sportieveling
Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou als die de NK wil winnen mag hij wel wat groter en droger komen. Zo fantastisch vind ik hem niet

Haha jij hebt echt een hele grote mond, maar weet zeker dat deze jongen het goed gaat doen op het NK! Ga anders naast hem staan op het NK of ben je bang dat je klop krijgt? Altijd makkelijk om iemand af te kraken, terwijl je er zelf nog nooit hebt gestaan!!! en droger? LOL!![]()

Van de 12 toch aardig voor de 1e keer het was wel een goeie ervaring een hoop dingen geleerd in iedergeval

Had je hem hoger of lager geplaatst? Heb je ook foto?
Ook stond op de folder dat de winnaars vd de klasses 500,- euro kregen. Nou is me maat al genaaid omdat robin al B was en daarom de overall wegkaapte maar ik heb niemand gehoord mover die 500 euro,-. Vandaag een beklag brief schrijven, want het is gewoon matleten trekkerij met geld maar uiteindelijk niks geven.
Nou als die de NK wil winnen mag hij wel wat groter en droger komen. Zo fantastisch vind ik hem niet