XXL Nutrition

bulkpowders.co.uk vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoop dat het bij mij nu ook niet zo lang duurt. Heb maandag bestelt en het staat nog in process.
Ik vind het wel vervelend dat ze de belofte maken om binnen de 48 uur te versturen terwijl dit waarschijnlijk meer niet dan wel het geval is. Dit zorgt ervoor dat ik BP minder snel zal vertrouwen met eender wat ze zeggen en waarschijnlijk is dit nu bij de meeste mensen het geval.

Khoop dat de kwaliteit van de sups gewoon goed is en dan zal ik ondanks de lange wachttijd er toch blijven bestellen.

jongens mijn banktransfer is maandag verwerkt, stond processing, dinsdag al dispatched, dus ik verwacht het vrijdag en anders begin volgende week.
Je moet ook niet bestellen als je snel een pot whey nodig hebt, maar gewoon gelijk 10 kilo haalt, waarmee je weer een goed poosje vooruit kunt.
De prijzen zijn letterlijk de helft van nl webwinkels en als student kijk ik hier echt naar.. BB is een zeer dure hobby in mijn ogen (sportschool/veel voeding, vlees etc/sups zoals whey, vitaminen).
Als ik het volgende week binnen heb ben ik een tevreden klant!

/////////EDIT

YEEEEY:D
Net afgeleverd :D
vorige week donderdag geld overgemaakt met internetbankieren..
1 week inclusief money transfer dus :)
Money transfer duurt al 3-5 werkdagen normaal gesproken dus..
Zeer tevreden.. maar ik snap wel dat ik wat geluk heb en dat het net zo goed wat langer kan duren.

Alleen measures vergeten erbij te doen, ik heb nog wel wat van vorige bestellingen, maar enig idee waar ik een 1ml measure scoop kan kopen? Wat voor winkel in de stad?

1 GBP = 1.07048 EUR

Laatst bewerkt:
Net besteld bij MyProteïn...

5Kg Maltodextrine
5kg Impact whey isolate
5kg Instant Milk Proteïn
500gr Green tea extract
1kg acetyl L carnitine
500gr beta alanine
1 pocket scale

maar 6 pond verzendkosten betaald... mooi zo!:D

las ik net over bulkpowder misschien interresant

BEWARE of www.bulkpowders.co.uk

--------------------------------------------------------------------------------

I am posting this message so that people are aware of the possible dangers when purchasing from certain companies that appear to be the cheapest. I just lost £350 (= $530) by trying to purchase from bulkpowders.co.uk

Here is my story with them:
I bought a whole bunch of bulk staff worth of £350 (= $530) just because they seemed the cheapest in bulk. After 20 days I have received nothing whereas other deliveries from the UK take max 1 week for my country. Their online system was showing blank status so I thought something went wrong. I sent them a ton of e-mails asking them at least to inform me if they have shipped my order and they din't even bother to reply. I have sent them complain e-mails and still nothing. When I reported them to Paypal the status suddenly changed to Failed. They got the money though. What does this mean? it means that they got the email from Paypal and read it immediately, so they read all other emails as well and just ignore them.

wtf, do they just randomly select orders with large amounts and decide not to dispatch them while they dispatch other smaller orders in order to keep most of the customers satisfied? I cannot understand their mentality.

I received a smaller order in the past which was about £40 and on this one which is £340 they just cheated me.

Beware of this side. If you want to verify my words, try to e-mail them and you'll see that you'll never get a reply. What pisses me off mostly though is that those guys appear on forums and they reply to messages to resolve issues there but ignore private e-mails.

BulkPowders.co.uk and CheapUKSupplements.com are the same company so beware

noob lees die thread eens door, die van die post die jij nu net aanhaalde

Ik vind dat bericht van die engelse site niet helemaal terecht.

Ik heb ook eens een webwinkel in NL gehad dat mijn bestelling gewoon verdwenen was. Wel inmiddels al met Ideal betaald. Geld was gewoon weg. Stond niet in het systeem kreeg ik telkens te horen.

Met bulkpowders zijn de verzendkosten ook acceptabel, dus je hebt geen reden om voor 300 euro te bestellen om daarop te besparen. Dat is dus al tip 1 die ik zou geven.

Tip 2 is geen tip maar een feit. Als je via Paypal betaalt en daar een bewijs hebt van betalen staat daar ook iets van een ordernummer bij en zou dat niet het geval zijn, dan kun je via paypal een geschil indienen. De tegenpartij is dan verplicht te antwoorden binnen 30 dagen. Doen ze dat niet, dan boekt paypal sowieso automatisch het geld terug. Op die manier loop je dus helemaal geen risisco.

Punt 3: ik kreeg netjes wel een reply na mijn mailtje waarom het zo lang duurde. Het klonk logisch en goederen zijn kort daarna verstuurd en aangekomen.

Het zal altijd een keer misgaan, maar betaal via paypal en je zit gewoon goed.

Ik heb bulkpowders om een reactie gevraagd met een link naar dit topic. Mischien dat ze even een reactie plaatsen.

Bestelling bij myprotein is gisteren verstuurd.

Vooral groeipijnen dus... maar mijn foute levering is nog steeds niet rechtgezet en e-mails worden niet meer beantwoord.
Ik snap dat de service niet zo goed is. Maar om nou te stellen dat het bedrijf je geld steelt door grote orders bewust niet te leveren is natuurlijk onzin.

T, heb jij misschien een idee waar ik measure scoops kan krijgen in de stad? Ik zoek een 1ml scoop, die wil ik nu snel gaan halen voordat ik ga trainen :cool:

Gisteren m'n track&trace nummer pas gekregen via mail van myprotein dus ik had verwacht om m'n pakket volgende week maandag/dinsdag te krijgen maar daarnet kwam de koerier langs. Je status van levering wordt pas 1x daags aangepast en daardoor loopt de site wel wat achter, getuige dat ik m'n pakket daarnet heb ontvangen.

Grote pakketjes zijn altijd leuk, 8,4kg in totaal:D
2n85t20.jpg

Tevens zit er een kaartje bij die mij 5% korting geeft bij mijn volgende aankoop, iets wat altijd leuk is meegenomen. Als de smaak/product mij bevalt, zal ik zeker nog bestellen daar.

I'll keep you updated

Ohja, als er iemand nog bij myprotein wil bestellen. Gebruik deze referrer code: MP111859, zo krijg je 5% korting op je bestelling.

Ohja, als er iemand nog bij myprotein wil bestellen. Gebruik deze referrer code: MP111859, zo krijg je 5% korting op je bestelling.

verdammt!! een paar dagen geleden een grote bestelling gedaan, ervan uitgaande dat je met paypal kon betalen, wil ik afrekenen....kan je @#$%&%$ alleen maar met creditcard betalen:mad:

dan maar bij bulkpowders gaan bestellen, maar ik zit al geruime tijd te wachten tot calcium casinate back in stock is. schiet helaas ook niet op.

heb ook al een aantal keer bij bulkpowders besteld vindt dat ze altijd een goede service hebben en de producten zien er altijd goed uit.

Hello,

Please forgive me for posting on English, but my Dutch is not that great ;)

Thank you MMN for your kind words.

We are happy to post in this topic and answer any questions/issues (good and bad!) that you may have!

I will take a look at some of the comments that have been made and give you honest answers.

dat zijn positieve berichten wat ik zo lees over bulkpowders, maar zijn er toevallig mensen die de casiene hebben geprobeerd? ben toch wel benieuwd of het te zuipen is...

I'm not sure what you mean by people accidentally trying casein?

woensdag spullen besteld en net afgeleverd. 2 dagen dus (!!)

bulkpowders.co.uk doet er gerust een weekje of soms 2 over.

2 days is very fast, but please note that many of our customers in the Netherlands receive orders within 2-3 days also, it all depends on how fast the courier/postal service is, something that we cannot control as i'm sure you know! 1-2 weeks is not common to the Netherlands at all as the average delivery time from our research is 3.2 days with Parcelforce which is very good!

wil ook ff een dikke hoeveelheid bende gaan bestellen. het enige wat mij tegenhoudt is de leveringstijd. heb geen zin om 2 weken te wachten.

Delivery time is certainly not 2 weeks! If you order before 1pm then your order will leave us on the same day (Monday-Friday) and with Parcelforce should be there in 2-5 working days depending on where you live!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven