AndroidHealthClinic

Campings Nederland

BeUrt

Freaky Bodybuilder
Waardering
335
Lengte
1m82
Massa
84kg
Ik wist niet goed waar het bijhoorde, maar ik vermoed vakantie/uitgaan.

Nu mijn laatste examen in zicht is, wil ik met wat maten een paar nachtjes weg naar een camping in Nederland. De rede waarom we naar Nederland gaan, is omdat we dan toch een beetje buitenlandgevoel hebben en omdat er shops zijn, wat hier het geval niet is.

Dus mijn vraag, zijn er leuke campings met een meer/zwembad in de buurt van Antwerpen? Dus tegen de grens van Belgie?

Alvast bedankt,
Bert

ga naar renesse in zeeland. blowen,naaien en zuipen. wat wil een geslaagde nog meer.

ga naar renesse in zeeland. blowen,naaien en zuipen. wat wil een geslaagde nog meer.

Jep. Tegen de grens van BE kun je qua shops ook niet terecht denk ik. In Middelburg zijn ze ook allemaal gesloten op dit moment geloof ik. Je moet naar Vlissingen dan ;)

EDIT: Al vind ik persoonlijk Renesse niet zo veel aan. Qua sfeer, veel dom k*tvolk. Veel van die coked up hardcore vissers uit de omringende dorpen.

Jep. Tegen de grens van BE zijn er geen shops/gesloten vanwege drugstoeristen waarschijnlijk.

EDIT: Al vind ik persoonlijk Renesse niet zo veel aan. Qua sfeer, veel dom k*tvolk. Veel van die coked up hardcore vissers uit de omringende dorpen.

en vooral veel k*tzeeuwen :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb geen idee waar dat ligt, maar het lijkt me ver! :D
Qua shops rijden we waarschijnlijk even langs roosendaal.

Alvast bedankt! Ik zal karma uitdelen als ik zie dat de camping een goeie tip is. ;)

Onder de westerschelde is het wel een gezellige boel. Daarboven zitten te veel buitenlanders en vissticks.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]Gfgiyfn!!!

Terug
Naar boven