Ranguh
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 9%
Hoi allemaal, ( Let niet op mijn spelling aub. Ik niet turk mr spelling niet geweldig.
)
Ik fitniss nu sinds oktober en heb al veel progessie geboekt!! Ik heb ook nog een spierscheur in me linker kuit sinds maart. Ik was een wielrenner die dit jaar nog met het NK mee deed. Nu wil ik andere dingen doen, groter,sterker,gespierder,atletisch worden! Mis bokser?!
Ennn Ik heb zojuist mijn voedingschema af! Ik wil even weten of ik alles wel goed heb berekend. Bijvoorbeeld of de kcal van kwark/sultana etc wel kloppen?!
Hoelang moet ik bulken voordat ik te dik ben?
Cardio nodig? met kwartier heen en terug op de stadfiets? Verder doe ik 5x per week krachttraining.
Genoeg vetten/eiwitten?
Teveel/te weinig kcl voor 5x per week krachttraining?
Vandaag ook begonnen met creatine!
SPANNUD

Zie bijlage voor voedingschema EXCEL!
Thanks buddy's
)Ik fitniss nu sinds oktober en heb al veel progessie geboekt!! Ik heb ook nog een spierscheur in me linker kuit sinds maart. Ik was een wielrenner die dit jaar nog met het NK mee deed. Nu wil ik andere dingen doen, groter,sterker,gespierder,atletisch worden! Mis bokser?!
Ennn Ik heb zojuist mijn voedingschema af! Ik wil even weten of ik alles wel goed heb berekend. Bijvoorbeeld of de kcal van kwark/sultana etc wel kloppen?!
Hoelang moet ik bulken voordat ik te dik ben?
Cardio nodig? met kwartier heen en terug op de stadfiets? Verder doe ik 5x per week krachttraining.
Genoeg vetten/eiwitten?

Teveel/te weinig kcl voor 5x per week krachttraining?
Vandaag ook begonnen met creatine!

SPANNUD

Zie bijlage voor voedingschema EXCEL!

Thanks buddy's

Bijlagen
Laatst bewerkt: