AndroidHealthClinic

BulkPowders.nl (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank voor jullie welkom! Om terug te komen op de labtesten. BULK POWDERS geeft heel veel uit aan onafhankelijke labtesten. En daar doen we niet geheimzinnig over. Je hoeft van ons niet te verwachten dat er 'ongeveer' iets in zit. Er zit in wat er op het product vermeld staat. Dat komt ook naar voren in de onafhankelijke labtests.

Op onze website www.bulkpowders.nl kun je bij het product van je keuze klikken op 'certificaat van analyse'. Verder hebben we producten die goedgekeurd zijn door Informed Sport. Die worden niet alleen door ons onafhankelijke lab getest, maar ook door Informed Sport. De producten zijn vaak dus al uitgebreid en meerdere malen getest.

Bij elke keer dat een product opnieuw gefabriceerd wordt, wordt het ook opnieuw eerst uitgebreid getest; vóórdat we het goedkeuren voor de verkoop. En de nieuwe resultaten worden weer online gezet. Zo blijven we transparant en kun je rekenen op kwaliteit van het allerhoogste niveau. Hopelijk geeft dit jullie vertrouwen!

De kortingscode is niet voor iedereen duidelijk; dit is 15NLF; voor 15% korting. Voor de vragen met betrekking tot de proefmonsters; helaas de whey is er even niet; sorry!! Wordt aan gewerkt. Maar neem maar van mij aan dat een grotere verpakking vast in de smaak valt!

En dank voor degene die vertrouwen hebben en nu al besteld. Dat vinden we fijn! En voor degene die het vertrouwen (nog) niet hebben, hopen we alsnog te kunnen overtuigen. We gaan ons uiterste best doen!
 
Laatst bewerkt:
Kunnen jullie er ook wat moois van maken?
 
Klinkt goed, welkom inderdaad!
Tot nu toe twee bestellingen van jullie binnen en kan alleen maar zeggen ga zo door :thumb::thumb:
 
In het verleden al verschillende bestellingen gedaan bij BP, ooit eens een probleem gehad met een niet levering.
Dat probleem hebben ze niet mooi opgelost, verhaaltjes wijsmaken dat hun manager nog moest beslissen (na 2 a 3 weken) ofdat ze het gingen opzenden, geld terug storten of wat anders.

Lang gewacht geen antwoord gehad, geld teruggevorderd via paypal (4 weken kwamen in zicht)...

Een vraag voor BP waarom bij jullie bestellen en niet bij myprotein? (Als ik die vraag mag stellen.)
 
Hoe is het mogelijk dat jullie 5KG "PUUR EIWIT" met 80% eiwit kunnen aanbieden voor 55 euro? Dat is 13,75 euro per KG eiwit. Ruimt 20% a 25% goedkoper dan andere aanbieders?

Meestal als het te mooi is om waar te zijn, is het niet waar. Dit blijkt uit onafhankelijk testen van prijsvechters.

En toch dit http://supplementlabtest.com/tests/...com-pure-whey-bulkpowders-onafhankelijke-test

Dit is onzin, de puur eiwitten is een concentraat. XXL heeft de perfect whey (concentraat) 4 kg voor 56 euro, Powersupplements heeft de whey temptation (ook concentraat) 4,5 kg voor 57,90 euro. Een grote speler als BP kan daar makkelijk onder zitten. 5kg voor 55 euro vind ik niet ZO goedkoop dat je je er zorgen over moet maken
 
Vanwaar de vermelding "Per partij getest op verboden stoffen" bij sommige producten, hoe zit dat bij producten waar dit niet bij vermeldt is? Kan je daar 'rare' stoffen in verwachten?
 
Hoop dat jullie service flink verbeterd is de afgelopen maanden. Anders verlies je na de eerste bestelling een hoop (potentiële) klanten. Heb er een zure nasmaak aan overgehouden, terwijl ik voorheen altijd goede ervaringen bij het moederbedrijf in Engeland heb gehad.



In het verleden al verschillende bestellingen gedaan bij BP, ooit eens een probleem gehad met een niet levering.
Dat probleem hebben ze niet mooi opgelost, verhaaltjes wijsmaken dat hun manager nog moest beslissen (na 2 a 3 weken) ofdat ze het gingen opzenden, geld terug storten of wat anders.

Lang gewacht geen antwoord gehad, geld teruggevorderd via paypal (4 weken kwamen in zicht)...

Dit dus, op het laatste na. Na 3 á 4 weken werd het bedrag door hun terug op mijn rekening gestort. Heb meerdere mailtje gestuurd, kreeg er slechts op één respons terug.
 
Dit is onzin, de puur eiwitten is een concentraat. XXL heeft de perfect whey (concentraat) 4 kg voor 56 euro, Powersupplements heeft de whey temptation (ook concentraat) 4,5 kg voor 57,90 euro. Een grote speler als BP kan daar makkelijk onder zitten. 5kg voor 55 euro vind ik niet ZO goedkoop dat je je er zorgen over moet maken

XXL -> 4KG Perfect Whey Protein voor 56 euro. Waarvan 3,12KG eiwit = 17,95 per Kilo = 30,5% duurder per KG eiwit

Powersupplements -> 4,5KG Whey Temptation voor 58 euro. Waarvan 3,69KG eiwit = 15,72 per Kilo = 14,3% duurder per KG eiwit

Gemiddeld is BP 22,4% goedkoper per KG eiwit dan jouw twee voorbeelden.
 
misschien een idee om bij de voedingswaarden of omschrijving het aminoprofiel van de eiwitten te plaatsen?
 
Ben benieuwd naar de reactie van BP. Ze kunnen dan direct laten zien waarom hun kwaliteit zo goed is zonder B&F smoesjes als "kopen het groot in" etc etc.
 
XXL -> 4KG Perfect Whey Protein voor 56 euro. Waarvan 3,12KG eiwit = 17,95 per Kilo = 30,5% duurder per KG eiwit

Powersupplements -> 4,5KG Whey Temptation voor 58 euro. Waarvan 3,69KG eiwit = 15,72 per Kilo = 14,3% duurder per KG eiwit

Gemiddeld is BP 22,4% goedkoper per KG eiwit dan jouw twee voorbeelden.

Vergelijkingen maken per grammen eiwitten :o

Die drie zijn vergelijkbaar qua eiwitten (75-79 gr. per 100 gr.), dus ga nou niet de rekenmonnik uithangen. Bovendien is "inkoopvoordeel" de reden dat BP goedkoper is. Dat merk je ook als je bijv. bij PS 2 x 4,5 kg koopt, dan betaal je ong. 110 euro voor 9 kg eiwit. Bij BP betaal je 110 voor 10 kg eiwit. Niet een al te groot verschil om je zorgen over te maken, zoals gezegd :thumbs:
 
BulkPowers waarom staat er geen aminozuurprofiel van jullie producten vermeld op de verpakking / site?(correct me if im wrong) als dit wel vermeld is maar ik heb het niet kunnen vinden.

Als deze niet vermeld staan kijk ik sowieso verder tenzij uit testen blijkt dat het in orde is.
 
Kortingscode werkt dus niet als je al eens besteld hebt :(
 
Kortingscode werkt dus niet als je al eens besteld hebt :(
en deze: sa3p

is een aanbieding tot vanavond staat op de site van 30% op sommige producten?

---------- Toegevoegd om 17:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:52 ----------

@ bulkpowders op de site staat 30% maar bij invoer is het 20% wat klopt er nou?

en deze: sa3p is een aanbieding tot vanavond staat op de site van 30% op sommige producten?
 
Is myprotein hetzelfde als bulkpowders?
 
Ze zijn in iedergeval lekker actief hier..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven