MuscleMeat

Cafépraat over deca en sustanon

nightside

Dutch Bodybuilder
Waardering
36
Lengte
1m77
Massa
83kg
Vetpercentage
10%
Ik ben pas begonnen met een sustanon en deca-kuur. Er bestaat veel cafépraat over deze 2 producten en ik zou graag weten of volgende stellingen waarheid bevatten. Wel wat laat misschien maar ja.

- Er wordt wel eens beweerd dat je van bovenstaande producten een opgezwollen gezicht krijgt.

- haaruitval zou ook een neveneffect zijn. Volgens mijn huisarts is dat ook zo, iemand hier ervaring mee?

- Drepressies?

Opgezwollen gezicht krijg je volgens mij gewoon doordat je water vasthoud...dit is per persoon en per AS natuurlijk verschillend.

Haaruitval is iets wat je volgens mij alleen krijgt als je er genetische aanleg voor hebt.

Depressies kun je iig wel krijgen van AS, maar dat is ook weer afhankelijk van je aanleg daarvoor en hoe je je nu voelt!!

Hopelijk heb je er wat aan!! ;)

nightside zei:
Ik ben pas begonnen met een sustanon en deca-kuur. Er bestaat veel cafépraat over deze 2 producten en ik zou graag weten of volgende stellingen waarheid bevatten. Wel wat laat misschien maar ja.

- Er wordt wel eens beweerd dat je van bovenstaande producten een opgezwollen gezicht krijgt.

- haaruitval zou ook een neveneffect zijn. Volgens mijn huisarts is dat ook zo, iemand hier ervaring mee?

- Drepressies?

kan allemaal en nog veeeeel meer
gyno is een van de bekensten

wat dacht je van de lange onderdrukking ?

nightside zei:

Bijna ZEKER gaat dit gebeuren! Is gewoon vocht en verdwijnt als je stopt. ;)

Haar gaat alleen uitvallen als je echt heel fanatiek gaat kuren, of je moet er EXTREEM veel aanleg voor hebben
:eek:

beetje laat om nu pas info te vragen terwijl je al bezig bent??

ik neem aan dat je wel een concreet antwoord had op de cafepraat, aangezien je toch reeds begonnen bent met de kuur....en natuurlijk al lang van te voren uitgezocht had wat je in je lichaam spoot, en wat de mogelijke bijwerkingen waren... :D

• Topic Starter Topic Starter
jweigeman zei:
ik neem aan dat je wel een concreet antwoord had op de cafepraat, aangezien je toch reeds begonnen bent met de kuur....en natuurlijk al lang van te voren uitgezocht had wat je in je lichaam spoot, en wat de mogelijke bijwerkingen waren... :D

Inderdaad, maar ik heb dit forum pas leren kennen, vandaar. Het liefst hoor ik meningen van zoveel mogelijk mensen dus ik zag er geen kwaad in om deze vragen nog eens te stellen.

Misschien wat laat maar bedankt voor de reacties. De volgende keer zal ik wat meer moeite doen om me voor te stellen. ;)

hoi bro,

De opgezwollen gezicht is onvermijdelijk. Dat krijg je doordat je vocht vasthoud in je gezicht. Had ik ook. Mijn vader was heel vroeg kaal toen hij 20 was al. Ik was daardoor ook bang dat ik kaal zou worden. Maar ik heb de deca en susta kuur gedaan en geen haaruitval! Vind het zelf heel raar. Depressies? Nee hoor. Je voelt je juist heel groot. Je kent de film Scarface?
Je voelt je net als Tony Montana. De lijfspreuk van Tony moet wel wat veranderd worden:
When you gotta Anabola you gotta powarrr
When you gotta powar you gotta p*ssy
De bijwerkingen die ik kreeg waren:
Geilheid: Je komt per dag minstens 4 keer klaar. Als je een vriendin hebt, dan heeft ze een probleem. Heb je geen vriendin dan heeft je rechterhand een probleem.
Agressiviteit: Je ergert je mateloos aan de meest kleine dingen.

hahahaha klopt precies iron pump, ik heb dezelfde bijwerkingen. Jammer dat ik nu geen vriendin heb... :D en idd een voller gezicht, meer chagrijnig, meer agressie maar vooral mee spiermassa!!! Alleen jammer dat ik er bij gedronken heb in t weekend, khad er meer uit kunnen halen :( Volgende keer!

nightside zei:

Er komt meer subcutaan vocht bij, dus ook in je gezicht. Hoeveel dat zal zijn, verschilt per persoon.

Afhankelijk van je aanleg om haar te verliezen, dus bij iedereen anders. De ene verliest geen haar, de andere mag meteen aan een pruik gaan denken.
Deca is trouwens niet androgeen en zorgt dus sowieso nooit voor haaruitval...

Vooral na de kuur, maar bij test niet zo erg. Nakuren met nolvadex ipv clomid helpt.

Valt weer op dat men altijd met de uiterlijke kenmerken/gevoel bezig is. Terwijl de uitwerking op je gezondheid/organen veel ernstiger is :)

Wordt de toename van vocht toegeschreven aan de schommeling in bloedwaardes bij gebruik van sustanon? Ik dacht zelf namelijk van wel..

Iron Pump zei:
hoi bro,

De opgezwollen gezicht is onvermijdelijk. Dat krijg je doordat je vocht vasthoud in je gezicht. Had ik ook. Mijn vader was heel vroeg kaal toen hij 20 was al. Ik was daardoor ook bang dat ik kaal zou worden. Maar ik heb de deca en susta kuur gedaan en geen haaruitval! Vind het zelf heel raar. Depressies? Nee hoor. Je voelt je juist heel groot. Je kent de film Scarface?
Je voelt je net als Tony Montana. De lijfspreuk van Tony moet wel wat veranderd worden:
When you gotta Anabola you gotta powarrr
When you gotta powar you gotta p*ssy
De bijwerkingen die ik kreeg waren:
Geilheid: Je komt per dag minstens 4 keer klaar. Als je een vriendin hebt, dan heeft ze een probleem. Heb je geen vriendin dan heeft je rechterhand een probleem.
Agressiviteit: Je ergert je mateloos aan de meest kleine dingen.

Mijn vriendin heeft me onlangs het huis uitgezet, dus ik heb wel degelijk een probleem met mijn rechterarm, eigenlijk altijd al gehad. :D

Ik moet wel zeggen dat het een heel klein kuurtje is. 50 ml deca en 25ml susta per week. Ik doe dit via mijn dokter. Zit in mijn derde week nu en voel toch al een enorme krachttoename, 4 kg bijgekomen maar 3 kg had ik al vooraleer ik met deca begon door het bulken.

Ik vind dit prima zo, meer moet dat niet zijn. als ik alles samen een 6kg pure spiermassa kan winnen ben ik meer dan content.

nightside zei:
Mijn vriendin heeft me onlangs het huis uitgezet, dus ik heb wel degelijk een probleem met mijn rechterarm, eigenlijk altijd al gehad. :D

Ik moet wel zeggen dat het een heel klein kuurtje is. 50 ml deca en 25ml susta per week. Ik doe dit via mijn dokter. Zit in mijn derde week nu en voel toch al een enorme krachttoename, 4 kg bijgekomen maar 3 kg had ik al vooraleer ik met deca begon door het bulken.

Ik vind dit prima zo, meer moet dat niet zijn. als ik alles samen een 6kg pure spiermassa kan winnen ben ik meer dan content.

in 3 week maar 4kg aangekomen en dat met 50ml:P deca en 25ml :P sust? hhaahha :D what te **** moet dat nu wezen? 5 ml 10 spuiten vol AUW. wat bedoel je nou? hoeveel miligram?

!!BarmaN!! zei:
in 3 week maar 4kg aangekomen en dat met 50ml:P deca en 25ml :P sust? hhaahha :D what te **** moet dat nu wezen? 5 ml 10 spuiten vol AUW. wat bedoel je nou? hoeveel miligram?

50 mg!!!! Het werk ook op mijn verstand blijkbaar :D

!!BarmaN!! zei:
das wel erg weinig

zou minimaal 10 week

250mg sust
200mg deca

Ik weet het, maar we zullen wel zien hoe het gaat. De dokter zei zelf dat we de kuur nog altijd kunnen verhogen. Dokters zijn nogal voorzichtig, voor mij is dit prima. Ik beschouw dit als een eerste test. Maar ik merk toch al een krachttoename.

Waarom werkt een dokter in godsnaam mee aan een kuur ?

En dan, de hoogste therapeutische doses van een arts ligt op 100mg per week. Meen toch dat je per week zelf 70mg test aan maakt en dit komt nu plat te liggen. Met die 50 en 25 van jou kom je op 75mg per week en de sust daalt ook nog eens dus je vervangt alleen maar wat.

Je legt je eigen test productie lam terwijl je amper wat toevoegt, vocht ja en misschien een placebo effect. Maar je moet straks wel weer een paar maanden herstellen dat dan wel :rolleyes:

Hier klopt geen ruk van.

25mg Sustanon is één tiende deel van een ampul man!

Dat kan nooit! :roflol:

Leuk die mensen die mg met ml verwisselen en de doses nogeens uitspreiden in tienden :D

Terug
Naar boven