Fitness Seller

bulkpowders.co.uk vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net besteld bij MyProteïn...

5Kg Maltodextrine
5kg Impact whey isolate
5kg Instant Milk Proteïn
500gr Green tea extract
1kg acetyl L carnitine
500gr beta alanine
1 pocket scale

maar 6 pond verzendkosten betaald... mooi zo!:D

Donderdag besteld, dinsdag thuis!
Nette service!

Ik pak die Ultra fine scottisch oats altijd als ontbijt..

Echt geweldig man.

Ik pak die Ultra fine scottisch oats altijd als ontbijt..

Echt geweldig man.
Idd, ik doe 120 gr oats en 45 gr whey in mn shakebaker, en dan vul je hem echt tot de helft ofzo, maar vul het aan met water, shaken en serieus goed te drinken. Wel regelmatig schudden (voor elke slok) want oats willen wel naar de bodem zinken. Maar dus een goed ontbijt en lekker snel!

Die hebk hier ook staan, is idd ideaal als bulk shake...
Goede voedingswaarden.. en nog lekker ook!

@ BIG T heb je de resultaten van het visolie onderzoek al doorgekregen? Ben er wel benieuwd naar.

weet iemand trouwens waar de casienate ergens anders verkrijgbaar is en waar je geen creditcard voor nodig hebt. (naast my protein en xxl)? ik ben nu al meer dan een maand aan het wachten op enige service van bulkpoeder, maar dit schiet ook niet op..

Net een bestelling gedaan. Hopelijk gaat dit allemaal goed.

net alles binnen maar die smaakloze whey in toch niet echt wat. Neem die wel na de training met de witte ??? dextro die ik ook besteld had.

En het is al een hele workout om die emmers open te krijgen, heb alles overgegooid in potten die ik nog had

dextro hoort wit te zijn knul :P het is suiker

net alles binnen maar die smaakloze whey in toch niet echt wat. Neem die wel na de training met de witte ??? dextro die ik ook besteld had.

En het is al een hele workout om die emmers open te krijgen, heb alles overgegooid in potten die ik nog had

Vieze smaak bedoel je?

Als de whey van kwaliteit ok is maakt het me helemaal niet uit. De whey lost heel goed op en smaakt een beetje melkachtig. Ik kap het altijd snel binnen dus smaakt boeit me weinig.

Ja ik vind m echt vies, maar met dextro is het wel lekker.
En dextro had ik alleen nog maar roze gezien. (die van xxl)

Hij had hier belooft dat het in orde ging komen met mijn deels foute levering (daarna via mail ook nog eens) en een week later nog steeds niets. Gewoon belachelijk die service na verkoop daar. Je kan alleen maar hopen dat je nooit en foutje levering krijgt anders ben je dik genaaid.

Lees mijn ellende in mijn topic van een jaar(?) geleden T.
Een horror scenario van de bovenste plank. Ik kreeg mijn bestelling (20 kilo unflavoured whey + 1 x 500 creatine esthyl) een maand of 2-4 na bestelling pas. Doos open gescheurd of zoeits. En dit alles na ik meen een complete bestelling ''kwijt'' te zijn geweest. Het was zo'n ellende dat ik eigelijk nog eens niet meer wist hoe het allemaal precies gegaan is en goed gekomen...

Een grote nachtmerrie ik zeg het je!

Alles wat fout kon gaan ging ook fout...

Mogelijk een toekomstige kans, maar dan wil ik eerst nog meer positiviteit van hen kant uit!

Misschien MYProtein mogelijk in de toekomst.

Als de whey van kwaliteit ok is maakt het me helemaal niet uit. De whey lost heel goed op en smaakt een beetje melkachtig. Ik kap het altijd snel binnen dus smaakt boeit me weinig.

No pain no gain hè. Maar waarom mag een whey niet gewoon ook lekker zijn? Je hoeft niet altijd af te zien.

No pain no gain hè. Maar waarom mag een whey niet gewoon ook lekker zijn? Je hoeft niet altijd af te zien.

Als de whey lekker is, is dat natuurlijk een pluspunt maar aangezien deze whey 2x zo goedkoop is dan andere stel ik men eisen niet te hoog en verwacht ik gewoon een goede kwaliteit van de eiwitten.

whey isolaat is de shit! iemand ervaring met de whey isolaat van bulkpowders?

ja, is niet te zuipen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven