AndroidHealthClinic

c-grandprix in deventer, 25 maart

Robin heeft 8 jaar geleden een wedstrijd gedaan bij papa mike. werd toen overall winnaar maar sinds die tijd dus geen wedstrijden meer gedaan. Dus moet volgens de regelmenten weer volledig opnieuw beginnen. Zijn doel voor dit jaar was dan ook scoren op deze wedstrijd. Gelukkig is dat ons goed gelukt, maar natuurlijk is het niet mogelijk om een lichaam na zo een lange tijd zonder competitie gelijk in top shape te krijgen. Er zijn nog aandachts punten maar die komen de nog aan de beurt. Voorlopig richten we ons op de holland en dat zal een extraatje voor dit jaar zijn.
Robin heeft veel talent en gelukkig reageerde zijn lichaam goed op mijn methodiek van voorbereiden.

Robin heeft nu dan ook met zijn overwinning een plaats in mijn team gekregen: het Performance Team Nederland.

Voor nu kan hij heerlijk eten en vanaf volgende week gaat de klok weer om.
Succes maatje!

John
Performance Nederland

John is een vrouw ? :D

In het weekend wel ja!! :P

Haha, grapje grote Smurf! :D

Robin heeft 8 jaar geleden een wedstrijd gedaan bij papa mike. werd toen overall winnaar maar sinds die tijd dus geen wedstrijden meer gedaan. Dus moet volgens de regelmenten weer volledig opnieuw beginnen. Zijn doel voor dit jaar was dan ook scoren op deze wedstrijd. Gelukkig is dat ons goed gelukt, maar natuurlijk is het niet mogelijk om een lichaam na zo een lange tijd zonder competitie gelijk in top shape te krijgen. Er zijn nog aandachts punten maar die komen de nog aan de beurt. Voorlopig richten we ons op de holland en dat zal een extraatje voor dit jaar zijn.
Robin heeft veel talent en gelukkig reageerde zijn lichaam goed op mijn methodiek van voorbereiden.

Robin heeft nu dan ook met zijn overwinning een plaats in mijn team gekregen: het Performance Team Nederland.

Succes maatje!

John
Performance Nederland

OK John, duidelijk verhaal!
Ik persoonlijk wist niet dat je dan je status verliest en opnieuw moet scoren.
Enerzijds logisch anderzijs niet.
Het is een prachtige atleet en een aanwinst voor jullie team, succes!
Ik hoop dat er aan het eind van het jaar nog een plekje vrij komt in jullie team :D
Okt/Nov ga ik het podium weer op na 2 jaar massa te hebben gekweekt;)

OK John, duidelijk verhaal!
Ik persoonlijk wist niet dat je dan je status verliest en opnieuw moet scoren.
Enerzijds logisch anderzijs niet.
Het is een prachtige atleet en een aanwinst voor jullie team, succes!
Ik hoop dat er aan het eind van het jaar nog een plekje vrij komt in jullie team :D
Okt/Nov ga ik het podium weer op na 2 jaar massa te hebben gekweekt;)

Damn kerel massa heb je wel gekweekt jah. Je bent nou een echte Reus.
Anders kom je in mijn team: the Hitmen. :D

tegenpolen trekken elkaar aan zeggen ze wel eens

Succes maatje!

John
Performance Nederland

we en ons? is robin nou ook ineens deel van het "performance team"

Reken maar dat Robin deel uitmaakt van het Performance Team!

Robin is door mij begeleid tijdens de laatste maanden voor deze wedstrijd. Training is gedaan door Khalid (die zelf het pro cirquit in gaat dit jaar) en alle poseerlessen door het performance team op zaterdag middag :)

Als hij goed zou scoren op deze wedstrijd zou hij in het team komen en dat is hem goed gelukt! Het was voor hem dus een extra stimulans om strict het dieet te volgen....

john

he collega fanatiekelingen...ben nieuw op jullie site..heb ook meegedaan aan de S&F cup maart tot 90 kg...heeft een van jullie nog in deze klasse gefilmd en dan met name de one minute shows....ik ging er helemaal van uit..dat het direct op cd werd opgenomen...vind het achteraf wel balen dat ik video nu wel mis.....groeten

Terug
Naar boven