MuscleMeat

BulkPowders.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook jammer dat jullie niet op klachten berichten reageren...

edit: reactie gehad! nu de oplossing nog.. maar dat zal vast wel goed gaan. :)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.423
Hoe kan het dat ik nog steeds continue reclame krijg terwijl ik mezelf heb uitgeschreven?
Beetje irritant dat jullie zelfs mailtjes gaan sturen'je hebt net ingelogd, kan ik je ergens mee helpen? '.

Dat hoort zeker niet, excuus als je je uitgeschreven hebt maar toch nog mail ontvangt. Mag ik je vragen me in een PM je email adres toe te sturen? Ik zal je dan alsnog laten uitschrijven voor alle reclame.

Dat hoort zeker niet, excuus als je je uitgeschreven hebt maar toch nog mail ontvangt. Mag ik je vragen me in een PM je email adres toe te sturen? Ik zal je dan alsnog laten uitschrijven voor alle reclame.
Het is inmiddels al geregeld door een collega van je.
Reclame staat blijkbaar los van ds nieuwsbrief.

Ik kreeg alleen net wederom een mail van jullie.
Of ik goed geholpen ben door de klantenservice , dus geen reclame gelukkig. :)

• #1.425
Het is inmiddels al geregeld door een collega van je.
Reclame staat blijkbaar los van ds nieuwsbrief.

Ik kreeg alleen net wederom een mail van jullie.
Of ik goed geholpen ben door de klantenservice , dus geen reclame gelukkig. :)

Goed te horen, dank voor het doorgeven.

• #1.426
Wanneer komen de organic cacao liquor buttons en de geroosterde hazelnoorpasta met chocolade opnieuw binnen? Wou vandaag nog bestellen met kortingscode...

Organic Cacao Liquor Buttons worden naar verwachting deze week weer gemaakt; hopelijk volgende week weer verkrijgbaar op de site!

Het begint nu echt irritant te worden, want ik ontvang nog steeds emails van jullie.

Kan iemand er voor zorgen dat die dagelijkse onzin stopt?

• #1.429
Het begint nu echt irritant te worden, want ik ontvang nog steeds emails van jullie.

Kan iemand er voor zorgen dat die dagelijkse onzin stopt?

Beste Remon, je kunt zelf de instellingen voor de nieuwsbrief in je account aanpassen. Als je inlogt en gaat naar 'mijn account', vervolgens naar 'nieuwsbrief' kun je je uitschrijven voor de nieuwsbrief door het vinkje weg te halen bij 'algemene inschrijving'.

Mocht je helemaal geen mail meer willen ontvangen, stuur dan graag een PM, dan laat ik je helemaal uitschrijven.

Zover was ik inmiddels wel.
Als er 'u ontvangt geen enkele nieuwsbrief'staat, ga ik er van uit dat ik niks ontvang.
En ik heb al eerder contact met jullie gehad, waarbij een collega mij mailde dat ik uitgeschreven ben.
Nogmaals een pm dan maar.

als er iemand nog 20% korting wil:
20FTC

• #1.435
Zover was ik inmiddels wel.
Als er 'u ontvangt geen enkele nieuwsbrief'staat, ga ik er van uit dat ik niks ontvang.
En ik heb al eerder contact met jullie gehad, waarbij een collega mij mailde dat ik uitgeschreven ben.
Nogmaals een pm dan maar.

Als ik vragen mag, heb je nog mail van ons ontvangen?

De walnoten werden de 18de verwacht, maar dit is helaas niet gelukt. Inmiddels een andere datum bekend?

• #1.439
De walnoten werden de 18de verwacht, maar dit is helaas niet gelukt. Inmiddels een andere datum bekend?

Excuus hiervoor, de walnoten zijn toch niet aangeleverd. We zijn inmiddels voor je aan het navragen wanneer de walnoten nu wel weer in voorraad verwacht kunnen worden. We komen er bij je op terug zodra we meer informatie hebben.

Dan moeten we nog maar even wachten ;)..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven