XXL Nutrition

Call of Duty Black Ops Multiplayer Teaser Trailer

Ik bedoelde perks :p

Seg heeft iemand een idee hoe ik zo'n opgenome match op ps3 naar een bestand krijg om het op de pc te krijgen?

Ik bedoelde perks :p

Seg heeft iemand een idee hoe ik zo'n opgenome match op ps3 naar een bestand krijg om het op de pc te krijgen?
http://www.youtube.com/watch?v=ZQSmUCIFAiY

Wat heeft derestt van de DBB'ers al in hun file share staan? Ik heb:
- Multikill met ak74u
- Epic Tomahawk kill (Moet je zien om te geloven :D)
- Jumpshot in "1 in the chamber"
- 30-2 op FFA
- En mijn beste game tot nu toe (was gisteren) met 46-1 in domination.

PSN: Kanezors
Vote!!! :D

• Topic Starter Topic Starter

u mirin my emblem brah

---------- Toegevoegd om 01:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:22 ----------

Wat heeft derestt van de DBB'ers al in hun file share staan? Ik heb:
- Multikill met ak74u
- Epic Tomahawk kill (Moet je zien om te geloven :D)
- Jumpshot in "1 in the chamber"
- 30-2 op FFA
- En mijn beste game tot nu toe (was gisteren) met 46-1 in domination.
:D

1 spree, 2 of 3 quadssprays (4 mensen met 1 clip, ik dacht 1 met de famas en 1/2 met ak47) en een game op WMD domination waar ik 85-10 ging :)

en had vanmiddag een 7 in 1 met een rolling thunder dus die moet ik er zeker inzetten:D

Damn al een weekje niet gespeeld. Morgen eens verandering in brengen :)

Ben ik de enige die de hele tijd 'connection interrupted' krijgt op ps3?

is gewoon een kaka server. het is ook gewoon echt een kaka spel, maar toch blijf ik spelen. iedereen al prestige, tring zeg, ik hou het bij lvl 50.

het is ook gewoon echt een kaka spel, maar toch blijf ik spelen.
beter ga je battlefield spelen:D
bfbc2 kost nu maar €20 ofzo en is echt 10 keer beter dan de hele cod reeks bij elkaar. Net weer 4 nieuwe (gratis) maps uit btw en patches.
En binnekort vietnam uitbreiding. (kost maar €13!)
Black ops is imo echt het meest overrated opgehypte spel ooit. :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
bfbc2 kost nu maar €20 ofzo en is echt 10 keer beter dan de hele cod reeks bij elkaar. Net weer 4 nieuwe (gratis) maps uit btw en patches.

nee dat was mw2, blackops is goood:)

+100

Bfbc2 ownt Black ops. Bfbc 2 is vele malen realistischer. En die bf:vietnam uitbreiding, die wordt ook zeker aangeschaft.

Ben niet heel erg onder de indruk van de multiplayer van dit spel. Ik heb cod4 en mw2 kapot gespeeld maar deze raakt me op de een of andere manier niet. Wel speel ik continu zombies ;D

Mensen die bfnc2 realistisch vinden, hebben blijkbaar bog niet op de melee beweging gelet of het geluid bij ontploffingen

Hoe kun je prestige behalen? ik zit in level 30 en andere mannetjes die level 24 zitten of zo die hebben al prestige :p

Gistere echt een sucky avond gehad, het lukte van geen kanten.
HC S&D, maar een paar goede potjes gespeeld.
Ben momenteel, 2de prestige lvl 36.
Vind het ernorm k*t dat het 15x lvl 50is, hadden ze beter op 10x 70 gehouden. Sommige perks vragen wel ff tijd om de pro versie te ontlocken en als je ze dan hebt is het ver tijd om weer prestige te gaan ...

+100

Bfbc2 ownt Black ops. Bfbc 2 is vele malen realistischer. En die bf:vietnam uitbreiding, die wordt ook zeker aangeschaft.

+ 1000
ik snap nog steeds niet waarom de hele cod reeks het zo goed doet bedoel grafisch en kwa geluid zuigt het zwaar en elke baby die met een controller overweg kan kan het spelen!

+ 1000
ik snap nog steeds niet waarom de hele cod reeks het zo goed doet bedoel grafisch en kwa geluid zuigt het zwaar en elke baby die met een controller overweg kan kan het spelen!

dat maakt het aantrekkelijk lage instap drempel, maar moeilijk om dan echt goed te worden (zie WoW)
en geluid bij bf zuigt als er naast u iets ontploft: wtf

Terug
Naar boven