Blad
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 27
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 15%
Beetje vaag topictitel
maar stel ik wil er volgend jaar zo goed mogelijk bijstaan, rond de 10% met zoveel mogelijk massa.
Beginstats ongeveer als volgt:
Lengte: 1,78m
Gewicht: 91kg
Bodyfat: 15%
En ik wil 2 kuren doen tot volgend jaar, tussen deze twee kuren ga ik wel gewoon off. Kan ik dan het beste:
1: Bulkkuur en zoveel mogelijk massa pakken met zo min mogelijk stijging in bf en vervolgens als tweede kuur een cutkuur.
2: Of op ongeveer onderhoud eten met bv test/tren en een paar procent zakken in bf en wat spiermassa winnen en dit twee keer. Kon geen leuker iets verzinnen dan "cleankuur"
maar stel ik wil er volgend jaar zo goed mogelijk bijstaan, rond de 10% met zoveel mogelijk massa.Beginstats ongeveer als volgt:
Lengte: 1,78m
Gewicht: 91kg
Bodyfat: 15%
En ik wil 2 kuren doen tot volgend jaar, tussen deze twee kuren ga ik wel gewoon off. Kan ik dan het beste:
1: Bulkkuur en zoveel mogelijk massa pakken met zo min mogelijk stijging in bf en vervolgens als tweede kuur een cutkuur.
2: Of op ongeveer onderhoud eten met bv test/tren en een paar procent zakken in bf en wat spiermassa winnen en dit twee keer. Kon geen leuker iets verzinnen dan "cleankuur"

denk eerder richting de 8%