MuscleMeat

BulkPowders.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben op dit forum terecht gekomen via Google mede door de DHL verzendservice van Bulkpowders.
Heb me direct aangemeld omdat ik het wel praktisch vind dat Bulkpowders een eigen topic heeft binnen dit forum.

Ik zelf ben al een tijdje klant en vind de omschakeling van DPD naar DHL echt waardeloos!
De verzendtijd is enorm toegenomen, DPD max 3 dagen en alles was keurig binnen.
Netjes een mail op de dag zelf met de verwachte aflevertijd echt klasse.

Nu met DHL is het echt slecht, vorige bestelling zondag besteld einde week pas binnen.
Nieuwe bestelling eergisteren besteld en vandaag pas met DHL mee, dat word zeker half volgende week voordat alles binnen is.

Mijn mening, kies een andere vervoerder of een beter contract met DHL want dit is echt een halvering op de verzendservice waar klanten zich mateloos aan gaan irriteren.
Niemand in Nederland gaat bijna een volle week wachten op hun zending, alles gaat in dit land al online en is vaak al de volgende dag binnen.
Dan kun je niet van 3 dagen naar bijna een volle week schakelen tenzij je klanten wil verliezen.

Hopelijk zijn hier meer mensen die soort gelijke ervaringen hebben met DHL, Geef je mening zodat ze wat aan de verzendservice kunnen doen.
Jullie input helpt!

Vergeet even niet dat het wordt verstuurd vanuit .uk :)

Ook niet, maar ik doelde meer op de volgende zin, waaruit ik opmaak dat hij verwacht dat het wordt verzonden uit Nederland en dus de volgende dag binnen zou kunnen zijn.

"Niemand in Nederland gaat bijna een volle week wachten op hun zending, alles gaat in dit land al online en is vaak al de volgende dag binnen."

Voor bijna €300 besteld en ongv €200 betaald. Altijd leuk die 30% korting.

Niemand in Nederland gaat bijna een volle week wachten op hun zending, alles gaat in dit land al online en is vaak al de volgende dag binnen.
Dan kun je niet van 3 dagen naar bijna een volle week schakelen tenzij je klanten wil verliezen.

Mij interesseert het echt geen reet of het 1 dag of 2 weken duurt.

Voor bijna €300 besteld en ongv €200 betaald. Altijd leuk die 30% korting.

Mij interesseert het echt geen reet of het 1 dag of 2 weken duurt.

Ja de kortingen zijn prima te noemen en de producten ook.

Het is ook geen heel drama dat het later binnen komt. Echter verbeter je vaak de shop zoals assortiment, website, service etc.

Dan is deze stap compleet de andere kant op. Voor de financiën goed want deze zendingen zullen een stuk minder kosten.
Je betaald als shop immers meer voor een snelle levering of dagelijkse zendingen dan dat je dat niet doet en goedkoper uit bent.

Anyways het was meer als feedback bedoeld voor Bulkpowders omdat er al meer leden van het forum dat opgemerkt hadden.

woensdagmiddag 10kg eiwitten en wat dingen besteld, benieuwd wanneer het binnen is.

Iemand hier ervaring met de egg protein?
Ik zag dat deze er alleen in naturel is. Bij andere webshops is deze veel duurder maar wel met smaak. Ik vroeg me dus af of zonder smaak wel te doen is.
Er zijn helaas geen samples van...

@BULK POWDERS

Eventueel advies / reactie ?
Ik ben ook wel erg benieuwd naar jullie visie / wetenschap hierover.

Ben zeer zeker ook geïnteresseerd.

Levering op zaterdag? (België)

Ik heb nu 2x bij Bulkpowders besteld en ben erg tevreden. Het maakt mij ook niet uit dat het wat langer duurt voor mijn bestelling binnen is. Gewoon niet op het laatste moment bestellen.

Ik heb wat ervaringen n.a.v. vorige bestelling:

- Pindakaas (zowel crunchy als smooth): erg goed spul. Beste qua smaak tot nu toe, kan niet anders zeggen. Blijvertje als mijn schema het toelaat;
- BCAA smaak tropical: lost erg goed op, schuimt niet teveel (Myproteine schuimde erg) en smaakt uitstekend. In mijn cuts een blijvertje;
- uit een eerdere bestelling: whey protein natural (smaakloos). Had ik per ongeluk besteld ipv met smaak en kon niet worden omgeruild. Achteraf gezien niet erg: zelfs met alleen melk prima te doen. Ik heb nu Flavourdrops van Myprotein (Vanille) omdat BP{ die niet in vanille smaak heeft en moet zeggen: zeer lekker. Ik ga vanaf nu altijd smaakloos bestellen: goedkoper, meer proteine per 100 gram (is minimaal, dat weet ik), en je kunt oneindig varieren. Zo is een fout uiteindelijk toch in mijn "voordeel" :D;
- ik word een repeterende plaat maar toch: de bezorging blijft een punt van zorg. Vorige keer zondag besteld en pas vrijdag binnen. Te lang.

Morgen jullie walnoten proberen, zal wel laten weten wat ik vind.

Walnoten zijn OK, maar niet super. Beetje bitter, ik vind de supermarktversie wel lekkerder. Ik denk niet voor herhaling vatbaar.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.055
Ik heb wat ervaringen n.a.v. vorige bestelling:

- Pindakaas (zowel crunchy als smooth): erg goed spul. Beste qua smaak tot nu toe, kan niet anders zeggen. Blijvertje als mijn schema het toelaat;
- BCAA smaak tropical: lost erg goed op, schuimt niet teveel (Myproteine schuimde erg) en smaakt uitstekend. In mijn cuts een blijvertje;
- uit een eerdere bestelling: whey protein natural (smaakloos). Had ik per ongeluk besteld ipv met smaak en kon niet worden omgeruild. Achteraf gezien niet erg: zelfs met alleen melk prima te doen. Ik heb nu Flavourdrops van Myprotein (Vanille) omdat BP{ die niet in vanille smaak heeft en moet zeggen: zeer lekker. Ik ga vanaf nu altijd smaakloos bestellen: goedkoper, meer proteine per 100 gram (is minimaal, dat weet ik), en je kunt oneindig varieren. Zo is een fout uiteindelijk toch in mijn "voordeel" :D;
- ik word een repeterende plaat maar toch: de bezorging blijft een punt van zorg. Vorige keer zondag besteld en pas vrijdag binnen. Te lang.

Morgen jullie walnoten proberen, zal wel laten weten wat ik vind.

ilyasse, sorry dat de bezorging zo lang duurt bij je; ten aanzien van de whey zonder smaakstoffen en de liquidflav; we verwachten met 6-8 weken 3 nieuwe smaken in assortiment te krijgen: Banaan, Vanille & Chocolate Mint. En er wordt nog verder gekeken naar andere smaken voor toevoeging in de toekomst; mochten er nog goede suggesties zijn horen we het graag!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.056
Ik ben op dit forum terecht gekomen via Google mede door de DHL verzendservice van Bulkpowders.
Heb me direct aangemeld omdat ik het wel praktisch vind dat Bulkpowders een eigen topic heeft binnen dit forum.

Ik zelf ben al een tijdje klant en vind de omschakeling van DPD naar DHL echt waardeloos!
De verzendtijd is enorm toegenomen, DPD max 3 dagen en alles was keurig binnen.
Netjes een mail op de dag zelf met de verwachte aflevertijd echt klasse.

Nu met DHL is het echt slecht, vorige bestelling zondag besteld einde week pas binnen.
Nieuwe bestelling eergisteren besteld en vandaag pas met DHL mee, dat word zeker half volgende week voordat alles binnen is.

Mijn mening, kies een andere vervoerder of een beter contract met DHL want dit is echt een halvering op de verzendservice waar klanten zich mateloos aan gaan irriteren.

Hopelijk zijn hier meer mensen die soort gelijke ervaringen hebben met DHL, Geef je mening zodat ze wat aan de verzendservice kunnen doen.
Jullie input helpt!

Beste Odra, dank voor je bericht; verzendingen duren inderdaad langer met DHL dan met DPD die we voorheen als koerier hadden. Ipv 3 werkdagen is het nu 3-5 werkdagen geworden. Het kan dus kloppen dat als je zondag bestelt, (en je bestelling dan maandag verzendklaar wordt gemaakt en pas maandag in de avond wordt verzonden) dat het er inderdaad pas einde van de week bij je wordt bezorgd. We beseffen ons dat de verzentijd is toegenomen, we hopen dat je ondanks deze langere verzendtijd onze artikelen toch zou willen blijven bestellen, met inachtneming van de verzenddagen. Het enige wat ik zou kunnen zeggen, is mocht je een bestelling gaan plaatsen, om rekening te houden met de langere verzendtijd. We kunnen helaas niet meer sneller leveren, excuus hiervoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven