XXL Nutrition

c-grandprix in deventer, 25 maart

Waar zeg ik dat HIJ niet de beste van de avond was dan!!!! Tuurlijk was hij de beste van de avond geen twijfel over mogelijk. Ik zeg alleen dat hij scherper moet komen wil hij hoge ogen gooien op het NK want er waren duidelijk mensen droger in zijn klasse maar hadden niet genoeg massa om hem te verslaan.

En wat maakt een bodybuilder een B atleet. Als je al vanaf 99 meedoet en ook wedstrijden word het wel eens tijd om over te stappen lijkt je niet. Dan kan coleman ook wel weer met de amateurs gaan meedoen.

Mensen moeten reeel blijven net als een jury. Iedereen heeft zijn minpunten net als ik. En de dingen die ik noem moet hij gewoon aan werken uit mijn standpunt

HAHA jij begrijpt het echt niet denk ik! LOL

Laat 1 foto zien waar iemand harder, droger of scherper is dan Robin?

Suyker, je weet duidelijk niet waar je over praat. Al zou hij in 1999 een wedstrijd gedraaid hebben en daar de c-klasse gewonnen hebben, dan moet hij nu ALSNOG een c-klasse doen. Wat ik me kan herinneren, moet een atleet volgens de reglementen van de NBBF/IFBB, die 3 jaar geen wedstrijden heeft gedraaid, in een lagere klasse uitkomen dan dat hij zich toen gekwalificeerd heeft. Robin heeft welgeteld 8 jaar!!! geen wedstrijd gedraaid!!

onzin... heb hem backstage horen praten dat hij afgelopen jaren al meer wedstrijden heeft gewonnen en ook de overall.

@ mr big zijn voorkant benen waren echt niet zo droog als de 8erkant. plus seperatie in zijn armen was ook niet optimaal, maar zoals ik zeg heeft iedereen zijn minnen en plussen. overal was hij een aardige winnaar.

En nou niet zo hatelijk gelijk allemaal

onzin... heb hem backstage horen praten dat hij afgelopen jaren al meer wedstrijden heeft gewonnen en ook de overall.

@ mr big zijn voorkant benen waren echt niet zo droog als de 8erkant. plus seperatie in zijn armen was ook niet optimaal, maar zoals ik zeg heeft iedereen zijn minnen en plussen. overal was hij een aardige winnaar.

Uhh ik weet niet hoor maar dat heb je hem dus echt niet horen zeggen. Ik denk dat je iemand anders dat hebt horen zeggen.

het is heel jammer voor je dat hij chris heeft verslagen, haha!!

grapje;)
:D

Robin is een toffe peer ! So ! En nu komt khalid ook ff zijn zegje doen! Dat zul jullie leren! :D

Aimee , Het was niet zoals ik verwacht had die pauze byv ??? dat was echt minder voor de rest was het wel geinig mijn shape was ik niet geheel tevreden ik was een beetje zenuwachtig en bhield dus een hoop vocht vast vnl op mijn benen maarja weer wat geleerd voor 1 april:)

NIet jammer mass builder maar terecht. En van mij mag de beste winnen. heb net nogeens mijn videobeelden terug gekeken en robin was de terechte winnaar.

NIet jammer mass builder maar terecht. En van mij mag de beste winnen. heb net nogeens mijn videobeelden terug gekeken en robin was de terechte winnaar.

ja al moet ik zeggen dat je maat 'bovenin' in de borst en schouders echt een TANK is zo vol en hard! damn! hoe traint die gast zn borst:D ;)

HAHA jij begrijpt het echt niet denk ik! LOL

Laat 1 foto zien waar iemand harder, droger of scherper is dan Robin?

Nou ik moet toegeven dat ik de jongen die 3e werd bij de zwaargewichten een tikkeltje scherper vond en waanzinnige schouders had!!! Dus een slagje scherper had voor deze robin nog gekund maar wel de terechte winnaar

ja al moet ik zeggen dat je maat 'bovenin' in de borst en schouders echt een TANK is zo vol en hard! damn! hoe traint die gast zn borst:D ;)

je weet toch dat voor de een werk, voor de ander niet perse hoeft te werken ;) Hoest met je :) Nog bij Anja geweest deze weken..

je weet toch dat voor de een werk, voor de ander niet perse hoeft te werken ;) Hoest met je :) Nog bij Anja geweest deze weken..

hey meid!

Ja ik ben elke woensdagmiddag bij Anja te vinden, alles gaat lekker hiero. Net een weekie rust gepakt zodat ik nu lekker verder kan knallen.

HBoest met je pre-contest?

hey meid!

Ja ik ben elke woensdagmiddag bij Anja te vinden, alles gaat lekker hiero. Net een weekie rust gepakt zodat ik nu lekker verder kan knallen.

HBoest met je pre-contest?

Het gaat goed! Succes vanmiddag bij Anja.. Wat wordt er aangepakt, ik heb benen, HELE DIEPE LIJNEN trekken.. hihi :D PIJNLIJK, maar alles voor schoonheid..

Klopt franky ik snapte sowiezoi niet dat hij derde werd in plaats van 2de

weet iemand trouwens met wat voor nummer paul lans opkwam? :)

ik dacht dat dat filmmuziek van Gladiator was...

hmm, net ff gezocht op gladiator maar niks gevonde..

zoek eens op soundtrack gladiator..en dan is het de grand finale, ik heb hem net gevonden

Terug
Naar boven