BULK POWDERS
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 46
Graag gedaan Adon1s!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We hebben nu trouwens SALE met kortingen tot 50%. Loont de moeite om wellicht even te kijken of er wat voordeligs voor je bij zit? Fijne paasdagen!

Vandaag 30% korting op alles met code 30MRC, kreeg net een sms.

Mr Bulkpowders,
Ik hecht veel waarde aan reviews. Een week geleden ontving ik 5kg whey, een shirt (om de 50 euro te bereiken voor gratis verzending ) en een mengbeker.
Ik een dag erna jullie een plezier doen door maar liefst 3 reviews te schrijven, waarvan 2 positieve, en in de hoop andere mensen van nut te kunnen zijn.
Nu een week later staan de reviews er nog steeds niet op. Ik stuur nota bene de halve sportschool naar Bulkpowders en ik heb een paar
dagen geleden nog creatine besteld,. Dus.....
Enige kritische is over de verzending en dat shirt. Als jullie ook al aan selectieve review toelating doen , dan dan...dan...
Hierbij de reviews..
- BULK POWDERS™ T-shirt
Goedemiddag,
Zeer tevreden met de whey protein en mengbeker, maar dit shirt valt tegen. Wijd van onder.
Donderdag ging de bestelling verkeerd van mijn kant , kostte het shirt een knaak, volgende dag , 3.75
- Blenderbeker 600 ml
Goedemiddag,
I.t.t karin ( review hier boven ) kan ik wel zeggen dat er een inhoudsaanduiding op zit. Weliswaar niet heel duidelijk maar hij zit er wel , haha. Prima beker. Of het door het balletje of de kwaliteit van de whey concentraat is, maar de shake klontert niet.
Gr Mohamed
Pure Whey Protein™
Dit is de eerste keer dat ik überhaupt een whey gebruik. N.a.v. de recensies ben ik voor de apple crumble & custard smaak gegaan. Nogmaals ik heb geen ervaring met andere smaken , maar deze is absoluut te drinken en ruikt best lekker, lichtelijk naar warme appeltaart. Lichtelijk heh..!
In de aanbieding (30% korting) 45 euro voor 5kg. 22 a 23 gram eiwitten per portie ( 1 bijgeleverde scoop/lepel ). Boven de 50 euro pas gratis verzending. Dus een beker en een tshirt erbij. mengbeker is goed maar t shirt is van mindere kwaliteit. heb ik spijt van. De verzending( door DHL ) duurt vrij lang ,vrijdag besteld en woensdag binnen.
Ik begrijp dat het duurder is voor een bedrijf om gelijk de volgende dag te kunnen bezorgen, wellicht als jullie groter worden dat het veranderd.
Met vriendelijke groet,
Mohamed uit Amsterdam.
Graag verneem ik van je..
Gr Mohamed

Nee , duidelijk verhaal.
Goedenavond,
Goed dat je reageert , ik stond al met 1 been bij xxl op de stoep,.Nee , duidelijk verhaal.
Engels site van Bulkpowders staan veel recensies en jullie leveren goede producten ( whey, creatine etc ) ,
en zijn simpelweg goedkoper dan de goede concurrenten .
Op trustpilot en op de site. Ze staan bij 'mijn account' .. En de verzendtijd van 3 a 4 dagen neem ik voor lief.
Ik blijf ze ( sportmaatjes ) doorsturen naar jullie..![]()
Goede ervaring met deze website als het gaat om kleine bestellingen. Zodra ze groter in omvang zijn begint het gezeik met DHL. Moest laatst een pakket ophalen in Drachten omdat ik niet thuis was en hij met de zakelijke dienst was aangeboden en deze alleen een afhaalpunt ergens op een bedrijfsterrein zit. Aangezien ik zelf in Assen woon waren de kosten die ik moest maken om het pakket af te halen groter dan als ik bij B&F zou bestellen zonder kortingsacties.
Als jullie een andere koerierdienst zouden gebruiken zou ik nergens anders meer bestellen
Ik had een grote bestelling en op de derde dag 's morgen binnen. Dit keer niks mis mee dus.