MuscleMeat

Cafépraat over deca en sustanon

DBC01 zei:
Hier klopt geen ruk van.

25mg Sustanon is één tiende deel van een ampul man!

Dat kan nooit! :roflol:

Leuk die mensen die mg met ml verwisselen en de doses nogeens uitspreiden in tienden :D

ja bro de markt is zeer uitgebreid tegenwoordig :D

• Topic Starter Topic Starter
MightyDuck zei:
Waarom werkt een dokter in godsnaam mee aan een kuur ?

En dan, de hoogste therapeutische doses van een arts ligt op 100mg per week. Meen toch dat je per week zelf 70mg test aan maakt en dit komt nu plat te liggen. Met die 50 en 25 van jou kom je op 75mg per week en de sust daalt ook nog eens dus je vervangt alleen maar wat.

Je legt je eigen test productie lam terwijl je amper wat toevoegt, vocht ja en misschien een placebo effect. Maar je moet straks wel weer een paar maanden herstellen dat dan wel :rolleyes:

Dan weet jij blijkbaar mee dan mijn dokter. Hoe weet je dat zo zeker dat je eigen productie lam gelegd wordt. Kan je dat onderbouwen of heb je dat ooit eens ergens gehoord? Begrijp me niet verkeerd, ik bedoel het niet slecht met deze vraag.

Ik train ondertussen al 7 jaar, ik kan je verzekeren dat het geen placebo effect is.

Haha kun je net zo goed nix gebruiken

Correctie: Ik krijg elke week 1 ampul deca en 1 ampul susta. Dat betekent, als ik mij weer niet vergis, ik 50mg deca en 250mg susta binnenkrijg.
Ik had er totaal geen idee van hoe de verhoudingen lagen van die producten. Ik had tot voor kort zelfs de verpakking nog niet geopend. Die liggen opgeborgen bij mijn dokter. Na het lezen van dit forum wou ik gewoon een vergelijking maken.

Aan de pubers die het nodig vonden hier smalend en neerbuigend over te doen, een welegemeende je weet wel wat. Ik ben ervan overtuigd dat jullie op de eerste rij staan om newbies bij hun eerste training uit te lachen, proficiat. Als ik conclusies moet trekken bij het lezen van alle dt en schrijffouten, zou het ook erg gesteld zijn. Maw, oordeel niet te snel. Aan diegene die me toch geholpen hebben, thx.

En waarom bij een dokter? Omdat deze dokter me aangeraden was door een ex-bodybuilder. Al 20 jaar lang begeleidt hij body builders die aan competitie doen. Hij staat ervoor bekend voor zijn serieuze, realistische en voorzichtige aanpak. Wie denk je dat je het meest kan vertrouwen, uw dealer die massa's geld verdient op uw kap of een dokter wiens wachtzaal sowieso al vol zit, zonder body builders.

We hebben gezellig ge-PMmed lieverd, hoop dat je er wat aan hebt gehad. :)

vasthoud in je gezicht. Had ik ook. Mijn vader was heel vroeg kaal toen hij 20 was al. Ik was daardoor ook bang dat ik kaal zou worden. Maar ik heb de deca en susta kuur gedaan en geen haaruitval! Vind het zelf heel raar.

Je moet ook niet kijken naar je vader, maar naar de vader van je moeder.
Dus ook niet kijken naar de vader van je vader, maar echt naar de vader van je moeder.

die doktor laat mij raden die bevind zich in gent?

Silva zei:
Je moet ook niet kijken naar je vader, maar naar de vader van je moeder.
Dus ook niet kijken naar de vader van je vader, maar echt naar de vader van je moeder.

Haha, nee hoor, dat klopt ook niet!! :)

Je moeder heeft namelijk haar "mannelijke kaalheid" ook niet van haar vader maar van haar moeder... Je moet dus kijken naar de broer van je moeder, als je die tenminste hebt. :rolleyes:

Gent? Genk, zal je bedoelen zeker?!

Wat betreft haaruitval. Bij mij in de familie heeft er niemand aanleg tot vroegtijdig kaalworden. Enkel na een primo/winny kuur is er op mijn achterhoofd een plek waar m'n haar iets dunner is geworden. Dit is denk ik het gevolg geweest van de kuur met deze 2 androgenen (DHT).

Niet dat het mij stoort hoor. Heb nog steeds een geschoren koppie. Een relikwie uit m'n gabbertijd die ik nog steeds koester :)

MightyDuck zei:
Waarom werkt een dokter in godsnaam mee aan een kuur ?

En dan, de hoogste therapeutische doses van een arts ligt op 100mg per week

Na wat opzoekwerk:

Sustanon 250 (Organon)

[testosterondecanoaat 100 mg + testosteronfenylpropionaat 60 mg + testosteronisocaproaat 60 mg + testosteronpropionaat 30 mg/1 ml ]
amp. i.m.
6 x 1 ml b! € 47,15
Posol.: 1 amp. om de 3 weken

Testocaps (Organon)

Deca-durabolin (Organon)

[nandrolondecanoaat]
amp. i.m.
3 x 25 mg/1 ml € 10,87
spuitamp. i.m.
4 x 25 mg/1 ml € 15,86

2 x 50 mg/1 ml € 13,81
Posol. 25 à 50 mg om de 2 à 4 weken

Je zit toch wel een beetje mis met je 100mg/week.

Terug
Naar boven