ja das waar man, beter in winkel dan , heb al een nieuwe pc gebouwd met laatste hardware , we gaan knallennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnsteam is wel duurder dacht ik dan gewoon in de winkel, bovendien is het leuk als je een leuk hoesje hebt toch?![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja das waar man, beter in winkel dan , heb al een nieuwe pc gebouwd met laatste hardware , we gaan knallennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnsteam is wel duurder dacht ik dan gewoon in de winkel, bovendien is het leuk als je een leuk hoesje hebt toch?![]()
haha maten van mij nemen gewoon vrij om dit spel te halen en te spelen![]()

Infinity Ward (MW2) is ook niet echt goed in balanceren van de wapens, en verder voeren ze ook geen update's door om glitches en andere zever te verhelpen. Trejarch (Black Ops) luistert meer naar de gaming gemeenschap en zal voor meer balans zorgen.
Ook zal het makkelijk zijn voor hun om de eigenschappen van elk wapen te veranderen, zonder daarvoor zware updates te moeten uitvoeren.
Wie vd DBB'ers gaat er trouwens naar de nachtopening in de Game Mania?![]()
Ik ga hem wel halen om 00u00 maandag avond, maar eigenlijk komt dat praktisch beter uit![]()
Zondag laatste nachtdienst en maandag middernacht ga ik makkelijker parkeerplaats vinden in de stad dan overdag![]()
Gamemania night opening. Kan niet wachten
Hier ook een nightrelease bij de media markt, steelcase voor 50 euro. Alleen volgende dag weer stag, maar toch nog ff een paar potjes eruit persen![]()
....Heb de hele dinsdag van 00u00 tot 20u00 al gereserveerd voor Black ops
Freak ? yes sircod blijft een spel wat je met je vriendin s'avonds lekker kunt spelen hoezo nolife? Als je niet uitgaat of je sociaal leven lijd eronder dan heb je inderdaad geen leven.

Nice, begin je met de singleplayer of ga je meteen online ?? Zelf ga ik toch eerst snel wat campaign doen eer ik online kom, om er wat in te komen qua besturing, en dan is het geheid weer jagen....Heb de hele dinsdag van 00u00 tot 20u00 al gereserveerd voor Black ops
Freak ? yes sir
---------- Toegevoegd om 01:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:03 ----------
Begrijp ik je nou goed en speel jij COD met je vriendin![]()
![]()