Fitness Seller

Cardio op lege maag

Bezoekers in dit topic

1) Zorg eens voor wat data die dit ondersteunt. Er is voldoende van, er is ook al eea van langsgekomen in dit topic. Alleen die ondersteunt dit niet.
2) Nee, je deelt namelijk geen informatie (welke "informatie" deel jij dan? Je roept alleen wat willekeurig) en het heeft niks met een mening te maken. Iets werkt zoals het werkt, dat heeft helemaal niks met een mening te maken.
3) Denk je dat Eddy Merckx zijn voedings- en trainingsprotocollen optimaal waren? Dat was wss de beste ooit in zijn sport. Dus zijn manier moet wel kloppen en correct zijn, toch?
4) Hier ga ik niet eens op reageren, als je niet inziet hoe grappig dit argument is, dan heeft het weinig zin om dit uit te leggen.

Sorry, maar deze post zegt gewoon.... niets. Het enige wat je doet is ingaan tegen al wat ik post. Je maakt er blijkbaar een sport van om gewoon telkens willekeurige woorden te typen. Het belangrijkste is dus dat je wat terug zegt. Ongeacht de argumentatie. Met dit trollengedrag doe ik niet mee.

Train lekker hoe jij dit wil...
 
Sorry, maar deze post zegt gewoon.... niets. Het enige wat je doet is ingaan tegen al wat ik post. Je maakt er blijkbaar een sport van om gewoon telkens willekeurige woorden te typen. Het belangrijkste is dus dat je wat terug zegt. Ongeacht de argumentatie. Met dit trollengedrag doe ik niet mee.

Train lekker hoe jij dit wil...
Je hebt gewoon nog geen enkel argument gegeven. Nu reageer ik concreet op je "samenvatting" en vraag naar wat data en weerleg je logica. Je komt er vervolgens niet uit en nu doe je alsof je de "verstandige route" neemt.

Als je discussies aangaat, zorg dan voor een beetje basiskennis die verder rijkt dan "hij doet het ook en is goed en ik wielren al lang". Want meer dan dat heb je in al die posts niet gezegd.
 
Je hebt gewoon nog geen enkel argument gegeven. Nu reageer ik concreet op je "samenvatting" en vraag naar wat data en weerleg je logica. Je komt er vervolgens niet uit en nu doe je alsof je de "verstandige route" neemt.

Als je discussies aangaat, zorg dan voor een beetje basiskennis die verder rijkt dan "hij doet het ook en is goed en ik wielren al lang". Want meer dan dat heb je in al die posts niet gezegd.

Ik heb mijn basic uitleg en argumenten gegeven in mijn eerste post.
Ik heb absoluut geen zin om hier dieper op in te gaan... maar goed, hier gaan we...

Waarom ik cardio op een lege maag toepas:

1) een vettraining, beter bekend als cardio op een lege maag gebeurt in een situatie waarin de koolhydraatreserves in het lichaam laag zijn. Na enige tijd is het lichaam dan ook verplicht om de vetreserves aan te spreken. Deze vorm van trainen heeft de voorkeur wanneer vetverlies wenselijk is.

Bron: csjm.be

2) zoals je ook wel zal weten zorgt het hormoon insuline ervoor dat de vetverbranding verstoort raakt. Insuline niveau gaat omhoog als we eten en zakt opnieuw als we langere tijd niet eten. Rationeel gezien is een laag insuline niveau wenselijk als we cardio willen doen. Dus trainen op een lege maag geeft een efficientere vetverbranding.

Bron: athleanx

3) als de insuline laag is, is het groeihormoon hoog. Dit is ook het idee achter het IF dieet. Groeihormoon helpt bij de vetverbranding. Dus bij trainen op een lege maag is er een hoog niveau van dit hormoon aanwezig, wat wenselijk is bij vetverbranding.

Bron: salusi.nl

4) negatief punt is dat de prestaties heel laag zijn. Maar de bedoeling is om vet te verbranden dus wat kan mij de prestatie schelen.
 
Ik heb mijn basic uitleg en argumenten gegeven in mijn eerste post.
Ik heb absoluut geen zin om hier dieper op in te gaan... maar goed, hier gaan we...

Waarom ik cardio op een lege maag toepas:

1) een vettraining, beter bekend als cardio op een lege maag gebeurt in een situatie waarin de koolhydraatreserves in het lichaam laag zijn. Na enige tijd is het lichaam dan ook verplicht om de vetreserves aan te spreken. Deze vorm van trainen heeft de voorkeur wanneer vetverlies wenselijk is.

Bron: csjm.be

2) zoals je ook wel zal weten zorgt het hormoon insuline ervoor dat de vetverbranding verstoort raakt. Insuline niveau gaat omhoog als we eten en zakt opnieuw als we langere tijd niet eten. Rationeel gezien is een laag insuline niveau wenselijk als we cardio willen doen. Dus trainen op een lege maag geeft een efficientere vetverbranding.

Bron: athleanx

3) als de insuline laag is, is het groeihormoon hoog. Dit is ook het idee achter het IF dieet. Groeihormoon helpt bij de vetverbranding. Dus bij trainen op een lege maag is er een hoog niveau van dit hormoon aanwezig, wat wenselijk is bij vetverbranding.

Bron: salusi.nl

4) negatief punt is dat de prestaties heel laag zijn. Maar de bedoeling is om vet te verbranden dus wat kan mij de prestatie schelen.
Hahahah die bronnen :D. I rest my case your honor. No further questions.

Paranormale verschijnselen: 10 bovennatuurlijke fenomenen… - Salusi.nl :D :D
 
Hahahah die bronnen :D. I rest my case your honor. No further questions.

Paranormale verschijnselen: 10 bovennatuurlijke fenomenen… - Salusi.nl :D :D

Ja dacht ik het niet @trollengedag....opnieuw en opnieuw... uw post zegt niets...

Mijn bronnen en zijn betrouwbaar... lekker inhoudelijke reactie.

Goed ik stop het hier dan ook mee tenzij je hetgeen je verkondigd ondersteund met argumenten.
Ik heb nu nog geen enkel argument gelezen van uw kant? Enkel maar verwijten... mag ik uw leeftijd weten? Voor hetzelfde geld ben ik hier mijn tijd aan het verdoen tegen een puber van 12 jaar...

Ik hoop oprecht dat je met iets komt die logisch is. Dan kan ik mijn trainingsmethoden optimaliseren. Maar ik heb zo het gevoel dat het niet van jouw kant zal komen.
 
Ja dacht ik het niet @trollengedag.... en opnieuw... uw post zegt niets...

Mijn bronnen en zijn betrouwbaar... lekker inhoudelijke reactie.

Goed ik stop het hier dan ook mee tenzij je hetgeen je verkondigd ondersteund met argumenten.
Ik heb nu nog geen enkel argument gelezen van uw kant? Enkel maar verwijten... mag ik uw leeftijd weten? Voor hetzelfde geld ben ik hier mijn tijd aan het verdoen tegen een puber van 12 jaar...
Nou ben ik er geen fan van om een enkel onderzoek als ultieme bewijslast te zien, maar dit (al eerder gepost) is er wel een met relevante data in een degelijk gecontroleerde omgeving.

Body composition changes associated with fasted versus non-fasted aerobic exercise

Dit is een bron. Relevante data. Goed van opzet. Duidelijke resultaten. Niet die clowneske shit waar jij mee op de proppen komt.
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Nou ben ik er geen fan van om een enkel onderzoek als ultieme bewijslast te zien, maar dit (al eerder gepost) is er wel een met relevante data in een degelijk gecontroleerde omgeving.

Body composition changes associated with fasted versus non-fasted aerobic exercise

Dit is een bron. Relevante data. Goed van opzet. Duidelijke resultaten. Niet die clowneske shit waar jij mee op de proppen komt.

Maar zo kan ik er ook een paar geven. Dit zijn geen betrouwbare studies. Iemand enkele weken volgen om dan te besluiten dat het geen verschil uitmaakt... bodybuilding is een marathon, geen sprint.

Ziehier een studie die het exact tegenovergestelde beweert

Effects of eight weeks of time-restricted feeding (16/8) on basal metabolism, maximal strength, body composition, inflammation, and cardiovascular risk factors in resistance-trained males


Wil je nu een studie die zegt dat roken geen invloed heeft op de gezondheid? Ze hebben mensen enkele weken gevolgd en de rokers leefden nog allemaal... you get my point.


Dus nogmaals... graag argumenten, geen links naar studies of gelijkwat... maar waarom denk je dat training op een lege maag geen verschil uitmaakt?

Het begint allemaal wat lang aan te slepen en je negeert constant mijn vraag naar je argumenten...
 
Maar zo kan ik er ook een paar geven. Dit zijn geen betrouwbare studies. Iemand enkele weken volgen om dan te besluiten dat het geen verschil uitmaakt... bodybuilding is een marathon, geen sprint.

Ziehier een studie die het exact tegenovergestelde beweert

Effects of eight weeks of time-restricted feeding (16/8) on basal metabolism, maximal strength, body composition, inflammation, and cardiovascular risk factors in resistance-trained males


Wil je nu een studie die zegt dat roken geen invloed heeft op de gezondheid? Ze hebben mensen enkele weken gevolgd en de rokers leefden nog allemaal... you get my point.


Dus nogmaals... graag argumenten, geen links naar studies of gelijkwat... maar waarom denk je dat training op een lege maag geen verschil uitmaakt?

Het begint allemaal wat lang aan te slepen en je negeert constant mijn vraag naar je argumenten...
Deze studie heeft helemaal NIKS met fasted cardio te maken gekkie :hahaha:Kap nou ermee, je maakt jezelf met de post meer belachelijk. Dus ik post een goed uitgevoerde studie die EXACT gaat over fasted cardio.... Ook de onderzoeksmethoden staan erin vermeld dus je opmerking over "bb is een marathon" slaat al helemaal nergens op. Die rook-analogie laat ik maar voor wat het is, de domheid spat er echt af.

Vervolgens kom je met een random IF studie die helemaal niks met fasted cardio te maken heeft om dit te weerleggen. Ja, we hebben hier met een topper te maken, echt een vakman.

Argumenten staan in zulke studies. Moet ik nou resultaten die daaruit komen gaan herhalen. Je kan toch lezen of niet (begin wel beetje te twijfelen hieraan)? Lees eerst voor je wat erover post. Het wordt echt met de post triester en triester.
 
Laatst bewerkt:
Deze studie heeft helemaal NIKS met fasted cardio te maken gekkie :hahaha:Kap nou ermee, je maakt jezelf met de post meer belachelijk. Dus ik post een goed uitgevoerde studie die EXACT gaat over fasted cardio.... Vervolgens kom je met een random IF studie die daar helemaal niks mee te maken heeft. Ja, we hebben hier met een topper te maken, echt een vakman.

Argumenten staan in zulke studies. Moet ik nou resultaten die daaruit komen gaan herhalen. Je kan toch lezen of niet (begin wel beetje te twijfelen hieraan)?

En opnieuw concentreer je de post op een aanval naar mijn persoon. Dit doet mij echt niets hoor. Je kan nog duizenden verwijten posten. Dat geeft je niet meer gelijk,
Ik ben lid van dit forum enkel en alleen om zaken bij te leren en mijn kennis te delen. Mijn fysiek bewijst dat ik weet waarmee ik bezig ben, dus aanvallen naar mijn kennis maken niets uit want de realiteit bewijst het tegendeel.

Uw studie zegt ook niets... ik neem aan dat je zelf ook bb doet... in 4 weken bereik je niets... dit is dan ook absoluut niet betrouwbaar.
Ik ken de studie trouwens maar al te goed. Die is van brad schoenfeld... heb je die trouwens zelf gelezen? De fasted cardio groep had 1.6 kg verloren en de fed groep 1 kg. Het verschil was niet significant genog om betrouwbaar te zijn. Daarvoor moet er een studie gebeuren die veel langer duurt... zie lookgreatnaked.com... daar staat een samenvatting van uw studie. Deze studie ondersteund net hetgeen ik zeg en spreekt hetgeen u zegt tegen...
Goed bezig!! Ik denk dat jij je net belachelijk hebt gemaakt...

Dus nogmaals... de argumenten... ik lees ze niet in de studie... dit is nu al de zevende (!!!!) keer dat ik dit vraag. Ik heb ze nu nog altijd niet?
 
En opnieuw concentreer je de post op een aanval naar mijn persoon. Dit doet mij echt niets hoor. Je kan nog duizenden verwijten posten. Dat geeft je niet meer gelijk,
Ik ben lid van dit forum enkel en alleen om zaken bij te leren en mijn kennis te delen. Mijn fysiek bewijst dat ik weet waarmee ik bezig ben, dus aanvallen naar mijn kennis maken niets uit want de realiteit bewijst het tegendeel.

