MuscleMeat

Bumperklevers van tegenwoordig!

t*ring man! :eek: je had hun auto op ze minst in de brand moeten steken met die ouwe dr in! afslachten dat volk! :D

waren ze nie onder de indruk van je grote dan man?! anyway great story! :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Jah die gast die op Johny af kwam was echt zo gek als 10 ander en begon onmiddelijk tegen het portier aan te trappen. Dus het was wel ff schrikken natuurlijk, zeker als hij dan ook nog je raam in trapt terwijl je er voor zit. Kijk achteraf zeg je natuurlijk altijd ik had hem dood moeten trappen. Maarja op dat moment schrik je gewoon. Die gast die op mij af kwam was een oude vent van klein postuur dus die lag zo. Daarna begon die andere gast beetje tegen mij te ****en en kon Johny pas uit de auto. Mja toen konden we dus kiezen om die gasten lam te slaan of snel de politie bellen. Kijk ik heb geen zin in een strafblad, ik ben net afgestudeert en zou graag nog ooit een baan krijgen. Dus nu hebben we achteraf denk ik wel het beste gehandeld. Die gasten krijgen een strafblad en een boete. En ik hou er waarschijnlijk een paar honderd euro aan over. Easy money :)

Idd, want die koektrommel van je is toch allang afgeschreven :roflol:

Heftige story weer.

Kan af en toe raar lopen in het verkeer.

rg.jpg

Eindhovens Dagblad, 23 mei 2005

Jah idd Brutez, ik las het ook. Ik ben mishandeld verdorie!!! :mad::D

Zie je wel dat je van krachttraining traag wordt! :D

Wahaha, wat een verhaal man! Waar waren die andere vrienden dan eigenlijk gebleven??

"waarbij onder meer een van de koplampen het moest ontgelden"

Niet dat ze de voorruit noemen ofzo... dat is veel indrukwekkender :P

Rob, je had het niet beter kunnen doen. Uiteindelijk ben jij degene die het laatst lacht. Die sukkels hebben een strafblad en zijn een paar dikke euro's lichter. En terecht, stelletje lapzwanzen.

Ik heb het zelf wel eens meegmaakt. In de bebouwde kom, mét flitskasten dus lekker lomp inhalen is geen optie, reed ik met mijn übergare Fiatje Panda. Zat zo'n aso-mercedes achter mij, te douwen en te douwen. Terwijl ik gewoon 50 reed. We rijden de bebouwde kom uit en hij wilde mij meteen inhalen. Maar ik gaf ook lekker gas bij, omdat ik al zag dat er een tegenligger aankwam. Ik zal hem hebben dacht ik.

En ja hoor, hij haalde mij nog maar net in, het was op het nippertje of hij zat tegen die tegenligger aan. Meteen gooit ie zijn bak voor de mijne en trapt vol op de rem. Hij stapte uit om effe te matten. Hij zal wel gedacht hebben dat er in zo'n übergaar wrak ook een dito mong**l zou zitten ofzo. Maar toen ik ook uitstapte, riep hij wat onverstaanbaars en stapte weer in. Niet dat ik nou zo'n lompe kop heb ofzo, maar hij schrok denk ik van een gestalte van 1.93 en 100 kilo dat zich ontvouwt uit zo'n brik.

maniac zei:
Wahaha, wat een verhaal man! Waar waren die andere vrienden dan eigenlijk gebleven??

Die gasten waren op een gegeven moment bij een kruising rechsaf geslagen terwijl wij rechtdoor reden. En die bak reed toen dus nog steeds achter ons aan.

Ennuh, whehe jah Splendid dat dacht ik bij mezelf dus ook: die gasten zullen wel op kijken als er 2 jonge gasten uit stappen. Maarja zo'n kampo familie heeft daar ook schijt aan...

Je denkt toch hopelijk niet echt dat die gasten een strafblad krijgen he?? Daar moet je heel wat meer voor doen. Deze mensen lrijgen waarschijnlijk alleen een boete en heel misschien nog een klein taakstrafje. Maar van een strafblad is zeker geen sprake..

Rob G zei:
Ennuh, whehe jah Splendid dat dacht ik bij mezelf dus ook: die gasten zullen wel op kijken als er 2 jonge gasten uit stappen. Maarja zo'n kampo familie heeft daar ook schijt aan...
Dat komt omdat er schijt in hun kop zit. Je kunt het ze eigenlijk niet kwalijk nemen. Als er altijd maar poep achter je ogen zit te drukken om naar buiten te spuiten, dan heb je vanzelf overal schijt aan.

Brutez zei:
Je denkt toch hopelijk niet echt dat die gasten een strafblad krijgen he?? Daar moet je heel wat meer voor doen. Deze mensen lrijgen waarschijnlijk alleen een boete en heel misschien nog een klein taakstrafje. Maar van een strafblad is zeker geen sprake..
Een aantekening wellicht!?

Brutez zei:

Mja, ik weet niet, die gasten zijn aangeklaagd voor openlijke geweldpleging en mishandeling. Ik ken mensen die een strafblad hebben gekregen voor alleen vandalisme. Dus ik vind het helemaal zo'n gekke gedachte nog niet. Maarja, in Nederland weet je maar nooit...

Goed dat je je hebt weten in te houden man. Anders had er in de krant gestaan dan een gezellige familie belaagd werd door twee bodybuilders van 100kg die ongetwijfeld strak stonden van de dope en had jij een strafblad gehad!

Johny d8 waarschijnlijk.... deze cardio staat niet in de planning dus daar doe ik nie aan! :D

maarre daarom heb ik nou alijd een baco (t gereedschap niet t drankje) binnen handbereik binnen mn auto :)

Brutez zei:
:roflol:

Zo maak je nog eens wat mee in het mooie Brabant..

Edit: ghehehe, het staat in het Eindhovens Dagblad

rg.jpg

helmond? eindhoven toch? daar woonden die flapzakken toch?

@ Rob.. jij ouwe mafketel.. volgende keer ff marc en mij bellen en een knuppel bewaren in die dikke bolide van je ;) :D

tja.. shit happens dude.. ik hoop dat die sukkels flink zullen boeten voor deze onzin.
Je hebt wel goed gehandeld.. :thumb:

Laatst bewerkt:
Jah ik denk foutje van de krant. Anders fout van politie...?

Ennuh, jah volgende keer zal ik toch even de DBB-knokploeg er bij moeten halen ;)

Heb bij de lokale garage al een mooie schaderekening op laten stellen, dus als het een beetje mee zit hou ik hier een weekje wintersport aan over :D Maarja je weet maar nooit, dus ik ben pas blij als de cash ook daadwerkelijk op mijn rekening staat.

of miss met opzet tegen jou gezegd dat ze in EHV wonen zodat jij ze niet gaat zoeken in helliemund :P

Whehe, nou als ik die familie zo zag ben ik eerder bang dat er binnenkort een caravan bij ons op de stoep staat! :)

Iemand laten oppakken is cool :D Laat die k*t josti's maar voelen dat ze fout waren. Ik bel tegenwoordig ook gewoon 112 als ik iets zie wat me niet aanstaat. 1 keer een dronken kerel laten afvoeren uit het portiek van mijn tante, kerel stond nog op de telex dus die kon gelijk mee. En pas geleden nog twee politieauto's laten komen omdat ze een prullenbak sloopten aan de overkant van mijn huis. Had ze liever zelf aangepakt, maar mijn vriendin ging lopen miepen.

Terug
Naar boven