Fitness Seller

BulkPowders.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Beste bulkpowders... tot 3 maal de advertentie krijgen van 20% eraf bij aankoop van nieuwe producten vind ik er wel overgaan. Als jullie nog iets willen verkopen dan stel ik het als klant op prijs maar 1 keer nieuwsbericht te krijgen van een korting en niet 3 dagen na elkaar 3 keer hetzelfde.

Dank voor het doorgeven. Heb het besproken.We gaan kijken of we op termijn een optie kunnen toevoegen aan je set-up van je account dat je maar slechts één e-mail per actie ontvangt. Die optie is er nu nog niet. Er is mij verteld dat als je éénmaal de e-mail opent en doorklikt, je de volgende e-mails niet alsnog toegestuurd zou krijgen. Het is een noodoplossing..dat snap ik. Onze excuses voor de 'overspamming' van ons..we gaan er aan werken.

Dank voor het doorgeven. Heb het besproken.We gaan kijken of we op termijn een optie kunnen toevoegen aan je set-up van je account dat je maar slechts één e-mail per actie ontvangt. Die optie is er nu nog niet. Er is mij verteld dat als je éénmaal de e-mail opent en doorklikt, je de volgende e-mails niet alsnog toegestuurd zou krijgen. Het is een noodoplossing..dat snap ik. Onze excuses voor de 'overspamming' van ons..we gaan er aan werken.
Oh excuses zijn niet nodig maar als ik overspammed wordt kan je het vergeten mij te houden als klant. :cool:

Los daarvan vind ik dat Bulkpowders (maar ook jullie grootste concurrent myprotein) teveel mails sturen, waardoor je het tegengestelde effect krijgt: mensen gaan zich irriteren en kijken er niet meer naar (tenzij de actie natuurlijk erg goed is). Elke dag een e-mail lezen doen de mensen gewoon niet, ik heb toch niet een constante aanvoer van supps nodig?

Ik zou mailings hooguit 2-3x per week doen en zelfs dat is aan de hoge kant. Ikzelf bestel denk ik gemiddeld 1 a 2x per week supps (sommigen wat meer), dus zoveel momenten hoef je niet te hebben.

Ja klopt :o Zal even kijken of de zak boven op de prul ligt. Ik maak hem met 300 ml water, 5-10ml olijfolie en 35g compleet bedtijd. Hij wordt absoluut niet dik, of komt dat door de olijfolie die ik erbij gooi? Dik of niet dik maakt me overigens niet uit hoor, als die maar doet wat die moet doen.

De laatste batch is gisteren getest; die is gewoon wat het behoort te zijn. Ik neem aan dat als je het product onlangs hebt besteld, je uit deze zelfde batch je product hebt ontvangen. Wat je zou kunnen doen om het toch wat dikker te krijgen is eventueel 50ml minder water toevoegen. Succes Rober!

Check jullie pm aub :)?

Los daarvan vind ik dat Bulkpowders (maar ook jullie grootste concurrent myprotein) teveel mails sturen, waardoor je het tegengestelde effect krijgt: mensen gaan zich irriteren en kijken er niet meer naar (tenzij de actie natuurlijk erg goed is). Elke dag een e-mail lezen doen de mensen gewoon niet, ik heb toch niet een constante aanvoer van supps nodig? Ik zou mailings hooguit 2-3x per week doen en zelfs dat is aan de hoge kant. Ikzelf bestel denk ik gemiddeld 1 a 2x per week supps (sommigen wat meer), dus zoveel momenten hoef je niet te hebben.

Ik ga je mening doorgeven Ilyasse, dank hiervoor.

Ik moet binnenkort 5kg whey bestellen. Komen er nog acties aan? Is de vanille smaak zoet? De vanille van Myprotein vind ik goed smaken, B&F te zoet.

We hebben nu een actie; hoe meer je besteed, hoe hoger je korting. Als je €100 besteed krijg je €20 korting. Op de homepage van www.bulkpowders.nl vind je de verschillende kortingscodes. Deze actie is alleen nog vandaag geldig.

Nu ook nieuwe actie speciaal voor DBB!

06082015_Complete-series.jpg

Los daarvan vind ik dat Bulkpowders (maar ook jullie grootste concurrent myprotein) teveel mails sturen, waardoor je het tegengestelde effect krijgt: mensen gaan zich irriteren en kijken er niet meer naar (tenzij de actie natuurlijk erg goed is). Elke dag een e-mail lezen doen de mensen gewoon niet, ik heb toch niet een constante aanvoer van supps nodig? Ik zou mailings hooguit 2-3x per week doen en zelfs dat is aan de hoge kant. Ikzelf bestel denk ik gemiddeld 1 a 2x per week supps (sommigen wat meer), dus zoveel momenten hoef je niet te hebben.

1-2 x per week vind ik ontzettend veel.. welke supps gebruik je allemaal?

Kom op met de korting ...ik moet vandaag bestellen :p

Geef ze nog een dag de tijd anders gaan we ergens anders shoppen

Zo gaat dat :)

Ik probeer zojuist een bestelling te plaatsen maar de code werkt bij mij niet?

Bedoel je de code 15% op de complete series? (code csernl) Deze is getest; hij werkt wel. Ben je wellicht na invoering van je bestelling terug gegaan om iets te veranderen aan je bestelling? Het is een éénmalig werkende code; mocht dit het geval zijn, mag ik je vragen me een PM te sturen? Ga ik het voor je regelen dat de code alsnog werkt.

Bedoel je de code 15% op de complete series? (code csernl) Deze is getest; hij werkt wel. Ben je wellicht na invoering van je bestelling terug gegaan om iets te veranderen aan je bestelling? Het is een éénmalig werkende code; mocht dit het geval zijn, mag ik je vragen me een PM te sturen? Ga ik het voor je regelen dat de code alsnog werkt.

Het gaat om de Informed Sport, ik heb je zojuist ook een privebericht gedaan.

Na me negatieve ervaring met de normale pancakes heb ik nu de mapple pancakes gemaakt en deze smaken zeer goed, zal deze in het vervolg blijven nemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven