AndroidHealthClinic

caloriebehoefte meisje (16)

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zwem al vanaf mn 6e, en vanaf mijn 10e in de topselectie, vorig jaar trainde ik bijna 2x per dag met zwemmen en dat dan 5/6 keer in de week. dit jaar niet vanwege school dus doe ik er andere dingen naast.
crossfit is in samenwerking met de club waar ik zwem voor de topselectie en de sportschool doe ik er zelf nog naast.

Apart. Als top zwemster bent zou ik dan eerder kiezen om toch wat meer uren in t water te maken dan aan crossfit te besteden. Enige krachttraining of cardio prima maar denk dat dit ten koste gaat van.

Trainde zelf een aantal jaren sommige dagen vd week 2x per dag en andere dagen 1 met weekend wedstrijden. Op den duur minder gegaan en imo ga je toch achteruit ookal ben je andere sporten beoefenen.

Je wilt wel blijven zwemmen op dat niveau of niet meer?

Meer politie die zich dan druk gaat maken om te achterhalen wie het is. Niet dat daar lastig achter te komen is omdat ze gewoon wekelijks in mn auto zit :roflol:

Al is ze nu 18 dus ze kunnen toch niks meer maken

Dus jij valt op jong? Ziet er op de foto toch echt wel ouder uit. Al is dat normaal tegenwoordig. Sommigen lijken 23 terwijl ze in werkelijkheid 14 zijn.

Dus jij valt op jong? Ziet er op de foto toch echt wel ouder uit. Al is dat normaal tegenwoordig. Sommigen lijken 23 terwijl ze in werkelijkheid 14 zijn.

T is t zusje van een vriend van mij, zou er om die reden al niet over heen gaan. Ze is alleen echt een probleem geval die niet naar school wilt gaan dus heb haar paar keer uit haar bed moeten sleuren om haar naar school te brengen :roflol: Alleen mevrouw was haar OV vergeten dus kon ik haar weer ophalen, moest ze perse kfc hebben dus zodoende daar geëindigd.

En ze lift ook :trollface:

T is t zusje van een vriend van mij, zou er om die reden al niet over heen gaan. Ze is alleen echt een probleem geval die niet naar school wilt gaan dus heb haar paar keer uit haar bed moeten sleuren om haar naar school te brengen :roflol: Alleen mevrouw was haar OV vergeten dus kon ik haar weer ophalen, moest ze perse kfc hebben dus zodoende daar geëindigd.

En ze lift ook :trollface:

Je doet er anders wel veel moeite voor.. :rolleyes:

Je doet er anders wel veel moeite voor.. :rolleyes:

T is dan ook een schatje :trollface:

Zie haar eerder als een 3e zusje dan als potentieel neuk object hoor, mij zul je ook niet haar reet zien kussen, ze zat ook keer arrogant te doen toen bij haar thuis was, heb haar toen gewoon de grond in getrapt en verrot gescholden. Die pa moest dik lachen dus zij flipte hem helemaal was ze boos weggelopen :roflol:

Maar ze krijgt het ook altijd voor elkaar om ruzie te maken met andere mensen waardoor ze gezeik krijgt en bijna geen vrienden heeft, ik heb gewoon schijt aan haar als ze weer zand in haar vagina heeft. Dus vaak zit ze te zeiken of ze mee mag omdat ze toch niks anders te doen heeft.

Maar goed, genoeg offtopic :p

Wat ben je toch een goed mens, @I Xyzyx I , 16 jarige meisjes uit hen bed sleuren omdat ze niet naar school willen en ze er zelf heen brengen in je patserbak. Zonder tegenprestatie...

T is dan ook een schatje :trollface:

Zie haar eerder als een 3e zusje dan als potentieel neuk object hoor, mij zul je ook niet haar reet zien kussen, ze zat ook keer arrogant te doen toen bij haar thuis was, heb haar toen gewoon de grond in getrapt en verrot gescholden. Die pa moest dik lachen dus zij flipte hem helemaal was ze boos weggelopen :roflol:

Maar ze krijgt het ook altijd voor elkaar om ruzie te maken met andere mensen waardoor ze gezeik krijgt en bijna geen vrienden heeft, ik heb gewoon schijt aan haar als ze weer zand in haar vagina heeft. Dus vaak zit ze te zeiken of ze mee mag omdat ze toch niks anders te doen heeft.

Maar goed, genoeg offtopic :p

Dan rest nog de vraag: hoe ziet ze jou?!

Doe er dan wat mee.

Geweldige vent ben jij.

Ik word al vaak zat naar van haar zonder een relatie, zou me niet eens voor kunnen stellen dat iemand het lang met haar uit kan houden. Niet dat het geen lief meisje is maar ze is zo eigenwijs als de pest en doet alleen maar haar eigen ding.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven