MuscleMeat

Bush heeft spijt...

:roflol:

Je lijkt wel een Pool op die avatar van je. Het wordt tijd dat je een andere neemt, zou ik zeggen. :p
Heb nog een betere maar geen zin om dat ding te gaan verkleinen en al die andere onzin nog.

Ik hou het voorlopig even bij mijn oude ik, kan ik mezelf zien hoe ik ooit was als extra motivator.:D

Zou amerika echt 2000 of 3000 eigen man kapot maken dmv 2 vliegtuigen in de WTC te jagen?
Do the ends justify the means?
Volgens sommige wel.

daar zitten terroristen die amerika heeft aangepakt, kannek alleen maar achterstaan
Saddam is aan de macht gezet door Amerika.
Saddam is daarna zwaar genaaid door Amerika.
Amerika heeft zowel chemische als biologische wapens verkocht aan Irak.

Rusland was Afghanistan ingevallen.
Osama Bin Laden vocht tegen de Russen.
Amerika heeft hem getraind en wapens geleverd om te vechten tegen de Russen.
In principe is Osama Bin Laden dus een huurling..

Dan ga je jezelf tog afvragen waarom hij zich zou keren tegen de hand die hem voed?

Vind je het zoiezo trouwens gek dat het midden oosten een schijthekel heeft aan Amerika?
Bush heeft de oorlog een kruistocht genoemd.

Ik kan de meeste van die arabieren toch echt geen ongelijk geven.
Een land steelt je olie en valt dan ook nog eens binnen en vermoord vervolgens ook nog onschuldige mensen.
Ik zou zwaar pissed off zijn.
Moet je maar eens op google zoeken naar de oorlogsmisdaden van Amerika.

daar zitten terroristen die amerika heeft aangepakt, kannek alleen maar achterstaan

Snap je het nu nog niet? Irak IS een leugen , was helemaal niet nodig om het binnen te vallen. Amerika was de terrorist in Irak en in Irak alleen hebben ze meer slachtoffers veroorzaakt dan de ''terroristen'' op 9/11. En wat een grap is 9/11 ook , gebouwen 20-50j geleden uit staal stonden soms dagen te branden en storten niet in ( veel sterkere gebouwen vroeger blijkbaar ) wat ik wel bij een gebouw gezien hebt die dagen gebrandt heeft was dat het bovenste deel ( boven het punt waar de brand begon ) kantelede. Maar waarom zou zo'n gebouw helemaal neerstorten ( ook het gedeelte waar totaal niks mee gebeurd is ). En nu zwijg ik nog over building 7 die door ''debree'' is gevallen.

Dan heb je nog het NORAD mysterie , normaal als vliegtuigen gekaapt worden of onverwachts van route veranderen hebben ze een tijdslimit dat ze moeten reageren of het vliegtuig wordt neergehaalt. Geen reactie op 9/11.

Dan het fake bin laden filmpje , dit vindt ik het grappigst.

http://www.youtube.com/watch?v=41UAnkQARFs

Hij had ook een gouden ring aan die niet mag van z'n geloof , het rechts schrijven terwijl het links is. Ziet er ook totaal niet uit als bin laden.

Ohja , voor iedereen die nog gelooft dat Amerika bin laden zoekt voor 9/11 ga eens naar de officiele FBI site en kijk bij de 25 most wanted en kijk waarvoor hij gezocht wordt.

Altijd leuk, zaken nog eens uitkauwen terwijl dat al een miljard keer is gedaan. Dat er tienduizenden zo niet honderduizenden deelnemers nodig zijn om het complot te laten slagen willen de complotdenkers niet echt begrijpen.

Altijd leuk, zaken nog eens uitkauwen terwijl dat al een miljard keer is gedaan. Dat er tienduizenden zo niet honderduizenden deelnemers nodig zijn om het complot te laten slagen willen de complotdenkers niet echt begrijpen.
Er gaan tot op het heden nogsteeds mensen dood als gevolg van wat er die dag is gebeurd.

Er zijn geen honderden mensen nodig voor zo'n complot.
Er zijn maar een paar tientallen mensen nodig.

Het grappige is dat jij het soort mens bent die precies voor de hele illusie valt.
De illusie die gecreërd word is het onmogelijk laten lijken dat Amerika er achter kan zitten omdat dan honderden mensen hierbij betrokken zouden moeten zijn.
Dat is niet waar.

Hoeveel black ops vinden er dagelijks plaats over de hele wereld waar niemand iets van af komt te weten?
Kijk naar het tijdsbestek, de vorige aanslag op het WTC was in de jaren 90..
Ze hebben een decennia de tijd gehad.

Maar ok, jij denkt logisch te beredeneren.
Ok ok, is goed.
Ik vind het altijd leuk als mensen zeggen hoe ik niet nadenk hier.

Beredeneer dit.
Het nieuws bericht van het 4e vliegtuig dat neerstorte in Shanksville:
http://www.youtube.com/watch?v=-P4x9u_JFMM

En de luchtfoto van de crashsite een paar dagen na de crash.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En nu van andere crash sites
5world.gif

_42003462_afp_crash_416credit.jpg

Goh in Shanksville ging het vliegtuig bijna loodrecht de grond in. Zal ik een foto opzoeken van een vergelijkbaar geval? De enige die zich illussies maken zijn de complotdenkers. Shocktherapie zou ze goed doen.

Zal ik een foto opzoeken van een vergelijkbaar geval?
Doe dat anders ff

Als een vliegtuig loodrecht naar beneden vliegt dan breken de vleugels af door de stress op de romp bij een bepaalde snelheid.

En als hij deze snelheid niet zou hebben gehaald, dan hadden we delen van het vliegtuig gevonden.

Als het vliegtuig recht naar beneden crashed, dan klopt het brandspoor niet..
shanksville.png

Links zie je 2 gele doeken of wat het ook zijn.
Daar staan bosjes die compleet onaangetast zijn..
Die bosjes staan dichter bij de krater dan het afgebrande gedeelte.

Ah we hebben een ingenieur in de zaal. WTC 1+2+7 waren een controlled demolition. De passagiers van vlucht 93 zijn opgelost. Het Pentagon is geraakt door een raket.

Al die shit is al een miljard keer besproken en de plaat voor de kop van complotdenkers is zo dik dat de Berlijnse muur er bij verbleekt. Hun eigen debiele theorieen worden niet tegen de meetlat gelegd maar van ieder feit op 9/11 weten ze precies te vertellen wat er niet klopt.

Snap je het nu nog niet? Irak IS een leugen , was helemaal niet nodig om het binnen te vallen. Amerika was de terrorist in Irak en in Irak alleen hebben ze meer slachtoffers veroorzaakt dan de ''terroristen'' op 9/11.

teveel films gekeken?

• Topic Starter Topic Starter
Ah we hebben een ingenieur in de zaal. WTC 1+2+7 waren een controlled demolition. De passagiers van vlucht 93 zijn opgelost. Het Pentagon is geraakt door een raket.

Al die shit is al een miljard keer besproken en de plaat voor de kop van complotdenkers is zo dik dat de Berlijnse muur er bij verbleekt. Hun eigen debiele theorieen worden niet tegen de meetlat gelegd maar van ieder feit op 9/11 weten ze precies te vertellen wat er niet klopt.

ik ga akkoord met je.. er is geen sluitend bewijs vd inside job theorie.
Maar ik blijf herhalen dat wat er daardoor en daarna allemaal is gebeurd WEL duidelijk misdaden op grote schaal zijn.

• Topic Starter Topic Starter
in ieder geval minder dan die onzin die jullie geloven

verkeerd geadresseerd bro, ik geloof niets en niemand.. dat is juist mijn punt: jullie geloven alle shit die je op TV ziet of in je krant leest.. :rolleyes:
Ook de 'truth seekers' geef ik niet veel credit tenzij ze met extreem goede argumenten afkomen..
buitengewone claims vergen buitengewoon bewijsvoering! Interpretaties van foto's etc.. hmmm..

aan de gelovers: vergeet ook niet eens de DEBUNK sites af te surfen!! Er zijn goede tegenargumenten op veel vd claims.

Ik geloof niet in een 'inside job' tot er sluitend bewijs is.

Laatst bewerkt:
allemaal leuk hitler dienen bv?

met een beetje kennis van de 2wo zou je weten dat die k*t janks vrijwel niets gedaan hebben. De russen en de engelsen zouden het klusje wel geklaard hebben zonden die eikels.

De keer punten van de oorlog lagen in afrika (engelsen, eind 42) en in rusland (stalingrad eind 42). Het enige wat ze gedaan hebben is rust brengen in het oosten met die bommetjes van ze.........

Het had misschien wat langer geduurd allemaal.......

Ik denk overgens net als het gevalletje kennedy dat 9/11 ook 1 grote "grap" van bush was.......

Who cares, enkel een idioot gaat bij het leger, ze hebben ervoor gekozen..

Hun eigen debiele theorieen worden niet tegen de meetlat gelegd maar van ieder feit op 9/11 weten ze precies te vertellen wat er niet klopt

"Zal ik een foto opzoeken van een vergelijkbaar geval? "
Ik zit nogsteeds te wachten man..
3 uur later en nogsteeds geen foto, beetje jammer.

Ach ja, ik kom tenminste met argumenten en feiten.
Jij komt met een simpele mening die alleen zegt dat ik het fout heb en niet goed bij me hoofd ben.
Ik doe tenminste me eigen onderzoek en jij bent een schaap die meegaat met de menigte.

En ja ik ga cker weten de ingeneur uithangen omdat ik weet waar ik het over heb in de meeste gevallen.
Ik weet hoe dingen zoals thermiet werken en bij welke temperatuur kerosine brand en wat het kan aanrichten, etc etc.
Ja ik doe mijn onderzoek, en jij doet dat niet.

Tot nu toe heb ik je op meerdere feiten gewezen en ik heb nog geen 1 onderbouwd tegenargument gezien.

Ik heb al die 'debunk' sites gezien en van de meeste argumenten klopt geen moer.

Geen 1 vliegtuig dat in de bovenstege etage van een wolkenkrabber vliegt, richt dit soort schade aan op de onderste verdieping:
Een clean cut door metaal alsof iemand er een liniaal naast heeft gehouden..

Debunk wat je wil, denk wat je wil, noem mij een dwaas die in complot theoriën gelooft,
maar het is onmogelijk dat dit uit het niks is gebeurd.

Geloof wat je wil, maar ik lach je gewoon vierkant in je smoel uit als jij denkt dat een vliegtuig wat in de 80ste verdieping ofzo is gevlogen dit soort schade aanricht op de onderste verdieping..
Hell, een vliegtuig kan dit soort schade zoiezo niet aanrichting want Kerosine brand niet heet genoeg.

Iedereen met een beetje verstand van scheikunde weet dat Kerosine niet de oorzaak hiervan is maar thermiet.

Ontken dit feit en je hebt geen flauw idee waar je het over hebt.

Thermiet brand met een temperatuur van 2200 graden celcius en snijd door zo'n beetje alles heen.
Thermiet bestaat uit ijzeroxide(roest) en aluminium poeder.
Je kan ook titanium poeder gebruiken en dan brand het bij nog hogere temperaturen.
Ze gebruiken thermiet bij het smelten van tramrails, het neerhalen van gebouwen en in het leger als thermietgranaten.
Kheb deze shit een keer zelf gemaakt, is trouwens heel leuk voor met oud en nieuw of als je iemand wilt rellen.
Het brand zo door de motorkap van een auto door de motor tot de grond.

Ah we hebben een ingenieur in de zaal. WTC 1+2+7 waren een controlled demolition.
Nee man je hebt helemaal gelijk.
Dit gebouw is dus echt totaal niet neergebracht door controlled demolition.
Het lijkt er ook gewoon totaal niet op, het lijkt er echt op alsof het door brand komt, je ziet immers ook overal vlammen enzo.
Dat het gelijk neerkomt is niet eens toeval, die moslim terrorristen hebben hier natuurlijk in hun jaren planning allang rekening mee gehouden.
En het komt natuurlijk omdat Allah Amerika en WTC 7 haat, want dit gebouw was de huisvesting van de CIA die hier natuurlijk ook heel ontoevallig allemaal documenten bewaarden..
Documenten die natuurlijk nooit verloren zouden mogen gaan..
wtc7an.gif

De passagiers van vlucht 93 zijn opgelost.
Ik heb nooit gezegd dat de passagiers van vlucht 93 zijn opgelost.
Ik heb nooit gezegd dat er een vliegtuig is gecrashed in Shanksville.

Kom op jonge,
debunk deze shit als het allemaal tog al honderden keren uitgekauwd is.
Dan moet het cker weten geen moeite zijn voor iemand van jouw intellectueel niveau, tog?

Kben altijd in voor een dicussie. ;)

Gast leer je eigen mening vormen ipv dat van je leraar of je ouders over te nemen.
Die fotos kunnen bewerkt zijn of die stalen balken zijn doorgezaagt na de ramp bovendien; ben jij gebouwen / explosieven expert?:o
Net of Amerika een paar duizend burgers zal doden zodat ze een miljoenen verslinende oorlog konden beginnen (waar trouwens zowat alle EUROPESE LANDEN AAN MEE DOEN!!!)
Bovendien de naam zegt het al The Worldtrade Center. Dus stel volgens jou geesteszieke nergens opslaande theorie waar zou zijn, hadden ze wel een plek gepakt waar gezinnen met kleine kinderen (waltdisney) zouden zijn. Omdat dat veel meer woede op zal leveren en minder zou kosten voor de economie. Maar nee meneertje hoort iets van een leraar op school zoekt via google en je komt ergens wel een antie Amerika site tegen. Geloof jij nou maar in een sprookje en pak je duplo erbij en ga nog even spelen;)

Terug
Naar boven