AndroidHealthClinic

BulkPowders.nl (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even labtest afwachten...
Als BP zo achter zijn producten staat waarom dan niet het ontbrekende geld voor labtest doneren?

Omdat figuren als B&F dan kunnen roepen dat het goede resultaat gekocht is en niet klopt en ze niet achter die test staan.
 
Aparte smaken met slagroom enz, iemand ervaring met de whey van hun?
 
Prima keuze. Welkom BulkPowders :D
 
Welke kortingscode of ben ik nou blind :o
'Om te beginnen willen we naast de bestaande kortingen op de site deze speciale korting aanbieden voor DBB leden die voor het eerst een bestelling plaatsen: '

Maar staat toch niks onder/bij/

Dat viel mij ook op als gierige koopjesjager :D
 
15NLF (15% korting), zie plaatje. Misschien even je (psychologische) adblocker uitzetten? :)
 
Print screen? Er staat geen plaatje bij mij.. Omdat probably ekte ekte addblocker :o
 
Nee want autist :p
 
Hebben jullie samples van de whey? Zou alle smaken willen proberen voordat ik een grote verpakking bestel.
 
Hebben jullie samples van de whey? Zou alle smaken willen proberen voordat ik een grote verpakking bestel.

Dit inderdaad. Die 500 gram verpakking zijn op zich wel fijn (als je regelmatig wilt afwisselen), maar zou graag eerst willen samplen. Zijn niet op voorraad aldus de website :(
 
Ze zijn wel lekker actief he? :p
 
net zo actief als het snelle verloop van hun zendingen :roflol: begint al goed zo te zien :D
Yep, money does the trick om sponsor te zijn.. service is niet echt snel nee:(
 
Stelletje zenuwelijers laat hun ook eens even wennen aan het sponsor zijn.

Welkom Bulkpowders, erg mooi assortiment.
 
Yep, money does the trick om sponsor te zijn.. service is niet echt snel nee:(

Zoals T al heeft gezegd. Elke sponsor betaald exact hetzelfde bedrag.
 
Ik snap het binnen 1 dag je pakketje hebben nooit zo, ik bestel me spullen altijd ruim van te voren dat ik met me huidige vooraad nog wel 1 a 2 weken vooruit kan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven