XXL Nutrition

bulkpowders.co.uk vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.
verdammt!! een paar dagen geleden een grote bestelling gedaan, ervan uitgaande dat je met paypal kon betalen, wil ik afrekenen....kan je @#$%&%$ alleen maar met creditcard betalen:mad:

dan maar bij bulkpowders gaan bestellen, maar ik zit al geruime tijd te wachten tot calcium casinate back in stock is. schiet helaas ook niet op.

dus geen mogelijkheid om te betalen met PayPal bij myprotein? :( Jammer... Heb geen CC, maar zou graag eens de hydrolized whey proberen van MP

Hij had hier belooft dat het in orde ging komen met mijn deels foute levering (daarna via mail ook nog eens) en een week later nog steeds niets. Gewoon belachelijk die service na verkoop daar. Je kan alleen maar hopen dat je nooit en foutje levering krijgt anders ben je dik genaaid.

bij BP of MP ?

omdat de smaak neutraal is?

Big T heb je al nieuws van het visolie onderzoek?

Greetz

Nee maar je hoeft het niet meer te vragen, er zijn problemen opgedoken met die contactpersoon. Als het er toch nog moest komen post ik sowieso een topic erover.

Gelukkig geen fout in mijn order. vandaag alles binnengekregen.

Ok. Toch bedankt alvast.

Heb nu ondertussen wel de visolie van BP maar ik veronderstel dat deze wel binnen de europese grenzen zullen vallen qua toegelaten hoeveelheid verontreinigingen.

BTW: mijn order duurde exact een week van het bestellen tot en met het leveren

indd kwam er ook achter dat je neit met paypal kom betalen bij MP dus nu bij BP een stack samengesteld van 100 pond.

wie heeft er een voucher code van BP voor mij ?!? :D

Als je besteld bij BP en je kiest voor bank transfer, moet je dan de overschrijving in pond of Euro doen, en geven zij de BIC en IBAN nummers?

Het is goed, heb het gevonden.

Eergister ook maar 5kg whey besteld, had alleen 't order nummer er niet bij gezet.. Stom stom stom, had een emailtje gestuurd en ze hebben mij verzekerd dat het wel goed kwam.

Mij benieuwen, ik heb er een hard hoofd in.

Uhm, ordernummer? Hoe werkt dat dan?

Eergister ook maar 5kg whey besteld, had alleen 't order nummer er niet bij gezet.. Stom stom stom, had een emailtje gestuurd en ze hebben mij verzekerd dat het wel goed kwam.

Mij benieuwen, ik heb er een hard hoofd in.
Komt denk ik wel goed hoor. Ik had per ongeluk te weinig overgemaakt (bank transfer), daardoor duurde het wat langer maar alles was prima afgehandeld. 14 April ging het pakket op de post, zojuist heb ik hem binnen gekregen. Voor mij zeker voor herhaling vatbaar.

Ik heb betaalt via bank transfer in Euro's. Dit is toch goed? of moest het in pond?

dus geen mogelijkheid om te betalen met PayPal bij myprotein? :( Jammer... Heb geen CC, maar zou graag eens de hydrolized whey proberen van MP/QUOTE]

nope kerel, heb hen nog een mailtje gestuurd of het mogelijk was om via paypal te betalen, maar die was er dus niet.

BP, de support van MP heb ik nog niet nodig gehad of gebruikt.

In plaats van zichzelf er hier (en op andere fora) uit te lullen zou hij die tijd beter besteden aan betere service.

inderdaad, die casien is nu volgens mij een maand (als het niet meer is) out of stock. heb nu alleen zink en visolie besteld. de rest doe ik wel via xxl. hoop dat de levering wel wat beter is..

ok heb nu gekeken, casien is back.

Hebben jullie trouwens al diverse flavouring systems gehad? Welke zijn lekker?
Ikzelf heb nu de bananenflavour gehad en die vind ik eigenlijk best heerlijk (mits met niet al te veel water gemengd), dus ben zeer benieuwd naar de andere smaken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven