- Waardering
- 447

Je lijkt wel een Pool op die avatar van je. Het wordt tijd dat je een andere neemt, zou ik zeggen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heb nog een betere maar geen zin om dat ding te gaan verkleinen en al die andere onzin nog.
Je lijkt wel een Pool op die avatar van je. Het wordt tijd dat je een andere neemt, zou ik zeggen.![]()

Wat is er dan gebeurd in Irak en Afghanistan.
Het enige verschil is religie = olie en macht.
Do the ends justify the means?Zou amerika echt 2000 of 3000 eigen man kapot maken dmv 2 vliegtuigen in de WTC te jagen?
Saddam is aan de macht gezet door Amerika.daar zitten terroristen die amerika heeft aangepakt, kannek alleen maar achterstaan
daar zitten terroristen die amerika heeft aangepakt, kannek alleen maar achterstaan
Er gaan tot op het heden nogsteeds mensen dood als gevolg van wat er die dag is gebeurd.Altijd leuk, zaken nog eens uitkauwen terwijl dat al een miljard keer is gedaan. Dat er tienduizenden zo niet honderduizenden deelnemers nodig zijn om het complot te laten slagen willen de complotdenkers niet echt begrijpen.
Doe dat anders ffZal ik een foto opzoeken van een vergelijkbaar geval?
Snap je het nu nog niet? Irak IS een leugen , was helemaal niet nodig om het binnen te vallen. Amerika was de terrorist in Irak en in Irak alleen hebben ze meer slachtoffers veroorzaakt dan de ''terroristen'' op 9/11.
Ah we hebben een ingenieur in de zaal. WTC 1+2+7 waren een controlled demolition. De passagiers van vlucht 93 zijn opgelost. Het Pentagon is geraakt door een raket.
Al die shit is al een miljard keer besproken en de plaat voor de kop van complotdenkers is zo dik dat de Berlijnse muur er bij verbleekt. Hun eigen debiele theorieen worden niet tegen de meetlat gelegd maar van ieder feit op 9/11 weten ze precies te vertellen wat er niet klopt.
in ieder geval minder dan die onzin die jullie geloven
in ieder geval minder dan die onzin die jullie geloven

Hun eigen debiele theorieen worden niet tegen de meetlat gelegd maar van ieder feit op 9/11 weten ze precies te vertellen wat er niet klopt
Nee man je hebt helemaal gelijk.Ah we hebben een ingenieur in de zaal. WTC 1+2+7 waren een controlled demolition.
Ik heb nooit gezegd dat de passagiers van vlucht 93 zijn opgelost.