Uncle Outlaw
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 66
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 20%
Ja... ik praat zoveel deze beide talen dat het een beetje van beide is soms.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja... ik praat zoveel deze beide talen dat het een beetje van beide is soms.
Dat klinkt niet zoals het hoort. Excuus hiervoor! Over de twee werkdagen moet wel gezegd worden dat dit is als je je bestelling plaatst op het moment dat je bestelling nog dezelfde werkdag kan worden verzonden.
Rechts boven in het scherm op onze website staat een timer die aangeeft tot wanneer je kunt bestellen om je pakket diezelfde dag nog mee te kunnen laten gaan met de koerier. Als je om 16.00 besteld lukt dat, maar als je bijvoorbeeld om 21.00 besteld kan het niet meer met de zending van die dag mee. Hetzelfde geldt voor bestellingen in het weekend. Dan wordt je pakket de eerstvolgende werkdag verzonden.
Je kunt je bestelling gemakkelijk zelf volgen via track and trace vanaf het moment dat je pakket is ingeboekt door de koerier, de pakketcode krijg je per mail. En mocht het je echt te lang duren, schroom niet, je kunt altijd contact opnemen met help@bulkpowders.nl of DPD op telefoonnummer 0900-3734663. DPD is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 15.00 uur. Wel altijd even je 14-cijferige pakketcode bij de hand houden.
Desalniettemin hoop ik dat je volgende bestelling keurig, met inachtneming van bovenstaande, met twee werkdagen door DPD bij je thuis bezorgd zal worden!

5e Bestelling zaterdag geplaatst, net gebeld met DPD en het pakket blijkt zoekMail gestuurd naar help@bulkpowders.nl Wat is de geplande levertijd als ik kies voor verzending met de koerier? Staat wel in de toelichting dat het voor 16:00 besteld moet zijn, maar heb de levertijd niet kunnen vinden.
lastig... merk dat hun kortingen aanblijven maar soms meer zijn en soms minder... ik wacht wel af. Vraag me af of het nu 5 kg + 1 kg is en - 15 %... net gechecked jep dus zowat 6 kg voor 55 euro. Vraagje zouden jullie indien jullie niet meer de 5 kg op voorraad hebben een optie kunnen toevoegen voor 2x2,5 kg te kopen aan de prijs van 5 kg? Want nu is de apple & crumble er niet meer en die wou ik dus heel graag proberen. Weet je of de apple & crumble voor de 10de er terug is ? Zou deze erg graag bestellen binnen de korting.
Net bestelling gedaan zie... 5 kg vanille nogs en 1 kg apple crumble en visolie. Mag altijd een of ander sampletje bij als het kan...Dat is lastig, excuus. Mijn collega gaat er vast voor je achteraan. De geplande levertijd is normaalgesproken 2 werkdagen. Werkdagen zijn alleen van maandag t/m vrijdag. Je pakket wordt altijd op de werkdag dat je besteld (indien voor 16.00 besteld) ingepakt en aan het einde van de dag pas door de koerier meegenomen. Bestellingen geplaatst op donderdag worden altijd na het weekend bezorgd. Daar kan helaas nu wat extra tijd bijkomen. Er zijn stakingen rond de eurotunnel, helaas niet door ons of onze koerier DPD, maar de externe omstandigheden kunnen een reden zijn dat de huidige zendingen iets vertraagd worden. We hopen natuurlijk dat dit niet jullie zendingen zal treffen, maar even ter info. ---------- Toegevoegd om 19:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:59 ---------- Het is één kortingscode per bestelling. Je kunt ook maar één kortingscode per bestelling invoeren. Als je kiest voor de code 5kg+1kg gratis, gaat daar niet nog eens 15% af helaas. Je kunt er in zo'n geval, mocht je andere artikelen met een andere code ook voordelig willen bestellen, voor kiezen om aparte bestellingen te maken. Heb je wel dubbele verzendkosten, maar kan voordeliger uitpakken. Is soms het rekenen waard. Helaas kunnen we niet de mogelijkheid bieden 2x2,5kg zakken te selecteren voor de 5kg zakken als de smaak niet meer voorraadig is voor een bepaalde aanbieding. Deze aanbieding is alleen gekoppeld aan de 5kg verpakkingen, die ook voordeliger zijn dan de kleinere zakken. Sorry..
Je bestelnummer is BP1800006976
Je kan hem beter overhalen naar andere houders die zak... ik heb de mijne in een oude emmer van b&f gegoten past er net in, in zo'n emmer. The emmer lives on.Zojuist m'n bestelling Pure Whey Protein binnen (5+1 kg) en creatinemonohydraat. Voor het eerst besteld bij Bulk Powders. Wat me direct opviel is de dunne verpakking waar het poeder in zit. Hebben mensen hier ervaring met de stevigheid van de zak? Ik ben namelijk een beetje bang dat ie na een paar keer sjouwen niet heel blijft. Verder zit er bij de 5kg zak allemaal poeder boven de sluiting. Nu is de zak zelf nog wel helemaal dicht en is ie niet open geweest. Wel ben ik er bang voor dat als ik de strip afscheur het een probleem wordt om de verpakking te hersluiten. Hebben meer mensen het probleem? Verder kan ik over de smaak (chocola) nog niets zeggen. Ik heb nog circa 800 gram whey van een ander merk staan dat eerst op moet. Maar, ik ben heel benieuwd!
Dat is lastig, excuus. Mijn collega gaat er vast voor je achteraan. De geplande levertijd is normaalgesproken 2 werkdagen. Werkdagen zijn alleen van maandag t/m vrijdag. Je pakket wordt altijd op de werkdag dat je besteld (indien voor 16.00 besteld) ingepakt en aan het einde van de dag pas door de koerier meegenomen. Bestellingen geplaatst op donderdag worden altijd na het weekend bezorgd. Daar kan helaas nu wat extra tijd bijkomen. Er zijn stakingen rond de eurotunnel, helaas niet door ons of onze koerier DPD, maar de externe omstandigheden kunnen een reden zijn dat de huidige zendingen iets vertraagd worden. We hopen natuurlijk dat dit niet jullie zendingen zal treffen, maar even ter info.
En dat is nadat het bij 3 van de vorige 4 bezorgingen ook al mis is gegaan (adres- en sorteerfouten van DPD).ofwel hebben ze het gewoon teruggezonden omdat je 2 keer niet thuis was ofwel zijn ze idd niet goed bezig daar.Dus de duurdere koerier is niet sneller (want 2 werkdagen net als DPD)? Waarom dan de optie aanbieden? Een collega is er inderdaad achteraan gegaan, BulkPowders service is elke keer prima itt DPD die knettergek zijn. Eergisteren was mijn pakket in Best en nu weer in de UKEn dat is nadat het bij 3 van de vorige 4 bezorgingen ook al mis is gegaan (adres- en sorteerfouten van DPD).
![]()
Dan is er iets serieus mis... bij jouw levering... hopelijk gebeurt het bij mij niet... mss ff aan bulk vragen of ze het noteren en als ze zo veel klachten binnenkrijgen moet bulk aan DPD korting of schadevergoeding vragen en voor jouw 2 euro aan credits ofzo ?Ze zijn niet langs geweest; niets in de bus en dat zou ook bij de status te zien moeten zijn. Ben er dus bij DPD op voorbereid dat je meer dan een week op je pakket kunt wachten zonder dat ze ook maar iets van zichzelf laten horen...
Hoop dat BP na dit soort meldingen door krijgt dat ze me de slechtste bezorger in zee zijn gegaan. Heb nu al meer problemen gehad met DPD na 5 leveringen dan met al hun concurrenten samen, en die hebben me minimaal 100 keer iets bezorgd.Bulkpowders Helpdesk zei:I have made today 3 calls to DPD to find out, what exactly is happening with your parcel.
Finally, DPD hat admitted, that they cannot locate the parcel and have raised a parcel search. The search should be carried on until Monday (if the parcel is not found before).
Dat is ook de reden dat ik het hier postHoop dat BP na dit soort meldingen door krijgt dat ze me de slechtste bezorger in zee zijn gegaan. Heb nu al meer problemen gehad met DPD na 5 leveringen dan met al hun concurrenten samen, en die hebben me minimaal 100 keer iets bezorgd.
---------- Toegevoegd om 16:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:42 ----------
![]()
Zojuist 30 kilo eiwitten ontvangen€9 per kilo is geen geld en de eerste smaak (lemon) meringue is top!