XXL Nutrition

bulken

zacci

Novice
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
61kg
Vetpercentage
8%
hallo bb'ers, ik train nu al een jaar maar ik heb me nooit écht uitgebreid bezig gehouden met de voeding. ik wil graag groter in spieren worden en sterker. ik heb veel topics gelezen maar ik kom er maar niet uit hoe mijn voedingsschema eruit moet komen te zien, dus kritiek is zeker welkom!

stats:
leeftijd: 17
sex: man
lengte: 171cm
gewicht: 61kg
bf: 8%

6:30 halve liter soyamelk met 50 gram havermout

10:15 twee bruine broodjes en 2 kipfilet en appel

12:30 twee bruine broodjes en 2 plakken kipfilet

15:00 eiwit pannekoek

16:00 training

18:00 wat de pot schaft, meestal een gebruikelijke maaltijd

20:00 kipfilet 200 gram

22:00 fruit als ik nog honger heb

totaal aantal energie: 2200+-
koolhydraten: 185
vetten: 40
eiwitten: 125

alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
hallo bb'ers, ik train nu al een jaar maar ik heb me nooit écht uitgebreid bezig gehouden met de voeding. ik wil graag groter in spieren worden en sterker. ik heb veel topics gelezen maar ik kom er maar niet uit hoe mijn voedingsschema eruit moet komen te zien, dus kritiek is zeker welkom!

stats:
leeftijd: 17
sex: man
lengte: 171cm
gewicht: 61kg
bf: 8%

6:30 halve liter soyamelk met 50 gram havermout

10:15 twee bruine broodjes en 2 kipfilet en appel

12:30 twee bruine broodjes en 2 plakken kipfilet

15:00 eiwit pannekoek

18:00 wat de pot schaft, meestal een gebruikelijke maaltijd

20:00 kipfilet 200 gram

22:00 fruit als ik nog honger heb

totaal aantal energie: 2200+-
koolhydraten: 185
vetten: 40
eiwitten: 125

alvast bedankt!
Als je dat voorheen at dan nu dit om aan te komen.

6:30 halve liter half volle melk met 50 gram havermout

10:15 3 bruine broodjes en 75 gr kipfilet en appel

12:30 3 bruine broodjes en 75 gr plakken kipfilet

15:00 Eet maar gerust 4 eiwitpannekoeken (weet niet hoeveel daarin zit trouwens)

18:00 wat de pot schaft, meestal een gebruikelijke maaltijd (eet na training maar uitgebreid)