AndroidHealthClinic

Cardio en fulltime baan 06:00 tot 17:00

ikbengek

Cool Novice
Waardering
0
Weekend doe ik alleen kt. Klopt dat cardio na kt goed is maar wil toch liever op andere dagen cardio.
Alleen probleem is dat ik van 6 tot 5 aan het werken ben. Dus op een nuchtere maag cardio kan ik wel vergeten.

Mijn vraag is, is het verstandig om s'avonds cardio te doen? Zoja, overdag eet ik om de 3 uur een maaltijd. Dus ga ik zo alleen vet verbranden of wat ik gegeten heb..:o

Het maakt in principe niet uit wanneer jij cardio doet, als je er maar voor zorgt dat je aand het eind van elke dag een calorietekort hebt.

Het maakt in principe niet uit wanneer jij cardio doet, als je er maar voor zorgt dat je aand het eind van elke dag een calorietekort hebt.

Dit inderdaad. Ik heb ook een fulltime baan, maar doe toch minimaal 3x per week cardio, vaak ook doordeweeks. Ik eet een maaltijd om 16.30 uur (op werk dus) en zorg dat ik rond 19:00 uur cardio doe (hardlopen). Daarna weer een maaltijd. Calorietekort = calorietekort, in de ochtend op een lege maag is sowieso niet echt verstandig vind ik.

• Topic Starter Topic Starter
Dus op zich maakt niet zo veel uit wanneer je cardio doet. Ik eet op onderhoud dus wat me lichaam nodig heeft calorietekort creeer ik door cardio.

Laatste maaltijd op werk is om 14.30 rond 18.00 ben ik thuis dus gelijk cardio neem ik aan, dan zit ik goed toch?

Dus op zich maakt niet zo veel uit wanneer je cardio doet. Ik eet op onderhoud dus wat me lichaam nodig heeft calorietekort creeer ik door cardio.

Laatste maaltijd op werk is om 14.30 rond 18.00 ben ik thuis dus gelijk cardio neem ik aan, dan zit ik goed toch?

je bent gek

Je kunt tussen dat je thuis komt en dat je naar bed gaat gewoon cardio doen. Maakt niets uit.

• Topic Starter Topic Starter
Je kunt tussen dat je thuis komt en dat je naar bed gaat gewoon cardio doen. Maakt niets uit.

Ik ging altijd vanuit dat je cardio alleen sochtens kon doen gelijk na het opstaan met lege maag. Maargoed het is nu mij duidelijk geworden. Dankzij dbb:rolleyes:

Het schijnt dat je glucose voorraad dan nog leeg is en je lichaam dan direct aanspraak doet op je vet.

I know, maar TS zei dat hij er vanuit ging dat je cardio alleen sochtends na opstaan kan doen. Hij bedoelt wss dat hij er vanuit gaat dat cardio op lege maag het beste is, maar zo zei hij het niet :p

Terug
Naar boven