Rybeara
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 113
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

http://www.youtube.com/watch?v=ZQSmUCIFAiYIk bedoelde perks
Seg heeft iemand een idee hoe ik zo'n opgenome match op ps3 naar een bestand krijg om het op de pc te krijgen?
)
Wat heeft derestt van de DBB'ers al in hun file share staan? Ik heb:
- Multikill met ak74u
- Epic Tomahawk kill (Moet je zien om te geloven)
- Jumpshot in "1 in the chamber"
- 30-2 op FFA
- En mijn beste game tot nu toe (was gisteren) met 46-1 in domination.
![]()

beter ga je battlefield spelenhet is ook gewoon echt een kaka spel, maar toch blijf ik spelen.

beter ga je battlefield spelen
bfbc2 kost nu maar €20 ofzo en is echt 10 keer beter dan de hele cod reeks bij elkaar. Net weer 4 nieuwe (gratis) maps uit btw en patches.
En binnekort vietnam uitbreiding. (kost maar €13!)
Black ops is imo echt het meest overrated opgehypte spel ooit.![]()

beter ga je battlefield spelen
bfbc2 kost nu maar €20 ofzo en is echt 10 keer beter dan de hele cod reeks bij elkaar. Net weer 4 nieuwe (gratis) maps uit btw en patches.
En binnekort vietnam uitbreiding. (kost maar €13!)
Black ops is imo echt het meest overrated opgehypte spel ooit.![]()
Hoe kun je prestige behalen? ik zit in level 30 en andere mannetjes die level 24 zitten of zo die hebben al prestige![]()
+100
Bfbc2 ownt Black ops. Bfbc 2 is vele malen realistischer. En die bf:vietnam uitbreiding, die wordt ook zeker aangeschaft.
+ 1000
ik snap nog steeds niet waarom de hele cod reeks het zo goed doet bedoel grafisch en kwa geluid zuigt het zwaar en elke baby die met een controller overweg kan kan het spelen!