AndroidHealthClinic

Cardio op lege maag

Bezoekers in dit topic

Dan mag je nog zoveel van het onderwerp kennen, als je telkens weer de mensen met wie je discussieert belachelijk maakt, uitscheldt en jezelf voorstelt als de enige en unieke heilige graal van kennis zal je telkens weer in dit soort eindeloos welles-nietes spelletje belanden (tenzij dat je bedoeling is, want je doet het altijd weer). Discussiëren met respect voor de andere, zelfs als zou die het fout hebben, het is ook een kunst...

En ga nou gewoon allemaal hardlopen op het tijdstip dat jullie dat het meeste bevalt.
Had het niet beter kunnen zeggen...
 
pescatore het is de bedoeling van fit Forum om elkaar te helpen en heb je nu al op meerdere topics als een klootzak alles en iedereen zien afbranden.
Over die bronnen kan je nog gelijk hebben maar mensen moeten hun meningen kunnen geven ter advies zonder dat dat meteen "niet kunnen lezen", "er omheen draaien" en "topic vervuilen" is (dat laatste werd mij verweten toen ik oprecht iemand dacht te helpen).
Dus probeer aub volgende x iets normaler te reageren. Zo kan je mensen echt helpen want dat probeer he toch?
 
Deze studie heeft helemaal NIKS met fasted cardio te maken gekkie :hahaha:Kap nou ermee, je maakt jezelf met de post meer belachelijk. Dus ik post een goed uitgevoerde studie die EXACT gaat over fasted cardio.... Ook de onderzoeksmethoden staan erin vermeld dus je opmerking over "bb is een marathon" slaat al helemaal nergens op. Die rook-analogie laat ik maar voor wat het is, de domheid spat er echt af.

Vervolgens kom je met een random IF studie die helemaal niks met fasted cardio te maken heeft om dit te weerleggen. Ja, we hebben hier met een topper te maken, echt een vakman.

Argumenten staan in zulke studies. Moet ik nou resultaten die daaruit komen gaan herhalen. Je kan toch lezen of niet (begin wel beetje te twijfelen hieraan)? Lees eerst voor je wat erover post. Het wordt echt met de post triester en triester.

Jeezes, wat een loser!!

je draait 180° in de tijdspanne van een uur. Blijkbaar grappig om anderen op een forum uit te lachen, en daarbij niet doorhebben dat hetgeen je zegt gewoon dikke onzin is... De strategie van de persoonlijke aanvallen om toch maar gelijk te hebben...

Als je toch zo slim bent als je zelf zegt, gedraag er u dan naar. Volgens mij heb je de herseninhoud van een erwt.
Je lijkt mij een moddervet persoontje die er niet in slaagt de discipline voort te brengen die anderen op dit forum wel kunnen. Dan ga je ze maar wat uitkafferen vanachter een pc scherm... Stoer hoor!


Ik heb er trouwens eens je geschiedenis op nagekeken... die staat vol van statements die tegen de leer van bodybuilding ingaan. Je schrijft ze neer met een arrogantie alsof je bb hebt uitgevonden, maar de inhoud klopt gewoon langs geen kanten...De strategie van de persoonlijke aanvallen om toch maar gelijk te hebben... Sukkelaar!
 
Jeezes, wat een loser!!

je draait 180° in de tijdspanne van een uur. Blijkbaar grappig om anderen op een forum uit te lachen, en daarbij niet doorhebben dat hetgeen je zegt gewoon dikke onzin is... De strategie van de persoonlijke aanvallen om toch maar gelijk te hebben...

Als je toch zo slim bent als je zelf zegt, gedraag er u dan naar. Volgens mij heb je de herseninhoud van een erwt.
Je lijkt mij een moddervet persoontje die er niet in slaagt de discipline voort te brengen die anderen op dit forum wel kunnen. Dan ga je ze maar wat uitkafferen vanachter een pc scherm... Stoer hoor!


Ik heb er trouwens eens je geschiedenis op nagekeken... die staat vol van statements die tegen de leer van bodybuilding ingaan. Je schrijft ze neer met een arrogantie alsof je bb hebt uitgevonden, maar de inhoud klopt gewoon langs geen kanten...De strategie van de persoonlijke aanvallen om toch maar gelijk te hebben... Sukkelaar!
Moet je daarvoor een account aanmaken? Rustig maar :aai:

schoolpleinbord.jpg
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Moet je daarvoor een account aanmaken? Rustig maar :aai:

schoolpleinbord.jpg

Ja :p

Ik lees al vele jaren op dit forum en erger mij al een hele tijd aan die persoon. Dit is echt ergerlijk als je info opzoekt als er dan een pipo de boel komt verzieken.
 
Jeezes, wat een loser!!

je draait 180° in de tijdspanne van een uur. Blijkbaar grappig om anderen op een forum uit te lachen, en daarbij niet doorhebben dat hetgeen je zegt gewoon dikke onzin is... De strategie van de persoonlijke aanvallen om toch maar gelijk te hebben...

Als je toch zo slim bent als je zelf zegt, gedraag er u dan naar. Volgens mij heb je de herseninhoud van een erwt.
Je lijkt mij een moddervet persoontje die er niet in slaagt de discipline voort te brengen die anderen op dit forum wel kunnen. Dan ga je ze maar wat uitkafferen vanachter een pc scherm... Stoer hoor!


Ik heb er trouwens eens je geschiedenis op nagekeken... die staat vol van statements die tegen de leer van bodybuilding ingaan. Je schrijft ze neer met een arrogantie alsof je bb hebt uitgevonden, maar de inhoud klopt gewoon langs geen kanten...De strategie van de persoonlijke aanvallen om toch maar gelijk te hebben... Sukkelaar!


Kom nou, het gedrag van iemand online weerspiegelt niet altijd de werkelijkheid. Dit is waarschijnlijk meer een uitlaatklep voor hem.
 
En ga nou gewoon allemaal hardlopen op het tijdstip dat jullie dat het meeste bevalt.

Dit is de beste zin van het hele topic. Neemt niet weg dat het wel moeilijk is om argumenten te accepteren als: bij mij werkt het dus dit is de beste methode, om vervolgens ook nog met insuline, groeihormoon etc. aan te komen.Als iemand beweert dat als iets logisch klinkt( als je maag leeg is verbrand je vet????) dat dat de absolute waarheid is, dan mag je daar best wel een kritische kanttekening tegen plaatsen.
Ik heb dan wel de volgende vragen over fasted cardio:
- wat is de functie van insuline bij de citroenzuurcyclus en wat doet cortisol met je GH levels?
- wat is de functie van pyruvaat en is dit een koolhydraat?
de belangrijkste vraag:
- volgens welk mechanisme slaat het lichaam aminozuur verbranding over in de citroenzuurcyclus?

Wat ik hiermee wil aangeven is dat het omzetten van glucose, vetten en /of aminozuren naar ATP best een ingewikkeld proces is en ik er wel moeite mee heb om te geloven dat als je fasted doet, het
efficiënter zou zijn voor vetverbranding.
 
Mjers hahahahahaha ben je nou een nieuwe account aan gaan maken en met jezelf in gesprek :D gegaan? Ik heb veel dingen gezien maar dit is toch wel een van de grappigere... Of triestere, ben er nog niet helemaal uit.

Tip voor toekomstige kloontjes: probeer op zijn minst een ander vocabulair en een ander ritme / kadans in je zinnen in te krijgen. Ik zou ook het Belgische eruit halen als ik met mezelf in gesprek zou gaan. Just my 2 cents.

Je hebt wel mijn ochtend vrolijk gemaakt hiermee :) Geniaal...
 
Laatst bewerkt:
Dan mag je nog zoveel van het onderwerp kennen, als je telkens weer de mensen met wie je discussieert belachelijk maakt, uitscheldt en jezelf voorstelt als de enige en unieke heilige graal van kennis zal je telkens weer in dit soort eindeloos welles-nietes spelletje belanden (tenzij dat je bedoeling is, want je doet het altijd weer). Discussiëren met respect voor de andere, zelfs als zou die het fout hebben, het is ook een kunst...

En ga nou gewoon allemaal hardlopen op het tijdstip dat jullie dat het meeste bevalt.
Ik bepaal zelf wel hoe ik me gedraag, Oprah.
 
Mjers hahahahahaha ben je nou een nieuwe account aan gaan maken en met jezelf in gesprek :D gegaan? Ik heb veel dingen gezien maar dit is toch wel een van de grappigere... Of triestere, ben er nog niet helemaal uit.

Tip voor toekomstige kloontjes: probeer op zijn minst een ander vocabulair en een ander ritme / kadans in je zinnen in te krijgen. Ik zou ook het Belgische eruit halen als ik met mezelf in gesprek zou gaan. Just my 2 cents.

Je hebt wel mijn ochtend vrolijk gemaakt hiermee :) Geniaal...

Ja hoor, tuurlijk man, gekker worden de beschuldiging niet meer vandaag.
 
Ik bepaal zelf wel hoe ik me gedraag, Oprah.

Iemand voelt zich goed blijkbaar... Wat ben jij een echte trol.
Het domste wat ik gedaan heb is mij in uw wereldje laten meesleuren.

Als ik het herlees, valt het mij echt op. Telkens ik de discussie wil afsluiten kom je met beschuldigingen en verwijten en probeer je reactie uit te lokken.
Zielig als dat uw pleziertje is... have fun
 
Ja hoor, tuurlijk man, gekker worden de beschuldiging niet meer vandaag.

Iemand voelt zich goed blijkbaar... Wat ben jij een echte trol.
Het domste wat ik gedaan heb is mij in uw wereldje laten meesleuren.

Als ik het herlees, valt het mij echt op. Telkens ik de discussie wil afsluiten kom je met beschuldigingen en verwijten en probeer je reactie uit te lokken.
Zielig als dat uw pleziertje is... have fun
Ja erg hè haha. Je hebt je zoveel laten meesleuren dat je gesprekken met jezelf bent gaan voeren op een bodybuilding forum. Ik zou me inderderdaad gaan bedenken wat rock bottom precies voor jou betekend :)
 
Ja erg hè haha. Je hebt je zoveel laten meesleuren dat je gesprekken met jezelf bent gaan voeren op een bodybuilding forum. Ik zou me inderderdaad gaan bedenken wat rock bottom precies voor jou betekend :)
betekenT
 
Oh een typo! Wat stom van mij! Whahahaha. Is dit nu echt je shtick? Wachten op een typfout :D. Er zullen er nog wel meer volgen hoor, dus buckle up!
 
Mjers hahahahahaha ben je nou een nieuwe account aan gaan maken en met jezelf in gesprek :D gegaan? Ik heb veel dingen gezien maar dit is toch wel een van de grappigere... Of triestere, ben er nog niet helemaal uit.

Tip voor toekomstige kloontjes: probeer op zijn minst een ander vocabulair en een ander ritme / kadans in je zinnen in te krijgen. Ik zou ook het Belgische eruit halen als ik met mezelf in gesprek zou gaan. Just my 2 cents.

Je hebt wel mijn ochtend vrolijk gemaakt hiermee :) Geniaal...

Zeg, laffe hond, wil je mij eens niet betrekken in die zieke hersenspinsels.
 
Zeg, laffe hond, wil je mij eens niet betrekken in die zieke hersenspinsels.
Hahahah je ziet ook de groene inloglampjes wisselen hahaha. Ik zou even kijken of je met je telefoon en op een computer met beiden kan inloggen. Dan even wat posten zodat je aan kan tonen dat dit onzin is. Hahaha heb er de slappe lach van, een volwassen man die kloontjes aanmaakt en met zichzelf praat op een forum, omdat zijn fasted cardio ego gekrent is hohoho hahahah.
 
Laatst bewerkt:
Arme TS.
Sorry voor de vervuiling in je topic.
Hopelijk heb je wel antwoord op je vraag
 
Ja :p
Dit is echt ergerlijk als je info opzoekt als er dan een pipo de boel komt verzieken.

Hij mag dan wel een pipo zijn, maar in tegenstelling tot jou is hij wel de enige die hier correcte en onderbouwde informatie verspreid.
 
Back
Naar boven