XXL Nutrition

Burgeroorlog Oekraïne

• Topic Starter Topic Starter
Dat gejengel over RT altijd? Kom op zeg 90% wat daarop staat is gecensureerd en propaganda. Die Anchor stapte ook niet zonder reden op.

Ja, gelukkig zijn onze westerse kanalen zo objectief. En nog steeds ga je niet inhoudelijk in op de argumenten van Tariq Ali.

Wat betreft de Amerikaanse impuls; Een land moet nog steeds lid willen worden.

Ja, door met marshall plan achtige leningen te staan zwaaien.

Ik zie nog steeds dat document niet waarin dat ondertekend is.

Odinverdomme :roflol:

Ook apart dat er 13 jaar na dato opeens actie ondernomen wordt omdat men het niet eens is met de NAVO expansie richting het Oosten. De laatste toevoeging was 5 jaar geleden en die daarvoor 10 jaar geleden.

Omdat ze met Estland en Letland op hun grens nog min of meer konden leven. Met Kaliningrad hebben ze in die regio een goed strategisch exclave.

Oekraïne is nu eenmaal een stap te ver.

GPRO zei:
En ja nu blijkt maar weer dat de NAVO wel degelijk nodig is. Dat de Warschaupact het niet overleeft heeft betekend niet dat de NAVO ook maar opgedoekt moet worden.

Zonder de NAVO was er nooit een Warschaupact geweest. Gore Vidal zou je doodslaan met een boek als hij las wat jij hier allemaal neerpoot.

Laatst bewerkt:
Daar ga je al, Pro-Russen. Wat heeft een Pro-Rus te zeggen in een niet Russisch land?

Je mag politiek gezien toch wel pro-Russisch zijn zeker als je eens bedenkt dat je nog een etnische Rus bent ook en daar zijn er heel wat van in Oekraïne.

En dan wordt je president omver geworpen....en vind de wereld het allemaal prima want het is een slag voor kamp Putin.

Gaan we al schieten ?

Dank je wel

Gaat serieus los in Oekraïne.

http://www.youtube.com/watch?v=GQeWuqZ5760&feature=player_profilepage

Zijn ook talloze burgers omgekomen gisteren, ik ben er echt heilig van overtuigd dat de wereld gewoon de andere kant opkijkt omdat het om (waarschijnlijk) Putin gezinde gaat.

Maar menigeen vergeet dat er gewoon miljoenen in Oekraine wonen die hun president hebben zien worden verdreven en niet onder een staatsgreep willen leven en dan maar bij Rusland willen.

Doet me denken aan Egypte waar de democratisch gekozen 'moslimbroeders' zijn verdreven met een staatsgreep door het leger waar ik nog geen serieuze stappen/kritiek tegen heb zien genomen worden door VS of Europa.

De VS/Europa vinden alles weer ouderwets prima zolang de overwinnaars mensen of bewegingen zijn die in hun straatje passen. Net zoals ze dictators in Noord Afrika steunden onder andere voor anti-terreur zaken tot dat 'het volk' opstond met de Arabische Lente, toen kozen de VS/EU in ene de kant van de revolutionairen.

Hoezo hypocrisie.

Laatst bewerkt:
Beware of this nation steeped in blood and carpeted with graves
By Peter Hitchens
http://www.dailymail.co.uk/debate/a...are-nation-steeped-blood-carpeted-graves.html

We're being dragged into a new Cold War by a puffed-up bullfrog (and I don't mean President Putin)
By Peter Hitchens
http://www.dailymail.co.uk/debate/a...ed-bullfrog-I-don-t-mean-President-Putin.html

Who is using spies and lies to grab power in Kiev? We are
By Peter Hitchens
http://www.dailymail.co.uk/debate/a...-using-spies-lies-grab-power-Kiev-We-are.html

Hitchens-debate3.jpg

---------- Toegevoegd om 15:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:01 ----------

The simple conclusion we might draw from this, this Eastertide, is that it would be wise to stop being so lofty about what the Russians are doing, and pretending that our side are the nice, law-abiding freedom-lovers.

2570902-2847777005-anton.gif

Gaat serieus los in Oekraïne.

Doet me denken aan Egypte waar de democratisch gekozen 'moslimbroeders' zijn verdreven met een staatsgreep door het leger waar ik nog geen serieuze stappen/kritiek tegen heb zien genomen worden door VS of Europa.

Hoezo hypocrisie.

Als je dit soort uitspraken doet zou ik me eens verdiepen in de situatie daar. Totaal niet te vergelijken met elkaar.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: mat
Zou Putin natty zijn?

De Bandera armband.

Wanneer gaat Rusland nou eens serieus ingrijpen in de oostelijke regio ? Het moet ze nu toch wel duidelijk zijn dat het ze (VS) geen reet uitmaakt wat de bevolking daar wilt omdat de bevolking iets wilt wat in het voordeel van Rusland is.

Als de bevolking iets wilt wat in het voordeel van Amerika is, is voor Amerika de bevolking in ene WEL opperst belangrijk en zijn er meteen termen als vrijheid, democratie en wil van het volk.

Wie tikt Amerika op de vingers vanwege Irak ? Bondgenoot Saoedi Arabië ? Egypte ?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven