Fitness Seller

Nieuws Bussen, tram bekogeld en bestuurster aangevallen in Antwerpen

xD ik was niet serieus bro :D
je hoeft jezelf niet te verantwoorden op het internet

+1 trouwens voor je post
:D
Jawel! Ik werd best wel blij toen ik dat las, ik als tramreiziger die weleens wegrijdende trams heb meegemaakt vind het echt heerrrlijkkk om te lezen dat iemand eindelijk eens die trambestuurder op zn plek zet.

ow, en over dat kindje van 3 en haar moeder die eruitwerde gezet door busschaffeur omdat het kindje de hele tijd liep te gillen... EPIC HELDENDAAD!

die laatste actie van die man vind ik anders wel goed. Bus/tramchauffeurs zijn vuile sadisten. Als ze nog iemand zien aangekomen lopen vertrekken ze snel. Mag je nog op het raampje kloppen, rijden ze met een vuile grijns op hun gezicht verder

je mag niet iedereen over 1 kam scheren.
Onlangs was ik op weg naar de bushalte toen ik net de bus om de hoek zag komen en er natuurlijk niemand aan die bushalte stond waardoor hij kon door rijden. Ik begon dus te sprinten naar de andere halte maar ik wist dat ik het nooit kon halen want daar stond ook niemand en dus stopte ik met lopen midden tussen 2 haltes. Die busschauffeur moest mij nog net zien stoppen hebben met lopen en stopte plots naast mij om me erop te laten :D
Uiteraard heb ik ook al het omgekeerde meegemaakt.
Een bus die nog aan zijn halte stond aan het station en ik klopte dus een keer op die deur omdat alle deuren al dicht waren en dan reed die buschauffeur gewoon weg..
Sommige buschauffeurs zien hun werk als een missie om mensen op tijd van bestemming A naar B te brengen. Andere buschauffeurs zijn gewoon buschauffeur geworden omdat het nog goed verdiend en zien het als hard werken terwijl ze constant zitten denken aan dat de dag maar snel voorbij is.

Christmas spirit! My ass, pfff gisterenavond ook in een kroeg, direct de gehele sfeer verpest door iemand die en glas begint te gooien, een diepe snee in een meisje haar pols aanbrengt en uiteindelijk een ruziegevecht ontstaat met de politie er onmiddellijk bij. Muziek stil, gedaan met de avond.

Going home on christmas-eve

Brederodestraat zit vol turken en n*gers, minder makakken. Daar ben ik vrijwel altijd de enige blanke als ik er 's avonds door loop(van station Zuid naar mn kot)
Astridplein... tjah... Vol marrokanencafés en daklozen

het is maar wat de regering er zelf van maakt.

Als ze wetten willen maken, dan kunnen ze er maken. Wel maak er een paar voor deze zeikerds aan de ketting te leggen, probleem opgelost.

Palestijnen natuurlijk, die zijn getraind hierin.

Nu ik het nog eens goed lees, 3 incidenten in 1 uur tijdsbestek in dezelfde straat. Na de 2e keer zou je zeggen dat er toch wel een belletje gaat rinkelen bij de flikken.

koffie gaat voor alles!

ik zie ze hier ook wel eens langs scheuren, met de sirenes aan, om koffie te gaan zuipen in hun crewroom met zijn allen.. stelletje mafkezen :mad:

Ik ken het gevoel wel, ik wilde eens op de bus stappen maar die verliet toen net de starthalte, deze stond dan 1 meter verder voor het rode licht en ik gebaar of ik er nog op mag... helaas deze bestuurder was minder sympathiek, omdat het toen net pasen was ben ik naar de bestuurderskant gelopen en door het raampje gezegd "Zalig pasen" (met lichte sarcastische ondertoon)

als ik op de bus/tram zit en de bestuurder flikt hetzelfde bij iemand anders moet ik er best wel mee lachen :D
http://www.youtube.com/watch?v=xTqHVxYiBaQ

Omdat dit soort acties ik al heel lang wilde doen als die t*ring lijers net op het laatste moment gewoon wegrijden (OW JA, ZE DOEN NET ALSOF ZE JE NIET ZIEN).

Helaas kon ik nooit naar de volgende halte sprinten:( Deze man is het wel gelukt en ik weet precies hoe hij zich voelde op t moment dattie de tram binnestapte... Gewoon lekker geweld gebruiken!:)

Je doet je naam eer aan. Het is jouw verantwoordelijkheid om op tijd te komen, als jij te laat bent moet de hele tram met mensen die wel gewoon op tijd bij de halte staan op jou wachten zeker? Mafkees

ik zeg maar niets weer...maar hoeveel dagen geleden was het ook alweer raak? 5 ofzo? triest weer hoor :no:

in wa vur ne weireld leve we nah

Terug
Naar boven