XXL Nutrition

c-grandprix in deventer, 25 maart

Ik was er ook. Heb een gave foto gescoort waar ik erg mee in m'n nopjes ben:cool:

haha mooie foto idd :)
ben jaloers op je :P

Robin heeft nog nooit een B wedstrijd gedraait :)

Kan me herinneren dat robin ooit een C wedstrijd won in 99. Unaniem gewonnen.

Had toen al IMO het fysiek om direct een b of a wedstrijd te draaien.

Ben benieuwd waar het stopt met die jongen. Zou me niet verbazen als het nk en eventueel een ek ook naar hem gaat. Compleet fysiek. Hij heeft "alles".

Het verbaasd me toch dat er opeens weer zo een groot talent staat.

T gaat in iedergeval goed met nl bb.

Nou als die de NK wil winnen mag hij wel wat groter en droger komen. Zo fantastisch vind ik hem niet

Nou als die de NK wil winnen mag hij wel wat groter en droger komen. Zo fantastisch vind ik hem niet

Haha jij hebt echt een hele grote mond, maar weet zeker dat deze jongen het goed gaat doen op het NK! Ga anders naast hem staan op het NK of ben je bang dat je klop krijgt? Altijd makkelijk om iemand af te kraken, terwijl je er zelf nog nooit hebt gestaan!!! en droger? LOL!:D

Laatst bewerkt:
Haha jij hebt echt een hele grote mond, maar weet zeker dat deze jongen het goed gaat doen op het NK! Ga anders naast hem staan op het NK of ben je bang dat je klop krijgt? Altijd makkelijk om iemand af te kraken, terwijl je er zelf nog nooit hebt gestaan!!! en droger? LOL!:D

hier ben ik het mee eens.. ik was niet bij de wedstrijd maar ik zat de fotos te bekijken en ik zag direct dat deze gozer veruit de beste in de line up was..

6e of 7e was een beetje vaag volgens de jury 6e heb t gewoon f nagevraagd

van de hoeveel? En hoe was je ervaring?

Van de 12 toch aardig voor de 1e keer het was wel een goeie ervaring een hoop dingen geleerd in iedergeval

Van de 12 toch aardig voor de 1e keer het was wel een goeie ervaring een hoop dingen geleerd in iedergeval

gefeliciteerd met je 6e plek, netjes, zeker met zo'n grote groep.. Was je zelf tevreden met je shape?

En hoe ging je routine? Je had niet zoveel voorbereiding daarvoor genomen toch.. En wat zijn de dingen die je geleerd hebt? Tips voor de atleten :D

Enige wat ik niet verwacht had was dat Davy 5e zou worden in de klasse tot 90... maar misshcien ben ik de enige die dat vond. Ik heb ook maar van boven gekeken.

Had je hem hoger of lager geplaatst? Heb je ook foto?

Ja ik was er ook aanwezig,men eerste wedstrijd die ik in mijn leven gezien heb en was echt wel fijn om te zien.Mijn begeleider had me meegenomen om te laten zien hoe het ongeveer gaat gaan voor de wedstrijd de 6de mei in brussel mee te gaan doen:)
Men begeleider kent robin heel goed,ze zitten samen in zelfde Gym en heb een ander gevraagd en je leerd wel veel op zo een wedstrijd eigenlijk.alleen pauze was k*tzooi pfff.

Ook stond op de folder dat de winnaars vd de klasses 500,- euro kregen. Nou is me maat al genaaid omdat robin al B was en daarom de overall wegkaapte maar ik heb niemand gehoord mover die 500 euro,-. Vandaag een beklag brief schrijven, want het is gewoon matleten trekkerij met geld maar uiteindelijk niks geven.

Dit staat trouwens op de site van S&F :

S&F Grand Prix te Deventer

Het Team van Sport & Fitness Magazine wil iedereen bedanken die deze dag
tot een groot succes hebben gemaakt. Sponsoren, atleten , toeschouwers en iedereen
die deze dag hun steentje hebben bijgedragen.

Door de grote drukte heeft het echter kunnen gebeuren dat de klasse winnaars
niet hun waarde cheque ter waarde van 500,- euro hebben ontvangen.
Wij bieden hiervoor onze oprechte excuses aan. De winnaars zullen nog
deze week bericht krijgen en hun cheque ontvangen.

Team S&F Magazine

Hey Marindo,

Zou je je niet eens ff netjes voorstellen??

Als TOPATLEET van de S&F Cup van 25 maart jl. ?? :D

:eyes:

En Suyker, wat lul jij nou man? Robin was OVERDUIDELIJK de beste atleet van die dag en hij zal zeker hoge ogen op het NK gaan gooien. En hoezo is hij B-Atleet? Omdat hij de heavyweights wint ofzo? Hij was net zoveel c-atleet als al die andere jongens,. Hij heb gewoon zijn huiswerk HEEL GOED gedaan en dat is nu beloont!!!!!

Waar zeg ik dat HIJ niet de beste van de avond was dan!!!! Tuurlijk was hij de beste van de avond geen twijfel over mogelijk. Ik zeg alleen dat hij scherper moet komen wil hij hoge ogen gooien op het NK want er waren duidelijk mensen droger in zijn klasse maar hadden niet genoeg massa om hem te verslaan.

En wat maakt een bodybuilder een B atleet. Als je al vanaf 99 meedoet en ook wedstrijden word het wel eens tijd om over te stappen lijkt je niet. Dan kan coleman ook wel weer met de amateurs gaan meedoen.

Mensen moeten reeel blijven net als een jury. Iedereen heeft zijn minpunten net als ik. En de dingen die ik noem moet hij gewoon aan werken uit mijn standpunt

Terug
Naar boven