AndroidHealthClinic

BulkPowders.nl

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na me negatieve ervaring met de normale pancakes heb ik nu de mapple pancakes gemaakt en deze smaken zeer goed, zal deze in het vervolg blijven nemen.

Goed te horen Bricone! Fijn dat deze beter bevallen.
 
In de hoop dat jullie hier blij van worden. Het is met deze kortingscode mogelijk o.a. de whey, Puur Eiwitten, te bestellen met 25% korting. Kortingscode is geldig t/m vrijdag 14-8-2015

130815_25_-korting-pure-series.jpg
 
Laatst bewerkt:
In de hoop dat jullie hier blij van worden. Het is met deze kortingscode mogelijk de whey, Puur Eiwitten, te bestellen met 25% korting.
als die af en toe blijven terugkomen ben ik jullie vaste klant. Jullie zijn de goedkoopste op de moment en ik vind jullie whey lekker! ;)
 
als die af en toe blijven terugkomen ben ik jullie vaste klant. Jullie zijn de goedkoopste op de moment en ik vind jullie whey lekker! ;)
Precies kan ik gelijk nog een paar dingen bestellen aangezien whey lekker goedkoop is:o:)
 
Sommige namen van de supplementen lijn hadden jullie beter niet vertaald. Door de vertaling klinken de namen nogal onaantrekkelijk.
 
Sommige namen van de supplementen lijn hadden jullie beter niet vertaald. Door de vertaling klinken de namen nogal onaantrekkelijk.

Dank je wel voor je opmerking Marter. We hebben een beetje hetzelfde gevoel gehad, vooral omdat we in Nederland en België toch wel heel gemakkelijk Engels spreken en Engels georiënteerd zijn. We hebben er al snel voor gekozen op de NL/BE site twee namen te plaatsen in de productpagina. De Engelse (in het groen bovenaan) en de Nederlandse (in het wit eronder) van hetzelfde product.

Je kunt ook op de NL/BE site in Nederlands en Engels je zoekopdracht geven, al geef ik toe dat deze nog niet altijd optimaal werkt voor het Engels. Het is al wel een beetje anders voor de NL/BE site dan alle andere vertaalde sites, maar ik ga je opmerking zeker meenemen.
 
We hebben een gratis shake beker voor je bij je volgende bestelling, ongeacht voor welk bedrag je bestelt. Gebruik code CMPLB bij je bestelling. Fijn weekend!

14082015_shaker.jpg
 
We hebben een gratis shake beker voor je bij je volgende bestelling, ongeacht voor welk bedrag je bestelt. Gebruik code CMPLB bij je bestelling. Fijn weekend!
Altijd leuk meegenomen, Heb zojuist 6 kilo eiwitten bestelt cookies en cream ben benieuwd En wat betreft Complete pre-workout GEAVANCEERD Gemenged Bessen 100g Heb ik niet echt de effect die ik had verwacht geeft wel wat energie geen crash maar werkt wel snel in en na een tijdje/ meerdere malen gebruik lijkt het net of de effect steeds minder wordt Misschien dat ik de volgende bestelling elevate probeer ( heeft iemand op de forum ervaring ermee)? De rest van de supplement creatine bcaa largine allemaal top ( als de eiwit poeder bevalt) :D Beschouw mij dan als een vast klant :cool:
 
In de hoop dat jullie hier blij van worden. Het is met deze kortingscode mogelijk o.a. de whey, Puur Eiwitten, te bestellen met 25% korting. Kortingscode is geldig t/m vrijdag 14-8-2015

Kijk, dat zijn nou acties. Heb gelijk 5kg besteld! Als deze elk kwartaal een keer voorbij komen!...
 
We hebben een gratis shake beker voor je bij je volgende bestelling, ongeacht voor welk bedrag je bestelt. Gebruik code CMPLB bij je bestelling. Fijn weekend!

De code werkte helaas niet voor me, daar gaat m'n shakebeker :janken:
 
De code werkte helaas niet voor me, daar gaat m'n shakebeker :janken:
De code is getest en werkt; het is wel zo dat je de shaker zelf aan je winkelmand dient toe te voegen, daarna voer je de code in, en wordt de korting verrekend zodat de shaker gratis wordt!:)
 
De code is getest en werkt; het is wel zo dat je de shaker zelf aan je winkelmand dient toe te voegen, daarna voer je de code in, en wordt de korting verrekend zodat de shaker gratis wordt!:)

Daarmee dat het niet werkte haha
 
12 augustus besteld. Ik dit topic doorspitten op kortingscodes, niets gevonden. Een dag later ineens een code voor 25% korting -_-'
 
Als mijn huidige whey op is zal ik eens wat bij jullie bestellen; ben benieuwd hoe jullie whey smaakt!
 
Daarmee dat het niet werkte haha

Hoop dat het gaat lukken, zo niet, kan het zijn dat de code niet meer werkt (is éénmalig werkend). Mocht dat het geval zijn, stuur graag even een PM. Succes!

---------- Toegevoegd om 11:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:13 ----------

12 augustus besteld. Ik dit topic doorspitten op kortingscodes, niets gevonden. Een dag later ineens een code voor 25% korting -_-'

Dat is niet grappig. Wat wellicht handig is, nu je een BULK POWDERS account hebt, je aan te melden voor de nieuwsbrief. Je krijgt dan alle aanbiedingen per e-mail. We hebben elke week meerdere aanbiedingen. Soms korting op een product of productserie. Als je zo inkoopt tijdens een aanbieding dat je een tijdje vooruit kan met je supplementen, kun je altijd op de volgende aanbiedingen wachten. Dat is dat zeker de moeite waard.
 
Als mijn huidige whey op is zal ik eens wat bij jullie bestellen; ben benieuwd hoe jullie whey smaakt!

Mocht je al bijna door je huidige whey heen zijn; alleen vandaag is er korting op ALLE 1kg verpakkingen! Meer dan 300 producten met 20% korting. Dus ook de whey 1kg. Wellicht een leuke mogelijkheid om wat smaken te proberen? Code is 1KG2PR.
 
Wouw, weer een korting. Waarom is het mogelijk dat jullie zoveel kortingen op eiwitproducten hebben? Dat zie ik de rest eigenlijk nooit doen..
 
Wouw, weer een korting. Waarom is het mogelijk dat jullie zoveel kortingen op eiwitproducten hebben? Dat zie ik de rest eigenlijk nooit doen..

Myprotein doet dit ook, is het voordeel van groot in te kopen
 
Myprotein doet dit ook, is het voordeel van groot in te kopen
Yep, snap ik. Waar ik me over verbaas, hoe kan dit uit? Dit is op de NL/BE markt echt een unicum als er korting gegeven wordt op (huismerk)eiwitten.
 
Dat is inderdaad vreemd. De huidige marges zijn tegenwoordig zo klein, dat het zo goed als onmogelijk is. Waar halen ze die marge vandaag?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven