AndroidHealthClinic

BulkPowders.nl

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Qua Hallo Edwin,
Wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren. Op dit moment hebben wij geen Nederlandse klantenservice medewerker, hier wordt aan gewerkt, dus kunnen wij helaas niet anders dan je in het Engels te woord staan. We hopen dat hier snel verandering in komt.
Verder hoop ik dat het probleem verder is opgelost met de klantenservicemedewerker waar je contact mee hebt gehad :)

neefje In de sidebar onder het kopje proteine kun je zonder soja aanklikken, alle producten die dan tevoorschijn komen bevatten geen soja en dus ook geen sojalecithine. Een aantal van de protein poeders die geen soja bevatten en die je zou kunnen proberen zijn: Beef Protein Isolate 97, Erwteneiwitisolaat, Pure Whey Isolaat 97 of bijvoorbeeld de Complete Veganistische Mix.
 
Hebben jullie ook samples van de beef isolate 97 en pure whey isolate 97?
Ben namelijk lactose en gluten intolerant en erwteneiwit verdraag ik niet goed.
Zou deze graag eens proberen omdat ik veel eiwitten niet kan hebben. Bestaat er mogelijkheid voor samples?
 
marina1975 Helaas hebben wij geen samples beschikbaar. De kleinste hoeveelheid voor beide Proteins op dit moment is 500g. Beide zijn lactose en glutenvrij en bevatten geen erwteneiwit.
 
Hoe lang duurt het zo gemiddeld voor een bestelling aankomt in België?
 
marina1975 Helaas hebben wij geen samples beschikbaar. De kleinste hoeveelheid voor beide Proteins op dit moment is 500g. Beide zijn lactose en glutenvrij en bevatten geen erwteneiwit.
Ik zou het graag proberen. Maar met het risico dat ik het niet verdraag durf ik geen zakken aan te schaffen. + geen budget
 
Vorige week donderdag besteld en gisteren ben ik het af gaan halen aan het Postpunt. Als ik dinsdag thuis was geweest dan had ik het dinsdag gehad. Zonder de weekenddagen is dat dus 4 dagen.
 
Vorige week donderdag besteld en gisteren ben ik het af gaan halen aan het Postpunt. Als ik dinsdag thuis was geweest dan had ik het dinsdag gehad. Zonder de weekenddagen is dat dus 4 dagen.
Misschien blijft de tracking info van DHL dan wel wat achter op de reële toestand.
Ik heb maandag besteld en de tracking zegt dat het naar het verdeelpunt voor internationale verzendingen onderweg is.
Maar ik bestel niet bij Bulk Powders als het dringend is. Dus op zich zijn die paar dagen extra geen probleem.
 
Misschien blijft de tracking info van DHL dan wel wat achter op de reële toestand.
Ik heb maandag besteld en de tracking zegt dat het naar het verdeelpunt voor internationale verzendingen onderweg is.
Maar ik bestel niet bij Bulk Powders als het dringend is. Dus op zich zijn die paar dagen extra geen probleem.

Ik weet niet hoe heti n NL is, maar DHL laat in België de verdeling over aan De Post. Daar moest ik dus nog een andere trackingwebsite voor gebruiken. :)
 
Ik weet niet hoe heti n NL is, maar DHL laat in België de verdeling over aan De Post. Daar moest ik dus nog een andere trackingwebsite voor gebruiken. :)
BPost bedoel je. ;)
Het pakket zit nog bij DHL, dus het zal er vandaag nog niet zijn.
 
Gezien ik vandaag een mail kreeg met een code voor 40% korting en ik enkele dingen wou proberen, dacht ik te bestellen. Als ik bij het uitchecken de code ingeef, krijg ik een foutmelding dat het geen geldige code is.

Ja, niet dan zeker? :)

EDIT: nvm, de code staat ook op de website bij sommige artikelen en is anders dan die van de mail. Deze werkt wel.
 
Ik bestel hetzelfde als anders maar nu met 40% korting ipv de gewoonlijke 30% en kom 10 euro duurder uit :roflol:
 
ver
 
Laatst bewerkt:
Wat is er zo erg om in het Engels aangesproken te worden? Je verstaat het duidelijk wel.
Denk je dat zo moeilijk doen helpt bij het oplossen van je probleem?
 
We hebben wat nieuws, afgelopen week hebben we onze nieuwe eiwitreep MACRO MUNCH™ geïntroduceerd. Deze bevat maar liefst 20g proteïne, minder dan 3g suiker en 232 Kcal.
Kiezen jullie wel eens voor een eiwitreep als snack of tussendoortje? Tot nu toe hebben we vrijwel alleen maar lovende reacties gehad over deze reep, maar meer feedback is natuurlijk altijd welkom!
 
Graag horen we wat jullie graag van ons willen zien op dit forum. Zijn er vragen waar we mee kunnen helpen of wil je tips over welke supplementen je het beste kunt kiezen?
We zijn er in dit topic voor jullie en checken het zeer regelmatig.
 
Graag horen we wat jullie graag van ons willen zien op dit forum. Zijn er vragen waar we mee kunnen helpen of wil je tips over welke supplementen je het beste kunt kiezen?
We zijn er in dit topic voor jullie en checken het zeer regelmatig.
Ik vind dat jullie smaken van de whey best wel aan vernieuwing toe zijn. Ik vind ze behoorlijk vlak.
Daarnaast de kortingen tja, de ene dag is het 30% op het advies prijs en de andere dag is het 25% extra op een iets lagere prijs. Per saldo schommelt de prijs de hele jaar door met 1% a 2% en echte kortingen zijn er niet. Anders gezegd, jullie hebben continue kortingen maar de prijs blijft hetzelfde waardoor dit jullie standaard prijs is en er is werkelijk geen korting.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven