GPRO
Huge Freak
- Waardering
- 1.330
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ha ja mooi dat ie dat zegt. Communisme is ook niet meer van deze tijd. Maar ondertussen wel aan Soviet Unie 2.0 sleutelen (Eurasian Economic Union).

GPRO zei:NAVO mag van mij part blijven staan, juist voor dit soort gezeik.
En wat doen we in Europa dan?
Zonder het beleid van de NAVO was dit gezeik er wellicht niet geweest. Ik zit liever niet in de achterzak van de VS.
ITS HAPPENINGGG, het wordt wel tijd dat we wat troepen gaan sturen om het varkentje dat poetin heet te wassen

Ik zie ook even niet hoe de NAVO dit heeft veroorzaakt.
BronTariq Ali argues that NATO is an out-of-date institution that shouldn’t exist.
“It was a Cold War institution. After the end of the Cold War it should have been disbanded like the Warsaw Pact,” he said.
The reason why NATO still exists is because it’s the “military arm of the US and the EU carrying out actions decided by these governments in the name of the so-called international community.”
“NATO is now an arm of the American Empire, and has been for a long time, but these days it’s used as such and they want to surround areas they regard unreliable, such as Russia,”
BronRussian President Dmitry Medvedev has accused the West of breaking promises made after the fall of the Iron Curtain, saying that NATO's expansion into Eastern Europe violated commitments made during the negotiations over German reunification. Newly discovered documents from Western archives support the Russian position.

Je tweede bron is een beschuldiging gemaakt door Poetin's puppet.
Als et moet ga ik er zelf heen met me AKnet of ie daar wakker van ligt. Paar soldaatjes uit europa![]()

De Europese unie is nog veel erger en zet daarmee Rusland onder druk. Hoeveel voormalige soviet landen zijn deel geworden van de Europese unie in de afgelopen 10 jaar? Rusland bijt vervolgens van zich af. Die annexatie is niet meer dan een reactie op de acties van Europa. Fanatiekelingen zoals Guy Verhofstadt die in Kiev pro-Europese leuzen gaan schreeuwen vormen een groter gevaar dan Putin.Ha ja mooi dat ie dat zegt. Communisme is ook niet meer van deze tijd. Maar ondertussen wel aan Soviet Unie 2.0 sleutelen (Eurasian Economic Union).
Wat staat de NAVO in de weg? Een expansie van Rusland over Europees grondgebied?Ik zie ook even niet hoe de NAVO dit heeft veroorzaakt. Je zit liever in de achterzak van Putin? Want als Oekraine geannexeerd wordt is de NAVO nog het enige wat zoiets in de weg staat.
Tariq Ali is een begaafd onafhankelijk schrijver. (dat gejengel over RT ook altijd)
Het twee artikel is geschreven door Uwe Klussmann, Matthias Schepp en Klaus Wiegrefe verbonden aan Der Spiegel.
Het gaat er bij mijn weten nog altijd om of wat in die artikels staat al dan niet klopt. Het is dus aan jou om beide artikels te ontkrachten.
De Europese unie is nog veel erger en zet daarmee Rusland onder druk. Hoeveel voormalige soviet landen zijn deel geworden van de Europese unie in de afgelopen 10 jaar? Rusland bijt vervolgens van zich af. Die annexatie is niet meer dan een reactie op de acties van Europa. Fanatiekelingen zoals Guy Verhofstadt die in Kiev pro-Europese leuzen gaan schreeuwen vormen een groter gevaar dan Putin.
---------- Toegevoegd om 07:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:53 ----------
Wat staat de NAVO in de weg? Een expansie van Rusland over Europees grondgebied?

Er wonen ook een hoop Russen in Georgië en Moldavië die de banden aanhalen met Europa. Zijn dat dan de volgende onder hetzelfde motto?
En ja nu blijkt maar weer dat de NAVO wel degelijk nodig is. Dat de Warschaupact het niet overleeft heeft betekend niet dat de NAVO ook maar opgedoekt moet worden.
.Het Nederlandse kabinet zal hoogstwaarschijnlijk snel militaire middelen inzetten aan de oostgrens van Europa, om zo NAVO-bondgenoten te beschermen tegen Russische agressie. Het gaat mogelijk om F16-gevechtsvliegtuigen voor surveillancevluchten boven de Baltische Staten en om een marineschip in de Baltische of Zwarte Zee. Dat bevestigen bronnen rond het kabinet aan de Volkskrant.