MuscleMeat

bye bye UG labs

Status
Niet open voor verdere reacties.
is al een tijdje bekend op andere boards, waarschijnlijk maar een tijdelijk iets, geen enkele chinese powder-source is nog actief. Zal waarschijnlijk tot na de spelen duren, dan geef de US er geen **** meer om.

hoe weet je dat of waar zie jij dat??

• Topic Starter Topic Starter
Nee maar het is na zeggen een lijst die onlangs uit is gekomen mbt 'verboden' middelen ....vanaf het begin van dit jaar is de VS al bezig om dit voor elkaar te krijgen ook in verband met de OS van 2008

is al een tijdje bekend op andere boards, waarschijnlijk maar een tijdelijk iets, geen enkele chinese powder-source is nog actief. Zal waarschijnlijk tot na de spelen duren, dan geef de US er geen **** meer om.

Dat is waarschijnlijk het geval kijk naar Griekenland ... maar gezien alles streng gereguleerd wordt door de overheid in China kan het ook zo zijn dat ze onder de druk van hun belangrijkste markt (de VS) de productie niet op gang brengen

Chinezen geilen op geld en geven geen **** om usa...zie jij de rekensom?

Chinezen geilen op geld en geven geen **** om usa...zie jij de rekensom?

Toch is het al volop in gang ....en ze geven wel degelijk om, zie mijn eerdere post ....VS is de grootste afzetmarkt van China ....en China wilt natuurlijk ook aan het imago werken ivm de OS

nee het hoofd van de chinese drugspreventiedienst is al ter dood veroordeeld voor corruptie. Dus ze zijn er wel serieus mee bezig :D

In China zijn as in poedervorm volkomen legaal. In "afgewerkte vorm", of het afwerken zelf niet. Dus je kan(nu dus kon) er bv var poeder bestellen voor een fractie van de prijs en het zelf cappen of oplossen. Voor nog geen honderd euro heb je dan enkele jaren aan kuurtjes, mits je er wat mee kan homebrouwen.

Dus je denkt dat ze enkel stoppen onder druk van Amerika?? Ik zou denken dat farmaceutische bedrijven ook een grote opbrengst hebben voor Chinese overheid. Maar ja Amerika is natuurlijk beter dan enkele binnenlandse Farmaceutische bedrijven.

Ik hoop dat het na de Olympische spelen wat beter word, of dat ze misschien nietmeer verkopen naar Amerika maar wel terug naar EU.

Punt is wel dat de grootsten vrijwel allemaal gearresteerd zijn, en de wetten in china zijn anders, tot nog toe was het legaal en deden enkele mensen het, als het illegaal word zullen ze wel twee keeer nadenken, chinese gevangenis is anders dan Belgische of Nederlandse.

Ik stel mij de vraag of er geeen firma's zijn in china die verkopen aan buitenlandse firma's met vergunningen.

Jongens toch is echt een klote situatie, wou juist weer inkopen voor een goede cut kuur te doen.

Wat mij wel opvalt is dat peptiden nog wel verkocht worden(denk ik).

Wat Amerika toch niet allemaal doet, is soms om gek van te worden.

Asclepios.

Legaal wordt gewoon illegaal. Geloof niet het einde van UG's nadert.

Word hier bedoeld dat alle UG,s stoppen met produceren of alleen de chineese??? Er zullen toch ook wel UG,s zijn buiten china of is dit de belangrijkste leverancier van de grondstoffen?

nee het hoofd van de chinese drugspreventiedienst is al ter dood veroordeeld voor corruptie. Dus ze zijn er wel serieus mee bezig :D

In China zijn as in poedervorm volkomen legaal. In "afgewerkte vorm", of het afwerken zelf niet. Dus je kan(nu dus kon) er bv var poeder bestellen voor een fractie van de prijs en het zelf cappen of oplossen. Voor nog geen honderd euro heb je dan enkele jaren aan kuurtjes, mits je er wat mee kan homebrouwen.

Hoe denk je dan dat een UG lab het koopt! Dit betekent helemaal niks.

Sorry mensen, maar dit soort topics hebben we liever hier niet.

Cycles, de werking van AAS ed en kwaliteit van UG labs kan in deze sectie besproken worden.

Alles wat met de productie te maken heeft niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven