Fitness Seller

Burnout!? en blessures

Acid89

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
85kg
Vetpercentage
13%
Beste DBB forumleden,

Ik doe reeds een zestal jaar aan fitness/bodybuilding op een regelmatige basis van 3 tot 4 keer per week. Alsook ben ik de voorbije twee jaar met mijn voeding bezig, dit echter nog wel iets beter kunnen maar ben nu tevreden met mijn stats.

Nu het laatste jaar is echt een hel geweest voor mij. Ik krijg overal kwaaltjes en blessuren. Ik zit met een disbalans tussen mijn twee schouders, blokkade in mijn rug gehad, ontsteking van de aanhechting van mijn hamstring waar ik niet vanaf geraak een daarbij komt nog een enorm krachtverlies.

Ik heb al geprobeerd 14 dagen te rusten, heeft niks geholpen. Ik heb mijn training aangepast naar luchtere gewichten en meer reps maar ik blijf last hebben.

Iemand tips of advies? Als je meer vragen hebt om een concreet antwoord te kunnen stellen, vraag maar.

Op dit ogenblik sta ik echt op het punt alles op te geven betreft bodybuilding en een andere sport te zoeken.

Tijd voor een grondige bloedtest en goeie therapie voor je kwaaltjes.

3/4 keer per week trainen is niks bijzonders.

Lijkt mij dat de problemen ergens anders vandaan komen

Had vroeger ook last van ontstekkingen.had gelezen ergens dat bcaa's er goed tegen waren.
Sinds ik bcaa's gebruik heb ik buiten 2 keer mijn onderrug geen last meer gehad.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga sowieso eens langs bij de dokter om mijn bloed te laten trekken.

Vitaminenkuurtje neem ik ook zo snel mogelijk in huis, kan uiteindelijk ook geen kwaad met de winter voor de deur.

Iemand enig idee hoe belangrijk stretchen na het trainen is? Ik dit eigenlijk maar zelden, kan dit ermee te maken hebben?

Terug
Naar boven