AndroidHealthClinic

Bush heeft spijt...

BackInAction

Competitive Bodybuilder
Waardering
20
Lengte
1m85
Massa
115kg
Laatst bewerkt:
what's new?
hij gebruikt toch ultimate excuus dat de mensen uit het westen dit ook wilden en dat niemand tegen een inval was, waarmee hij dus de schuld bij de westerse burgers legt

• Topic Starter Topic Starter
what's new?
hij gebruikt toch ultimate excuus dat de mensen uit het westen dit ook wilden en dat niemand tegen een inval was, waarmee hij dus de schuld bij de westerse burgers legt

nog veel erger man..
zie hier;
http://www.guardian.co.uk/world/2005/oct/07/iraq.usa
http://www.bbc.co.uk/pressoffice/pressreleases/stories/2005/10_october/06/bush.shtml

zo een idioterie vind ik echt niet meer om te lachen! Dit is met ons kloten spelen, erin pitsen en terwijl ons ook eens goed in het gezicht uitlachen.

Aldus de moordenaar:
"een vriend vertelde me dat men vrouw me bedroog.. toen ben ik thuisgegaan en heb men vrouw, men schoonmoeder (hehehe) en men kinderen (colateral damage) allemaal door het hoofd geschoten".
Daarna kwam het uit dat het allemaal niet klopte en verzonnen was..
dus laat die arme man maar vrij, hij was gewoon verkeerd ingelicht????????????

Laatst bewerkt:
Hij moet opgehangen worden zoals Saddam is opgehangen

One of the delegates, Nabil Shaath, who was Palestinian foreign minister at the time, said: "President Bush said to all of us: 'I am driven with a mission from God'. God would tell me, 'George go and fight these terrorists in Afghanistan'. And I did. And then God would tell me 'George, go and end the tyranny in Iraq'. And I did." Mr Bush went on: "And now, again, I feel God's words coming to me, 'Go get the Palestinians their state and get the Israelis their security, and get peace in the Middle East'. And, by God, I'm gonna do it."
Helemaal de weg kwijt..

Spijt komt steeds te laat.

Aldus de moordenaar:
"een vriend vertelde me dat men vrouw me bedroog.. toen ben ik thuisgegaan en heb men vrouw, men schoonmoeder (hehehe) en men kinderen (colateral damage) allemaal door het hoofd geschoten".
Daarna kwam het uit dat het allemaal niet klopte en verzonnen was..
dus laat die arme man maar vrij, hij was gewoon verkeerd ingelicht????????????

srry maar vind dit onzin.. als er echt kernwapens waren is een inval niet meer dan normaal

srry maar vind dit onzin.. als er echt kernwapens waren is een inval niet meer dan normaal

Ohja ? Zelf dan niet , heeft amerika nukes? Ja , dus waarom valt de rest van de wereld daar niet binnen? Amerika moet eens stoppen met overal de baas willen spelen en op 'vermoeden' van kernwapens moet je ook niet een heel land bombarderen.

Eigenlijk komt het er ook op neer dat hij duizenden onschuldige mensen heeft vermoord en ja dat bloed hangt aan zijn handen. Dus het verhaal van backinaction klopt eigenlijk wel , waarom zou hij niet zoals een andere moeten terecht staan voor moord?

daarvoor had de UN een commissie aangesteld.
DIE HADDEN REEDS GEMELD DAT ER GEEN WMD AANWEZIG WAREN!!!
Meer nog ze keerde zich tegen een inval in Irak!

Hun eigen intelligentiediensten vonden geen aanleiding behalve de woorden van 1 overgelopen Irakees...
(En een rapport van een Engels Student...)

http://www.youtube.com/watch?v=6rwYj0R4_uA

http://www.youtube.com/watch?v=TjY9AJv9d1A

http://www.youtube.com/watch?v=oN5yvoIsnnE

Wie de hond wil slaan vindt wel een stok!
Of een smoes om MeDieVil te sussen... :D

Ohja ? Zelf dan niet , heeft amerika nukes? Ja , dus waarom valt de rest van de wereld daar niet binnen? Amerika moet eens stoppen met overal de baas willen spelen en op 'vermoeden' van kernwapens moet je ook niet een heel land bombarderen.

Eigenlijk komt het er ook op neer dat hij duizenden onschuldige mensen heeft vermoord en ja dat bloed hangt aan zijn handen. Dus het verhaal van backinaction klopt eigenlijk wel , waarom zou hij niet zoals een andere moeten terecht staan voor moord?
boeie dat amerika nukes heeft, amerika is een beschaafd en modern land en totaal niet te vergelijken met irak en dergelijke landen

boeie dat amerika nukes heeft, amerika is een beschaafd en modern land en totaal niet te vergelijken met irak en dergelijke landen

45% van de bevolking daar gelooft niet in de evolutietheorie om maar iets te noemen.

Zeer beschaafd zou ik het niet meteen noemen. Een groot deel van de bevolking heeft er gewoon een paar vijzen los.

[Link niet meer beschikbaar]

:D

45% van de bevolking daar gelooft niet in de evolutietheorie om maar iets te noemen.

Zeer beschaafd zou ik het niet meteen noemen. Een groot deel van de bevolking heeft er gewoon een paar vijzen los.

een groot deel vind een derde wereldoorlog een goede zaak!
omdat ze 'geloven' dat dan christus terug zal komen...
Ze steunen oa de zionisten om land te heroveren op de palestijnen etc..
mafketels.. allemaal goed en wel was het niet dat deze fundamentalisten en neocons samen met de zionisten ENORME MACHT op het witte huis uitoefenen..

allemaal leuk hitler dienen bv?
O jeeh, het standaard argument.
Zoveel deed Amerika anders niet in het begin.
De hele Amerikaanse bevolking wou ons niet steunen, ze wouden neutraal blijven.
Ze hielpen pas toen hun 'aangevallen' werden.

+ Amerikaanse banken steunde de Nazi's.

Landen waarin Amerika Overt en Covert operaties heeft gedaan:
Costa Rica
Panama
Colombia
Nicaragua
Guatemala
El Salvador
Chile
Venezuela
Brazil
Bolivia
Cuba
Guyana
Dominican Republic
Indonesia and East Timor
Vietnam
Korea
Ethiopië
Sumalië
Laos
Cambodia
Ghana
Congo
Diego Garcia
Iraqi
Iran
Libya
Saudi Arabia
Afghanistan
Kuwait
Israel
Sudan
Libanon

En nog veel meer.
Amerikanen zijn geen vredelievend volk.

Veel zijn zwaar onderschoold, oorlogzuchtig en helaas veel te religieus.
Amerika verspreid leugen na leugen over veel dingen.
En sorry, maar ik zie niet heel veel verschil in de ideologie van Nazi Duitsland en het Regime van Bush.
Hitler wou het derde Reich.
Bush wil een new world order.

Hitler nam andere landen over.
Amerika doet vrijwel hetzelfde onder het mom van vrijheid en democracy.

Hitler verbrande de reichstag
Bush de twintowers.

Hitler nam vrijheden bij zijn volk weg voor het behalen van zijn doel.
Bush doet hetzelfde(Patriot Act)

Amerika doet alles onder het mom van national security.
Kijk eens naar de Patriot Act I en de bijna doorgevoerde Patriot Act II.
De naam alleen al laat zien hoe dom een volk moet zijn om hierin te geloven.
Zogenaamd ben je een patrioot als je al je vrijheden inleverd.

Natuurlijk zal iedereen wel denken "Waarom zou Amerika ooit zijn eigen volk aanvallen? Dat is totaal absurd!"
Ahum,
Operation Northwoods, or Northwoods, was a false-flag conspiracy plan, proposed within the United States government in 1962. The plan called for CIA or other operatives to kill innocent people and commit apparent acts of terrorism in U.S. cities to create public support for a war against Castro-led Cuba. One plan was to "develop a Communist Cuban terror campaign in the Miami area, in other Florida cities and even in Washington".
This operation is especially notable in that it included plans for hijackings and bombings followed by the use of phony evidence that would blame the terrorist acts on a foreign government, namely Cuba.
The plan states,
"The desired resultant from the execution of this plan would be to place the United States in the apparent position of suffering defensible grievances from a rash and irresponsible government of Cuba and to develop an international image of a Cuban threat to peace in the Western Hemisphere." Operation Northwoods was drafted by the Joint Chiefs of Staff and signed by then-Chairman Lyman Lemnitzer, and sent to the Secretary of Defense.
Several other proposals were listed, including the real or simulated actions against various U.S military and civilian targets. Operation Northwoods was part of the U.S. government's Cuban Project (Operation Mongoose) anti-Castro initiative. It was never officially accepted or executed.
Het is wel officieel geaccepteerd en uitgevoerd.

A decade later, the U.S. introduced a virulent strain of dengue fever in Cuba, as a result of which 273,000 people on the island came down with the illness and 158 died, including 101 children. An article in Covert Action (Summer 1982) detailed U.S. experiments with dengue fever at the Army’s Fort Detrick chemical/biological warfare center and its research into the Aedes aegypti mosquito which delivers it. The article noted that only Cuba of all the Caribbean countries was affected, and concluded that “the dengue epidemic could have been a covert U.S. operation.” Two years later, a leader of the Omega 7 gusano (Cuban counterrevolutionary) terrorist group, Eduardo Victor Arocena Pérez, admitted (in a Manhattan trial in which he was convicted of murdering an attaché of the Cuban Mission to the UN) that one of their groups had a mission to “carry some germs to introduce them in Cuba to be used against the Soviets and against the Cuban economy, to begin what was called chemical war” just before simultaneous outbreaks of hemorrhagic dengue fever, hemorrhagic conjunctivitis, tobacco mold, sugar cane fungus and a new outbreak of African swine fever (Covert Action, Fall 1984).

Sorry, maar niks deugd aan Amerika.
Dit is maar helaas maar één van de tientallen voorbeelden van misdaden waarmee Amerika weg is gekomen.
Vind het jammer voor de mensen die er wonen met dezelfde visie op dit als ik.

En last but not least
[Link niet meer beschikbaar] declassified - detailing CIAs plans to commit terrorist attacks in the US and blame them on Cuba, in order to create public support for a war against Cuba. These plans included the sinking of boats of Cuban refugees on the high seas, hijacking planes, blowing up a U.S. ship, and even orchestrating violent terrorism in US cities. Thinking is summarised by the following quote: 'casualty lists in US newspapers would cause a helpful wave of national indignation'.

De geschiedenis blijft zich herhalen en alle schapen blijven de connecties tussen de stukjes niet zien.

Those who forget history will be doomed to repeat it.

O jeeh, het standaard argument.
Zoveel deed Amerika anders niet in het begin.
De hele Amerikaanse bevolking wou ons niet steunen, ze wouden neutraal blijven.

algemeen aanvaard

Ze hielpen pas toen hun 'aangevallen' werden.

+ Amerikaanse banken steunde de Nazi's.

bewijsvorming aanvaard door veel historici

Landen waarin Amerika Overt en Covert operaties heeft gedaan:
Costa Rica
Panama
Colombia
Nicaragua
Guatemala
El Salvador
Chile
Venezuela
Brazil
Bolivia
Cuba
Guyana
Dominican Republic
Indonesia and East Timor
Vietnam
Korea
Ethiopië
Sumalië
Laos
Cambodia
Ghana
Congo
Diego Garcia
Iraqi
Iran
Libya
Saudi Arabia
Afghanistan
Kuwait
Israel
Sudan
Libanon

idem...

En nog veel meer.
Amerikanen zijn geen vredelievend volk.

Veel zijn zwaar onderschoold, oorlogzuchtig en helaas veel te religieus.
Amerika verspreid leugen na leugen over veel dingen.
En sorry, maar ik zie niet heel veel verschil in de ideologie van Nazi Duitsland en het Regime van Bush.
Hitler wou het derde Reich.
Bush wil een new world order.

Obama, Europa (EEG) willen dit even goed.. zie maar naar speeches van oa Gordon Brown...

Hitler nam andere landen over.
Amerika doet vrijwel hetzelfde onder het mom van vrijheid en democracy.

je hersenen moeten op sterk water staan om dit niet door te hebben

Bush de twintowers.

is een theorie, geen feit

Hitler nam vrijheden bij zijn volk weg voor het behalen van zijn doel.
Bush doet hetzelfde(Patriot Act)

ook hier zijn ze al goed bezig

Amerika doet alles onder het mom van national security.
Kijk eens naar de Patriot Act I en de bijna doorgevoerde Patriot Act II.
De naam alleen al laat zien hoe dom een volk moet zijn om hierin te geloven.
Zogenaamd ben je een patrioot als je al je vrijheden inleverd.

Natuurlijk zal iedereen wel denken "Waarom zou Amerika ooit zijn eigen volk aanvallen? Dat is totaal absurd!"
Ahum,

Het is wel officieel geaccepteerd en uitgevoerd.

Sorry, maar niks deugd aan Amerika.
Dit is maar helaas maar één van de tientallen voorbeelden van misdaden waarmee Amerika weg is gekomen.
Vind het jammer voor de mensen die er wonen met dezelfde visie op dit als ik.

En last but not least

De geschiedenis blijft zich herhalen en alle schapen blijven de connecties tussen de stukjes niet zien.

Those who forget history will be doomed to repeat
it.

:clap: conspiracy nuts

Bush de twintowers.

is een theorie, geen feit
Hitler verbrande de reichstag = Feit
Bush heeft de aanval op de twintower gepland? Feit voor degene die logisch denken, geen feit voor degene die dit niet doen.

Vliegtuigen laten niet dit soort schade achter:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dit is OVERDUIDELIJK thermiet, zie je meteen aan de clean cut.
Kerosine kan hoogsten metaal tot zo'n punt verwarmen dat het buigt.
Kerosine snijd niet door metaal heen zoals thermiet doet.
Zo brengen ze thermiet aan als ze gebouwen slopen
cuttercharges.jpg

Zie je de overeenkomst..?

En natuurlijk building nr 7
wtc7an.gif

Overduidelijk controled demolition.
In geen 50 jaar voor 11 september is er ooit een staal gebouw inelkaar gestort door vuur.
Sommige gebouwen hebben op 30 verdiepingen lopen branden voor dagen achter elkaar en zijn nog niet in elkaar gestort.
WTC building nr 7 heeft voor 12 uur ofzo gebrand op een paar etages en is toen op wonderlijke wijze in elkaar gestort zoals alleen demolitie experts kunnen.

Iedereen die niet ziet dat deze aanvallen gepland zijn door de Amerikaanse regering is gewoon achterlijk, sorry.
Operation Northwood declassified - detailing CIAs plans to commit terrorist attacks in the US and blame them on Cuba, in order to create public support for a war against Cuba. These plans included the sinking of boats of Cuban refugees on the high seas, hijacking planes, blowing up a U.S. ship, and even orchestrating violent terrorism in US cities. Thinking is summarised by the following quote: 'casualty lists in US newspapers would cause a helpful wave of national indignation'.

Patriotism is suddenly in vogue. American flags are everywhere – on clothing, automobiles, storefronts, billboard advertisements, and so on. I believe I have seen more American flags in the past two months than in the previous two years. The same goes for the phrases "United We Stand" and "God Bless America." They are everywhere.

I’ve found myself spending time putting my finger on what is troublesome about the new patriotism. It is superficial. From somewhere I recall hearing a sarcastic, "Instant patriotism. Add water and stir." Real patriotism is not simply worn on your lapel, or flown from your car. Real patriotism costs something.

Zo opvallend en zo weinig mensen hebben het door..

Maarja, kijk om je heen en zie hoeveel mensen schaap zijn en denk dan nog eens na waarom zoveel mensen het niet door hebben en niet door willen hebben.
Ze kunnen de waarheid niet aan, het is teveel informatie voor hun simpel leven.

Kheb heel wat uren op het internet gespendeerd naar het zoeken van informatie en bewijsmateriaal.
Ik dacht eerst ook dat het die arabieren waren, totdat ik me er verder in heb verdiept en heb gezien hoe erg dit allemaal niet klopt.
Ik geloof niet in sprookjes.
Ik geloof niet dat alleen een stel arabieren hierachter zaten,
Sprookjes zijn voor kleine kindjes.
Ik ben ook niet gelovig.

Terug
Naar boven