- Waardering
- 2.658
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
OMFG, Houston zal wel blij zijn met de toename van nutjobs op DBB.
Ach ja, beter een nutjob dan een schaap die liever ze kop in het zand steekt.weer daar met een nietszeggende post?
Kom af met argumenten, aan je verwijten heeft niemand iets.
He apfelstrudel hoeveel mensen ken jij die betrokken waren bij dit enorme complot?
Geen,He apfelstrudel hoeveel mensen ken jij die betrokken waren bij dit enorme complot?
Geen,
ksnap ook niet de relevantie van die vraag.
Omdat ik n.a.v. plaatjes, getuigenis verklaringen en honderden andere verklaringen, fotos en wat dan ook weet hoe het zit wil nog niet zeggen dat ik mensen ken die in het complot zitten..
Zou ook een beetje ongeloofwaardig zijn denk je ook niet?
Ik kan echter wel een redelijk goede schatting doen welke groeperingen en afdelingen hier aan mee hebben gedaan.
In het verleden zijn er veel bewijzen van complotten waarin slechts een paar mensen het voor elkaar kregen om een ganse machtsstructuur deftige schade toe te brengen tot aan het wankelen te brengen of zelfs neer te halen.. wil vbn opsommen indien gewenst
Kijk niet naar wat onwaarschijnlijk is..
Kijk naar wat waarschijnlijk is.
Wat zegt je intuitie als je deze fotos ziet?
intuitie zegt NIKS, het is een uniek gebeuren niemand kan voorspellen wat er dan met (enige) ZEKERHEID gebeurd.
Dit is de plek waar het zogenaamde 4e vliegtuig gecrashed is:
Een boeing smelt het staal van een wolkenkrabber.
Eenzelfde soort vliegtuig stort niet en laat gras centimers van de impact site gewoon staan..
GRAS.
idem
Ik lach iedereen zwaar in zijn smoel uit die mij gek durft te noemen en deze leugens van Amerika gelooft.
Ik vind het alleen wel nogal ****ing snue voor de mensen die hiervoor dood zijn gegaan.
Maja, ik ga nu trainen.
ik ben bezig tussendoor..![]()

Zou amerika echt 2000 of 3000 eigen man kapot maken dmv 2 vliegtuigen in de WTC te jagen?
Aan het oefenen voor comediant?boeie dat amerika nukes heeft, amerika is een beschaafd en modern land en totaal niet te vergelijken met irak en dergelijke landen

Het feit dat er niemand ooit heeft beweerd ook maar in de minste manier betrokken te zijn geweest bij dit complot vind je niet relevant? Apart (op z'n zachts gezegd).

hoeveel mensen zijn ervoor nodig?
In de officiële complot theorie zijn er ook maar een handvol moslims..
Waarom moet er dan als het anders is een leger mee gemoeid zijn?
![]()
stom argument, iemand die in god gelooft is daarom niet gek45% van de bevolking daar gelooft niet in de evolutietheorie om maar iets te noemen.
Zeer beschaafd zou ik het niet meteen noemen. Een groot deel van de bevolking heeft er gewoon een paar vijzen los.
Een van de etages is een tijd lang afgesloten geweest wegens bouwwerkzaamheden daarbij opgeteld dat de explosievenhonden in de maanden voor de aanslagen geweerd werden uit het gebouw zegt al een hoop lijkt me.Het waren waarschijnlijk idd Bush en Cheney zelf die 2 immense wolkenkrabbers, waarin 24 uur per dag mensen aanwezig waren, voor demolition hebben geprepareerd. Een taak waar voor veel kleinere gebouwen maandenlange planning en een significant aantal arbeiders noodzakelijk is. Om maar iets te noemen hoor.
Nee, de testosteron wel.

Zou amerika echt 2000 of 3000 eigen man kapot maken dmv 2 vliegtuigen in de WTC te jagen?

Wat is er dan gebeurd in Irak en Afghanistan.idd, maakt toch niets uit dat amerika nukes heeft, ben er 100% zeker van dat ze geen terroristische aanval van plan zijn![]()