Fitness Seller

BulkPowders.nl

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb hier momenteel nog 11.5 Kg van hun staan... paar maandjes zoet mee. Hopelijk hebben ze tegen die tijd nogs zo'n lekkere actie... maar meestal is dat om klanten aan te trekken na val concurrent... Maar dan switch ik toch ff lekker naar een andere leverancier als die iets beters heeft zeker. :)
 
Mij gaat de smaak vooral tegenstaan. Ik bestel nooit meer 2.5 kg van een bepaalde smaak/merk. Dat switchen vind ik wel prettig en dan kan ik van alles wat proberen zeg maar. Heb bijna van alle webshops wel een keer whey besteld
 
Mij gaat de smaak vooral tegenstaan. Ik bestel nooit meer 2.5 kg van een bepaalde smaak/merk. Dat switchen vind ik wel prettig en dan kan ik van alles wat proberen zeg maar. Heb bijna van alle webshops wel een keer whey besteld
Trust me vanille zal nooit tegenstaan... :) maja enjoy the switch.
 
iemand bekend met de smaak chocola en pinda van puur eiwitten?
 
Code werkt niet

Bij mij ook niet. En op de banner van dit forum staat dat de aanbieding geldig is t/m 17 juli.

Edit: waarschijnlijk omdat er al 15% korting af is.
 
Laatst bewerkt:
Bij mij ook niet. En op de banner van dit forum staat dat de aanbieding geldig is t/m 17 juli. Edit: waarschijnlijk omdat er al 15% korting af is.
Ik sjaans dan dat ik er vlug bij was. :)
 
Trust me vanille zal nooit tegenstaan... :) maja enjoy the switch.

Vanille heb ik gehad 500 gr., was lekker maar 11 kg? Voor mij (met 30-40 gr. whey per dag) zou dat bijna een jaar dezelfde smaak zijn. nee dank je..
 
Vanille is wss bevergeil, denk niet dat ik dat een jaar zou trekken:D
 
Vanille heb ik gehad 500 gr., was lekker maar 11 kg? Voor mij (met 30-40 gr. whey per dag) zou dat bijna een jaar dezelfde smaak zijn. nee dank je..
80-90 gr per dag... en het is nu nog 10 kg vanille en me broer gaat mss binnekort ook een andere soort pakken van 5 kg en dan wisselen we 2.5kg + 1 van die 11 kg is apple crumble.

Van die vanille wordt je erg geil ja.
 
Net bestelling gedaan zie... 5 kg vanille nogs en 1 kg apple crumble en visolie. Mag altijd een of ander sampletje bij als het kan... :) Je bestelnummer is BP1800006976 :) Alle als ik bij jullie koop kost men dagelijks wheyverbruik rekening houdend met deze bestelling 0.91 € voor 100 gr. Als het zo blijft moet ik geen andere hebben... tenzij die goedkoper is. Nu hopen dat jullie kwaliteit hebben en niet gelijk b&f he. Kan ongeveer 2 maanden met die bestelling door dus tot binnen 2 maanden. Ahja hoelang blijft jullie whey goed eigenlijk?
De houdbaarheid van de whey is afhankelijk van de productiedatum. We hebben veel smaken en in al die smaken ook nog verschillende verpakkingsgroottes. Die hebben allemaal verschillende houdbaarheidsdata. Regel is wel dat op het moment dat je besteld het nog ten minste 3 maanden houdbaar moet zijn (mits anders vermeld). Het ligt dus helemaal aan wat je wilt bestellen. Wil je grootverpakking bestellen van een smaak die je niet zo vaak nuttigt? Dan kun je het beste via de klantenservice vóórdat je je bestelling plaatst opvragen wat de houdbaarheidsdatum is van de gewenste smaak en grootte verpakking die je wenst te bestellen. Ze kijken dan het batchnummer voor je na en zo weet je de tht datum nog voordat je besteld. En geen zorgen, bij ons zit er gewoon in het product wat er op de verpakking staat:); je kunt ook altijd de testresultaten van de batch navragen! Samples zitten er helaas niet meer bij. ---------- Toegevoegd om 12:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:29 ----------
Dus de duurdere koerier is niet sneller (want 2 werkdagen net als DPD)? Waarom dan de optie aanbieden? Een collega is er inderdaad achteraan gegaan, BulkPowders service is elke keer prima itt DPD die knettergek zijn. Eergisteren was mijn pakket in Best en nu weer in de UK :( En dat is nadat het bij 3 van de vorige 4 bezorgingen ook al mis is gegaan (adres- en sorteerfouten van DPD).
w13cw4.png
Ik ga je zo wel even een PM sturen. Het is helaas wel zoals ilyasse ook aangeeft; het kan aan jouw bezorggebied liggen dat ze hier minder efficiënt werken, of zelfs aan de persoonlijke koerier. Het blijft toch mensenwerk. De reden dat we de tweede (duurdere) mogelijkheid van verzenden aanbieden is ook om keuze te bieden. Zo kun je als je altijd problemen ondervindt met dezelfde koerier kiezen voor bezorging door een andere partij. ---------- Toegevoegd om 12:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:39 ----------
Bij mij ook niet. En op de banner van dit forum staat dat de aanbieding geldig is t/m 17 juli. Edit: waarschijnlijk omdat er al 15% korting af is.
Dat is lastig! Sorry voor het ongemak. Ik ga er maandag voor jullie achteraan. Deze actie had eerst als einddatum 10-7. Omdat jullie zo blij met zijn en flink bestellen dachten we in plaats van een nieuwe actie, deze te verlengen met een extra week.
 
Laatst bewerkt:
Van die vanille wordt je erg geil ja.

Van bevergeil zou ik nou niet bepaald geil worden. Maar iedereen zijn eigen ding :grinny:

Beaver-Butt.jpg
 
Bij mij ook niet. En op de banner van dit forum staat dat de aanbieding geldig is t/m 17 juli. Edit: waarschijnlijk omdat er al 15% korting af is.

De code is getest en werkt nog steeds. Het is een éénmalig werkende code. Mocht je nogmaals met dezelfde code willen bestellen maar dit heb je al eerder gedaan, is de code niet meer bruikbaar. Werkt de code echt niet bij je, maar je hebt nog niet eerder besteld, stuur dan ajb een PM met het e-mail adres van je account en de code die je wilt gebruiken (en dat het voor DBB is) aan help@bulkpowders.nl. Dan gaan we voor je nakijken wat het probleem is en het voor je oplossen.

---------- Toegevoegd om 11:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:27 ----------

Zojuist m'n bestelling Pure Whey Protein binnen (5+1 kg) en creatinemonohydraat. Voor het eerst besteld bij Bulk Powders. Wat me direct opviel is de dunne verpakking waar het poeder in zit. Hebben mensen hier ervaring met de stevigheid van de zak? Ik ben namelijk een beetje bang dat ie na een paar keer sjouwen niet heel blijft. Verder zit er bij de 5kg zak allemaal poeder boven de sluiting. Nu is de zak zelf nog wel helemaal dicht en is ie niet open geweest. Wel ben ik er bang voor dat als ik de strip afscheur het een probleem wordt om de verpakking te hersluiten. Hebben meer mensen het probleem? Verder kan ik over de smaak (chocola) nog niets zeggen. Ik heb nog circa 800 gram whey van een ander merk staan dat eerst op moet. Maar, ik ben heel benieuwd!

Je kan hem beter overhalen naar andere houders die zak... ik heb de mijne in een oude emmer van b&f gegoten past er net in, in zo'n emmer. The emmer lives on.

Ten aanzien van je aanmerking over de verpakking; er zijn inderdaad ook op dit forum eerder opmerkingen geweest over poeder tussen de sluiting. Sluiting werkt zoals het hoort zodra deze geheel poedervrij is, het poeder kun je heel gemakkelijk uit de sluiting halen door er tegen aan te tikken. Desalniettemin zijn we inmiddels bezig met het invoeren van een nieuw type zip/reseal sluiting.

Wat betreft het meesjouwen van verpakkingen; we verkopen op onze site handige lege bakken in drie verschillende groottes; voor ongeveer 1 kg poeder, ongeveer 2,5 kg poeder en ongeveer 5kg poeder. De link naar de dit product vind je bijgevoegd. Oude emmer van b&f met BULK POWDERS inhoud; creatieve oplossing, maar geeft dat geen rare bijsmaak?;)

http://www.bulkpowders.nl/shop-per-categorie/accessoires/lege-bakjes.html
 
De code is getest en werkt nog steeds. Het is een éénmalig werkende code. Mocht je nogmaals met dezelfde code willen bestellen maar dit heb je al eerder gedaan, is de code niet meer bruikbaar. Werkt de code echt niet bij je, maar je hebt nog niet eerder besteld, stuur dan ajb een PM met het e-mail adres van je account en de code die je wilt gebruiken (en dat het voor DBB is) aan help@bulkpowders.nl. Dan gaan we voor je nakijken wat het probleem is en het voor je oplossen. ---------- Toegevoegd om 11:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:27 ---------- Ten aanzien van je aanmerking over de verpakking; er zijn inderdaad ook op dit forum eerder opmerkingen geweest over poeder tussen de sluiting. Sluiting werkt zoals het hoort zodra deze geheel poedervrij is, het poeder kun je heel gemakkelijk uit de sluiting halen door er tegen aan te tikken. Desalniettemin zijn we inmiddels bezig met het invoeren van een nieuw type zip/reseal sluiting. Wat betreft het meesjouwen van verpakkingen; we verkopen op onze site handige lege bakken in drie verschillende groottes; voor ongeveer 1 kg poeder, ongeveer 2,5 kg poeder en ongeveer 5kg poeder. De link naar de dit product vind je bijgevoegd. Oude emmer van b&f met BULK POWDERS inhoud; creatieve oplossing, maar geeft dat geen rare bijsmaak?;) http://www.bulkpowders.nl/shop-per-categorie/accessoires/lege-bakjes.html
Zolang ik persoonlijk weet waar te kopen niet. Moet zeggen toont natuurlijk niet voor andere. Maarja ik vertoon me ook niet altijd straight... velen mannen hebben namelijk een oogje op me... maar niet getreurd... twee keer zoveel vrouwen.
 
Zojuist chocola en vanille binnen gekregen. De chocolade smaak is de beste die ik heb gehad van alle choco whey's . Heb die van xxl gehad en iron whey. Bestelling was btw zaterdag geplaatst.
 
De code is getest en werkt nog steeds. Het is een éénmalig werkende code. Mocht je nogmaals met dezelfde code willen bestellen maar dit heb je al eerder gedaan, is de code niet meer bruikbaar. Werkt de code echt niet bij je, maar je hebt nog niet eerder besteld, stuur dan ajb een PM met het e-mail adres van je account en de code die je wilt gebruiken (en dat het voor DBB is) aan help@bulkpowders.nl. Dan gaan we voor je nakijken wat het probleem is en het voor je oplossen.


De code werkt echt niet bij mij. Ik ben een nieuwe klant. Ik heb afgelopen weekend al de 5KG besteld omdat ik er van uit ging dat de code niet werkte omdat er al 15% korting op de whey zit :( Kunnen jullie nog iets voor me regelen?
 
Toevallig kom ik deze topic tegen plus dat ik nog supplementen nodig ben
Maar na het incident van een bepaald merk dat hun eiwitten niet goed waren ben ik toch wat sceptisch wat betreft supplementen.
Kan iemand mij verzekeren over de kwaliteit dat jullie leveren, aangezien ik bcaa,s en creatine wou kopen.
 
Wat een onzinnige vraag! Wat voor een antwoord verwacht je??? Denk je dat er ooit een shop is die zal zeggen "Nee wij testen niks en dat kunnen wij niet verzekeren"? (Niks ten nadele van BP)
 
Wat een onzinnige vraag! Wat voor een antwoord verwacht je??? Denk je dat er ooit een shop is die zal zeggen "Nee wij testen niks en dat kunnen wij niet verzekeren"? (Niks ten nadele van BP)
Mijn mama zegt altijd er zijn geen domme vragen, alleen domme antwoorden.
Ik verwacht labtest(en) eentje heb ik al gezien ( misschien had ik eerst de topic even moeten doorlezen)
Even weer ontopic: heeft bulkpowders ook workout boosters ik heb ze namelijk nog niet gezien op de site.
 
Mijn mama zegt altijd er zijn geen domme vragen, alleen domme antwoorden.
Ik verwacht labtest(en) eentje heb ik al gezien ( misschien had ik eerst de topic even moeten doorlezen)
Even weer ontopic: heeft bulkpowders ook workout boosters ik heb ze namelijk nog niet gezien op de site.

Zoeken is toch moeilijk he... Er is een duidelijke categorie "Supplementen voor de pre-workout"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven