AndroidHealthClinic

BulkPowders.nl

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze hadden aangegeven dat ze het topic niet veel gaan gebruiken (had ergens geplaatst, niet zeker waar). Ze betalen vooral voor de banners en hebben liever dat er direct via de website contact wordt opgenomen voor vragen.
 
fair enough ,prima shop ,ik koop er graag
 
Nog nooit besteld daar. Ze hebben wel vaak flinke aanbiedingen...

Wat zijn de aanraders?

eiwitten (pure whey )en oats (ultra fine schotse haver )in 5kg zakken ,

magnesiumbisglycinaat, di-argininemalaat ,creatine en visolie (levertraan softgels )
 
Nog nooit besteld daar. Ze hebben wel vaak flinke aanbiedingen...

Wat zijn de aanraders?
Ei-eiwit in zakken, complete protein blend, crunchy pindakaas ...
In iets mindere mate hun lean mass, want de diet shake bij XXL vind ik beter. Maar de lean mass van Bulk Powders is ook zijn geld wel waard.
 
eiwitten (pure whey )en oats (ultra fine schotse haver )in 5kg zakken ,

magnesiumbisglycinaat, di-argininemalaat ,creatine en visolie (levertraan softgels )

Die 5kg zakken zijn wel rete goedkoop, helemaal met die 25% korting nu..
Hoe zijn ze qua smaak i.v.m. XXL? Welke smaak heb je gehad?
 
Die 5kg zakken zijn wel rete goedkoop, helemaal met die 25% korting nu..
Hoe zijn ze qua smaak i.v.m. XXL? Welke smaak heb je gehad?
Ik vind de smaken van XXL meestal ietsje beter. De banaan misschien niet.
Maar dat wil niet zeggen dat de smaken bij Bulk Powders niet goed zijn hoor. Ik ben ook daar tevreden over de smaak.
 
Ik vind de smaken van XXL meestal ietsje beter. De banaan misschien niet.
Maar dat wil niet zeggen dat de smaken bij Bulk Powders niet goed zijn hoor. Ik ben ook daar tevreden over de smaak.

Alright, jammer dat Bulkpowders niet een variety pack heeft.
Had een tijd terug ook een 5 kilo zak (toevallig ook banaan smaak..) bij Myprotein gehaald en die krijg ik maar niet op omdat ik de smaak zo ranzig en chemisch vind..
Maar als het niet veel afwijkt bestel ik misschien wel even een zak chocola van bulkpowders haal, die zijn vaker wel redelijk.
 
Ik heb altijd vanille, die is overal wel goed. Koop alleen als ze 30% (elke maand doen ze dat wel een keer) of 33% korting geven zo'n 5 kilo zak.
 
De vanille is vaak op bij Bulk Powders heb ik de indruk. Ik heb de kans nog niet gehad die te proeven.
Meestal neem ik banaan en chocolade en heel af en toe aardbei.
Van die gemengde speciale smaakjes ben ik niet zo'n fan. Dat smaakt meestal redelijk ondefinieerbaar.
 
Die 5kg zakken zijn wel rete goedkoop, helemaal met die 25% korting nu..
Hoe zijn ze qua smaak i.v.m. XXL? Welke smaak heb je gehad?
25% is nog relatief slechte actie. Laatst had ik 5,5kg whey voor 38 euro geloof ik.
 
Ik vond de milk protein concentrate 85 ook altijd goed. Helaas hebben ze die de laatste maanden 30% duurder gemaakt
 
Die 5kg zakken zijn wel rete goedkoop, helemaal met die 25% korting nu..
Hoe zijn ze qua smaak i.v.m. XXL? Welke smaak heb je gehad?


ik koop altijd vanille ,ik vind de smaak zacht en niet overheersend,

je moet er tenslotte wel vele kilo's van opdrinken
 
net bericht van Klara betalingen. Mijn aankoop bedrag wordt terug gestort. En ik zie mijn bestelling niet staan op bulkpowders.nl Wat gaat er mis?
 
Ik heb gelijk weer een bestelling geplaatst. Wat ging er nu mis?
 
Gisteren van jullie mijn bestelling binnengekregen en toen viel mij op dat de houdbaarheidsdatum(BBE) van de tri-pro 1,8 kg al op 16 mei 2018 verstrijkt.

Nadat ik hier een mailtje aan gewaagd had:

Goedemiddag,

Kreeg net mijn bestelling binnen, zie ik dat mijn bestelde 1,8 kilo eiwitpoeder maar tot 16-05-2018 houdbaar is.
Op het forum 'bodybuilding.nl' geven jullie aan 'Regel is wel dat op het moment dat je besteld het nog ten minste 3 maanden houdbaar moet zijn (mits anders vermeld).'


Ik heb speciaal gekeken of er iets stond over een beperkte houdbaarheid, het komt vaker voor dat een sterk afgeprijsd product beperkt houdbaar is, maar ik heb bij deze aanbieding niks gezien over een beperkte houdbaarheid.

Graag zou ik mijn product omgeruild/vervangen zien voor hetzelfde product met een betere/normale houdbaarheidsdatum.

H. gr.,

Edwin.

Kreeg ik het volgende antwoord:

‘Hello Edwin,

I hope you are well today and you had a nice weekend.

I am sorry to respond in English, I hope that's OK.

Unfortunately, we can't guarantee the length of best before date of our products. We will always give a long enough shelf life to be able to use a product if used as directed. We recommend using 60g of the product per day. This means you would only need 30 days to consume the product. Therefore there should be enough time for you to be able to use the entire bag.

Alternatively, if the product is unopened, you are more than welcome to return it to us for a refund. We don't cover postage, but you can choose the courier yourself. Please ensure you include the order number in the parcel and you send it on a tracked service to the following address:’.



Los van het feit dat ik vind dat je gewoon in het Nederlands hoort te reageren, je biedt de producten immers ook aan in het Nederlands op een .nl site, vind ik de reactie niet kies.

Zet dan gewoon op de site dat jullie in het Engels reageren, de lengte van de houdbaarheidsdatum niet garanderen en dat de consument uit moet gaan van het door jullie voorgestelde gebruik om er zeker van te zijn dat het product nog de juiste kwaliteit heeft.

Ik loop al wat jaartjes mee en heb heel wat besteld bij de verschillende webshops maar dit heb ik nog niet eerder meegemaakt.

Jullie zijn goedkoop en de kwaliteit lijkt ok maar de keerzijde moet ook duidelijk zijn, de levertijd, producten achteraf niet meeleveren omdat ze niet op voorraad zijn, reageren in het Engels en de beperkte houdbaarheid zijn er zo een paar die ik tot dusver ervaren heb.
 
je hebt dus nog niet eens is 2 maanden tot de houdbaarheid verloopt.. Ik zou het niet erbij laten zo
 
Hebben jullie ook een proteine zonder sojalecithine ? bij degene die ik tot nu toe gechecked heb zit dit er in.
 
Laatst bewerkt:
Hebben jullie ook een proteine zonder sojalecithine ? bij degene die ik tot nu toe gechecked heb zit dit er in.
Momenteel bij Musculi de egg protein in aanbieding oor 50% korting. Die is als het goed is zonder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven