kees1985
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

maniac zei:Wahaha, wat een verhaal man! Waar waren die andere vrienden dan eigenlijk gebleven??
Dat komt omdat er schijt in hun kop zit. Je kunt het ze eigenlijk niet kwalijk nemen. Als er altijd maar poep achter je ogen zit te drukken om naar buiten te spuiten, dan heb je vanzelf overal schijt aan.Rob G zei:Ennuh, whehe jah Splendid dat dacht ik bij mezelf dus ook: die gasten zullen wel op kijken als er 2 jonge gasten uit stappen. Maarja zo'n kampo familie heeft daar ook schijt aan...
Een aantekening wellicht!?Brutez zei:Je denkt toch hopelijk niet echt dat die gasten een strafblad krijgen he?? Daar moet je heel wat meer voor doen. Deze mensen lrijgen waarschijnlijk alleen een boete en heel misschien nog een klein taakstrafje. Maar van een strafblad is zeker geen sprake..
Brutez zei:Je denkt toch hopelijk niet echt dat die gasten een strafblad krijgen he?? Daar moet je heel wat meer voor doen. Deze mensen lrijgen waarschijnlijk alleen een boete en heel misschien nog een klein taakstrafje. Maar van een strafblad is zeker geen sprake..
Brutez zei:
Zo maak je nog eens wat mee in het mooie Brabant..
Edit: ghehehe, het staat in het Eindhovens Dagblad
![]()

Maarja je weet maar nooit, dus ik ben pas blij als de cash ook daadwerkelijk op mijn rekening staat.
Laat die k*t josti's maar voelen dat ze fout waren. Ik bel tegenwoordig ook gewoon 112 als ik iets zie wat me niet aanstaat. 1 keer een dronken kerel laten afvoeren uit het portiek van mijn tante, kerel stond nog op de telex dus die kon gelijk mee. En pas geleden nog twee politieauto's laten komen omdat ze een prullenbak sloopten aan de overkant van mijn huis. Had ze liever zelf aangepakt, maar mijn vriendin ging lopen miepen.