Uw studie zegt ook niets... ik neem aan dat je zelf ook bb doet... in 4 weken bereik je niets... dit is dan ook absoluut niet betrouwbaar.
Ik ken de studie trouwens maar al te goed. Die is van brad schoenfeld... heb je die trouwens zelf gelezen? De fasted cardio groep had 1.6 kg verloren en de fed groep 1 kg. Het verschil was niet significant genog om betrouwbaar te zijn. Daarvoor moet er een studie gebeuren die veel langer duurt... zie lookgreatnaked.com... daar staat een samenvatting van uw studie. Deze studie ondersteund net hetgeen ik zeg en spreekt hetgeen u zegt tegen...
Goed bezig!!

Dus nogmaals... de argumenten... ik lees ze niet in de studie... dit is nu al de zevende (!!!!) keer dat ik dit vraag. Ik heb ze nu nog altijd niet?
Mja, ik kap er idd mee. Het is alsof ik met een zwakzinnige aan het converseren ben. Er valt niet veel te beargumenteren. Of noem jij die losse flodders die je afvuurt argumenten? Hoe dom ben je?

Analyseer significante data, concludeer. Als dit bovenstaand je conclusie is van deze data dan wordt het gewoon lastig.


------------------------------

Body mass

There was no significant interaction between time and group, and there was no significant effect of group. There was a significant effect of time (P = 0.0005), with a decrease in body mass from pre- to post.

BMI

There was no significant interaction between time and group and there was no significant effect of group. There was a significant effect of time (P = 0.0005), with a decrease in BMI from pre- to post.

Percent body fat

There was no significant interaction between time and group, and there was no significant effect of group. There was a trend for an effect of time (P = 0.06), with a trend for a decrease in percent body fat from pre- to post.

Waist circumference

There was no significant interaction between time and group, and no significant effect of group. There was a trend for an effect of time (P = 0.07), with a trend for a decrease in waist circumference from pre- to post.

Fat mass

There was no significant interaction between time and group, and no significant effect of group (P = 0.88). There was a significant effect of time (P = 0.02), with a decrease in fat mass from pre- to post.

Fat-free mass

There was no significant interaction between time and group, and no significant effects of group or time.

Conclusion
In conclusion, our findings indicate that body composition changes associated with aerobic exercise in conjunction with a hypocaloric diet are similar regardless whether or not an individual is fasted prior to training. Hence, those seeking to lose body fat conceivably can choose to train either before or after eating based on preference. It should be noted that given the small sample size and short study duration, we cannot rule out the possibility that either condition might confer a small benefit over the other with respect to fat loss. Further study is warranted in a longer term trial with a greater number of participants.


----------------------

Is dat waterdicht? Nee wss niet, dat geeft het laatste zinnetje ook aan. Maar wel statistisch relevant en geeft een hele goede indicatie.

Nou kan ik wel een heel verhaal en een theorie over dynamisch reguleren van je energiebalans gaan neerzetten, de irrelevantie van periodiek een groter deel van je energie uit vetzuren halen, maar dat heeft heel weinig zin als mensen concreet onderzoeken waar je naar op zoek bent in een context die precies weergeeft wat je wilt weten.

Hoe naief moet je zijn om daar willekeurig een streep door te halen (want het pastniet in je straatje) om vervolgens met achterlijke bronnen Salusi.nl - Alles over gezondheid en gezond leven :hahaha:te komen die dan wel relevant zouden zijn (want jouw bronnen zijn dat wel zeg je :) ). Sorry maar daarvoor heb ik iets te veel ervaring met data analyse (ik ben econometrist, ik kan wel een beetje data interpreteren) om op een dergelijke manier een punt te wilen maken.

Of wil je dat ik net als jij wat zaken ga isoleren die allemaal niet passen in een groter verhaal en buiten deze context staan als losstaand mechanisme (insuline en andere hormonen) omdat je dat op -jawel :) - Salusi hebt gelezen?

-----------

Nou Google nog maar even verder. Vertel ons nog eens hoe goed je bent en kom aub nog met een paar van die fantastische bronnen. Iedereen kan veel van een topper als jij leren!
 
Laatst bewerkt:
Mja, ik kap er idd mee. Het is alsof ik met een zwakzinnige aan het converseren ben. Er valt niet veel te beargumenteren. Of noem jij die losse flodders die je afvuurt argumenten? Hoe dom ben je?

Analyseer significante data, concludeer. Als dit bovenstaand je conclusie is van deze data dan wordt het gewoon lastig.


------------------------------

Body mass

There was no significant interaction between time and group, and there was no significant effect of group. There was a significant effect of time (P = 0.0005), with a decrease in body mass from pre- to post.

BMI

There was no significant interaction between time and group and there was no significant effect of group. There was a significant effect of time (P = 0.0005), with a decrease in BMI from pre- to post.

Percent body fat

There was no significant interaction between time and group, and there was no significant effect of group. There was a trend for an effect of time (P = 0.06), with a trend for a decrease in percent body fat from pre- to post.

Waist circumference

There was no significant interaction between time and group, and no significant effect of group. There was a trend for an effect of time (P = 0.07), with a trend for a decrease in waist circumference from pre- to post.

Fat mass

There was no significant interaction between time and group, and no significant effect of group (P = 0.88). There was a significant effect of time (P = 0.02), with a decrease in fat mass from pre- to post.

Fat-free mass

There was no significant interaction between time and group, and no significant effects of group or time.

Conclusion
In conclusion, our findings indicate that body composition changes associated with aerobic exercise in conjunction with a hypocaloric diet are similar regardless whether or not an individual is fasted prior to training. Hence, those seeking to lose body fat conceivably can choose to train either before or after eating based on preference. It should be noted that given the small sample size and short study duration, we cannot rule out the possibility that either condition might confer a small benefit over the other with respect to fat loss. Further study is warranted in a longer term trial with a greater number of participants.


----------------------

Is dat waterdicht? Nee wss niet, dat geeft het laatste zinnetje ook aan. Maar wel statistisch relevant en geeft een hele goede indicatie.

Nou kan ik wel een heel verhaal en een theorie over dynamisch reguleren van je energiebalans gaan neerzetten, de irrelevantie van periodiek een groter deel van je energie uit vetzuren halen, maar dat heeft heel weinig zin als mensen concreet onderzoeken waar je naar op zoek bent in een context die precies weergeeft wat je wilt weten.

Hoe naief moet je zijn om daar willekeurig een streep door te halen (want het pastniet in je straatje) om vervolgens met achterlijke bronnen Salusi.nl - Alles over gezondheid en gezond leven :hahaha:te komen die dan wel relevant zouden zijn (want jouw bronnen zijn dat wel zeg je :) ). Sorry maar daarvoor heb ik iets te veel ervaring met data analyse (ik ben econometrist, ik kan wel een beetje data interpreteren) om op een dergelijke manier een punt te wilen maken.

Of wil je dat ik net als jij wat zaken ga isoleren die allemaal niet passen in een groter verhaal en buiten deze context staan als losstaand mechanisme (insuline en andere hormonen) omdat je dat op -jawel :) - Salusi hebt gelezen?

-----------

Nou Google nog maar even verder. Vertel ons nog eens hoe goed je bent en kom aub nog met een paar van die fantastische bronnen. Iedereen kan veel van een topper als jij leren!

Ik denk dat je inderdaad wat zwakzinnig bent... je knipt er de stukken tekst uit die mijn punt duidelijk maken... dit geeft aan dat je geen moer geeft om de waarheid maar enkel maar deze discussie volhoud om uw grote gelijk te halen. Goede data analyst ben jij zeg.

De site waarvan de studie komt.

» My New Study on Fasted Cardio and Fat Loss: Take Home Points

Lees dit met de nodige aandacht...and i rest my case

Conclusie is dat er wel degelijk een verschil is. De verschillen in de studie waren door de korte opvolging niet wetenschappelijk doorslaggevend. Dat stukje heb je er handig uitgelaten... niet?

Hoedanook, zie de link.


Deze site heeft een grote educatieve waarde. Dus het is niet zo onschuldig wat je hier probeert te doen.

Dus nogmaals... achtste keer ondertussen... wat zijn jouw argumenten?

waarom denk je dat fed cardio beter? (Ondanks de studie die je zelf postte trouwens)
Wat zijn uw eigen ervaringen hierin?
Heb je ooit al fasted cardio geprobeerd?
Heb je ooit al fed cardio geprobeerd?
waarom negeer je mijn vraag om te staven wat je beweert? Dit is toch een heel simpele en normale vraagstelling?

