Fitness Seller

Carb Cycling

Xac

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m98
Massa
98kg
Ga zelf over een paar dagen weer beginnen met een cut en zit nog te twijfelen tussen carb cyclen en een reguliere 40/40/20 cut. Zit op het moment op 17% en pas weer een bulk starten als ik op 12% zit. Nu heb ik wat gezocht op dbb en maar weinig threads gevonden over carb cyclen en degene die er wel op staan zijn al een tijdje oud. Dus ben benieuwd als er DBBers zijn die ervaring hebben met carb cyclen? Tips, suggesties, voordelen, nadelen tell me :)

Heb altijd begrepen dat keto pas echt nuttig is als je als op een relatief laag vet% zit. Dus vandaar dat ik dit nog niet noem als een optie voor mezelf, zie dit pas zitten als ik naar de single digits wil.

Heb het zelf ook eens gedaan, om de dag een dag hoog in Koolh, andere dag laag in koolh en hoger in vet.
In 7 weeken tijd van 16.8 naar 11.3 gegaan zonder cardio er bij enkel voeding.
Je kunt er eventueel ook nog een 3de dag bij doen,
Dag 1, -500kcal onder onderhoud
Dag 2, Op Onderhoud
Dag 3 + 500kcal boven Onderhoud

Werkt goed om af te vallen maar ook clean bulken :)

• Topic Starter Topic Starter
Heb het zelf ook eens gedaan, om de dag een dag hoog in Koolh, andere dag laag in koolh en hoger in vet.
In 7 weeken tijd van 16.8 naar 11.3 gegaan zonder cardio er bij enkel voeding.
Je kunt er eventueel ook nog een 3de dag bij doen,
Dag 1, -500kcal onder onderhoud
Dag 2, Op Onderhoud
Dag 3 + 500kcal boven Onderhoud

Werkt goed om af te vallen maar ook clean bulken :)
Ja precies, heb al heel wat afgelezen over hoe en wat. Ben zelf ook van plan om 3 dagen te cyclen: low, moderate en high carb days. Waarbij de lowday gewoon bijna geen koolhydraten bevat. Mooi om te horen dat het zoveel succes had bij jou, ben zelf overigens wel van plan gewoon cardio door te doen. Heb genoeg tijd en het is altijd mooi meegenomen.

Kom dan ook met meer informatie dan enkel zo'n reactie. Ook totaal niks van toegevoegde waarde imo.

Achja postcounter boosters hè.

Verder verassend weinig reacties :(

Terug
Naar boven