XXL Nutrition

Call of Duty Black Ops Multiplayer Teaser Trailer

haha maten van mij nemen gewoon vrij om dit spel te halen en te spelen :roflol:

Ik ga hem wel halen om 00u00 maandag avond, maar eigenlijk komt dat praktisch beter uit :p
Zondag laatste nachtdienst en maandag middernacht ga ik makkelijker parkeerplaats vinden in de stad dan overdag :rolleyes:

Iemand hem al gespeeld?

beste multiplayer was cod4 op promod of gewoon cod2, de singleplayers worden wel steeds gruwelijker

• Topic Starter Topic Starter
ik heb deze week tentamens, dus nu leren :D

ik hoop dat ze boetes krijgen.

T ziet er wel flex uit.

• Topic Starter Topic Starter
ik hoop dat ze boetes krijgen.

indd, sowieso heb je aardig wat mensen met een jtag xbox( omgebouwde xbox waar je WEL online mee kan) die het spel nu al 2-3 weken hebben, zoek gewoon een keer op een stream site, zoals justin.tv en je ziet genoeg van dit

Infinity Ward (MW2) is ook niet echt goed in balanceren van de wapens, en verder voeren ze ook geen update's door om glitches en andere zever te verhelpen. Trejarch (Black Ops) luistert meer naar de gaming gemeenschap en zal voor meer balans zorgen.
Ook zal het makkelijk zijn voor hun om de eigenschappen van elk wapen te veranderen, zonder daarvoor zware updates te moeten uitvoeren.

Wie vd DBB'ers gaat er trouwens naar de nachtopening in de Game Mania? :o

Ik ga hem wel halen om 00u00 maandag avond, maar eigenlijk komt dat praktisch beter uit :p
Zondag laatste nachtdienst en maandag middernacht ga ik makkelijker parkeerplaats vinden in de stad dan overdag :rolleyes:

Deze gaat hem ook halen maandag 00u00:D Gamemania night opening. Kan niet wachten

---------- Toegevoegd om 03:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:19 ----------

wel grappig, twee dagen voor wapenstilstand gaat iedereen lekker online beginnen knallen en oorlogje voeren :)

cod komt altijd uit in november als ik een toetsweek krijg, maar ga hem wel dinsdag halen. als ik hem dan pas in het weekend ga spelen zijn er standaard al gasten die al prestige zijn, de no-lifers.

Dat is altijd zo, als ik nu in de lijst van mw2 kijk zijn er ook halve gares die +100dagen gespeeld hebben ??? Het spel is maar een jaar uit.

cod blijft een spel wat je met je vriendin s'avonds lekker kunt spelen hoezo nolife? Als je niet uitgaat of je sociaal leven lijd eronder dan heb je inderdaad geen leven.

Allright, nog 23u38 te gaan en game mania opent de deuren....Night release

Hier ook een nightrelease bij de media markt, steelcase voor 50 euro. Alleen volgende dag weer stag, maar toch nog ff een paar potjes eruit persen:P

Hier ook een nightrelease bij de media markt, steelcase voor 50 euro. Alleen volgende dag weer stag, maar toch nog ff een paar potjes eruit persen:P

Nice, begin je met de singleplayer of ga je meteen online ?? Zelf ga ik toch eerst snel wat campaign doen eer ik online kom, om er wat in te komen qua besturing, en dan is het geheid weer jagen :)....Heb de hele dinsdag van 00u00 tot 20u00 al gereserveerd voor Black ops :) Freak ? yes sir

---------- Toegevoegd om 01:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:03 ----------

cod blijft een spel wat je met je vriendin s'avonds lekker kunt spelen hoezo nolife? Als je niet uitgaat of je sociaal leven lijd eronder dan heb je inderdaad geen leven.

Begrijp ik je nou goed en speel jij COD met je vriendin ??? :eek:

Misschien dat ik hem toch ga halen, heb nog een cadeaubon hier liggen van 20,- dus dan kan ik die mooi gebruiken. Wacht wel even wat de reacties zijn van de mensen na a.s dinsdag hiero.

Nice, begin je met de singleplayer of ga je meteen online ?? Zelf ga ik toch eerst snel wat campaign doen eer ik online kom, om er wat in te komen qua besturing, en dan is het geheid weer jagen :)....Heb de hele dinsdag van 00u00 tot 20u00 al gereserveerd voor Black ops :) Freak ? yes sir

---------- Toegevoegd om 01:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:03 ----------

Begrijp ik je nou goed en speel jij COD met je vriendin ??? :eek:

ow foutje ik bedoelde vrienden, ik neuk mijn vriendin savonds liever dan cod met haar te spelen :rolleyes:

morgen ligt hij in de brievenbus :D
kreeg zojuist verzendbevestiging van mn order :D

Terug
Naar boven