG_1181.jpeg

• Bicep
Waarderingen: K82
gewicht loopt heel langzaam op. Ongeveer 100/200 gram per week:

IMG_1240.jpeg

Dit is echt toeval, vanmiddag dacht ik nog aan dit topic hoe het nu zou gaan.

• Like
Dit is echt toeval, vanmiddag dacht ik nog aan dit topic hoe het nu zou gaan.
Nog altijd hetzelfde bezig. Een minimaal kcal overschot.

Ik ben echter onverwacht snel van functie verandert wat een hoop tijd opsnoept (maar wel leuk is verder ;) ) daarom stuk minder actief qua bijdrages.

Laatst bewerkt:
Armen gaan goed :thumb:

• Bicep
Buik is summer ready💪🏻

• Bicep
Nog steeds langzaam groeiende, en nog steeds elke sessie sterker:
IMG_1336.jpeg

goed bezig, ik zou je toch aanraden om een statief te kopen om wat meer fullbody foto's te maken voor het bijhouden van je progressie.

Na een paar maanden op onderhoud te hebben gezeten, en ipv 12 sets per spiergroep, 8 gedaan, ga ik vanaf januari (in december wat lastig om consequent te trainen ivm vakantie) weer vol voor de bulk en terug naar 12 sets.

In de laatste weken is een goede kennis veel te jong plots gestorven aan een hartstilstand. Dat heeft bij mij echt het besef gegeven om niet meer te leven om te werken, en meer meer meer willen. Dus focus op sport en gezin.

Doel: 6,5 kilo erbij voor 1-7-25 met nagenoeg zelfde VP.

Huidige staat (zonder statief)
IMG_1440.jpeg

Nog steeds geen statief, maar soit. Laatste foto dit jaar. Vanaf volgende week 2 weken weg, en dan weer vol aan de bak, 4x per week, en calorie overschot.

Heb het toch 5 maanden rond onderhoud uitgehouden zonder aanzienlijk in vet te stijgen. In die 5 maanden 2 kilo zwaarder geworden.

Nu de bedoeling om in 6 maanden die 6 kilo te pakken.

Denk dat dit nog een prima begin situatie is.

Bijlagen

• IMG_1493.jpeg
    IMG_1493.jpeg
    124,2 KB · Weergaven: 43
  • IMG_1494.jpeg
    IMG_1494.jpeg
    149 KB · Weergaven: 47
Laatst bewerkt:
Nog steeds geen statief, maar soit. Laatste foto dit kaar. Vanaf volgende week 2 weken weg, en dan weer vol aan de bak, 4x per week, en calorie overschot.

Heb het toch 5 maanden rond onderhoud uitgehouden zonder aanzienlijk in vet te stijgen. In die 5 maanden 2 kilo zwaarder geworden.

Nu de bedoeling om in 6 maanden die 6 kilo te pakken.

Denk dat dit nog een prima begin situatie is.
Lekker bezig man.

• Like
Terug
Naar boven