Het feit dat je constant op de persoon concentreert en het onderwerp negeert ondermijnd uw geloofwaardigheid. Dus volgende post. Concentreer je op de feiten graag, hou de verwijten voor uzelf en beantwoord de gestelde vragen of stop deze discussie.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat je inderdaad wat zwakzinnig bent... je knipt er de stukken tekst uit die mijn punt duidelijk maken... dit geeft aan dat je geen moer geeft om de waarheid maar enkel maar deze discussie volhoud om uw grote gelijk te halen. Goede data analyst ben jij zeg.

De site waarvan de studie komt.

» My New Study on Fasted Cardio and Fat Loss: Take Home Points

Lees dit met de nodige aandacht...and i rest my case

Conclusie is dat er wel degelijk een verschil is. De verschillen in de studie waren door de korte opvolging niet wetenschappelijk doorslaggevend. Dat stukje heb je er handig uitgelaten... niet?

Hoedanook, zie de link.


Deze site heeft een grote educatieve waarde. Dus het is niet zo onschuldig wat je hier probeert te doen.

Dus nogmaals... achtste keer ondertussen... wat zijn jouw argumenten?

waarom denk je dat fed cardio beter? (Ondanks de studie die je zelf postte trouwens)
Wat zijn uw eigen ervaringen hierin?
Heb je ooit al fasted cardio geprobeerd?
Heb je ooit al fed cardio geprobeerd?
waarom negeer je mijn vraag op te staven wat je beweert? Dit is toch een heel simpele en normale vraagstelling?

Je eigen link:

Bottom Line
A single study is simply a piece in an evidentiary puzzle and can never considered the final word on a topic. What I do think is clear from our study, however, is that if there are any benefits from fasted cardio (still highly equivocal), they would be minor at best. So the best advice for those who are simply looking to get lean is to focus on total energy and macronutrient balance; whether you perform cardio fasted or fed should depend entirely on preference.

----------

Ik heb alles al geprobeerd, maar ik begrijp als geen ander dat bevindingen die ik zelf doe, met mijn eigen lichaam as "bewijs" totaal niet relevant zijn. Je moet ook heel dom zijn om zulke dingen als argument te zien. Daarnaast heb ik op een behoorlijk niveau gesport (net onder professioneel) en heb 2 masters afgerond. Als je dus op zoek bent naar argumenten in deze hoek, moet ik je teleurstellen. Ik vind het alleen totaal niet van belang om dat naar voren te brengen (waar jij, heel trots op jezelf bent en het als argument inzet) omdat het niks met de inhoud te maken heeft.

Als iets voor iemand werkt, doe dat. Maar het is totaal niet relevant om het inhoudelijk aan te halen als argument in dergelijke discussies. Doe je dat wel, dan geeft dat gewoon aan dat je niet snapt waarom het een waardeloos argument is. Net als "deze wereldtopper doet het ook". Dit geeft vervolgens weer aan dat je wss een ondergemiddeld denkniveau hebt. Dat verklaart vervolgens waarom je niet inziet wanneer je onzin uitkotst.

Ik had er overigens geen "stukje uitgelaten". Sterker nog, ik refereer eraan in mijn vorige post. Het wordt heel lastig zo. Je doet jezelf iedere post opnieuw geen plezier met al die onhandigheden.

De conclusie uit deze studie is vrij duidelijk. De data ook. Ik snap niet waarom ik het hier eigenlijk nog over heb hahaha.
 
Laatst bewerkt:
Je eigen link:

Bottom Line
A single study is simply a piece in an evidentiary puzzle and can never considered the final word on a topic. What I do think is clear from our study, however, is that if there are any benefits from fasted cardio (still highly equivocal), they would be minor at best. So the best advice for those who are simply looking to get lean is to focus on total energy and macronutrient balance; whether you perform cardio fasted or fed should depend entirely on preference.

----------

Ik heb alles al geprobeerd, maar ik begrijp als geen ander dat bevindingen die ik zelf doe, met mijn eigen lichaam as "bewijs" totaal niet relevant zijn. Je moet ook heel dom zijn om zulke dingen als argument te zien.

Als iets voor iemand werkt, doe dat. Maar het is totaal niet relevant om het inhoudelijk aan te halen als argument in dergelijke discussies. De je dat wel, dan geeft dat gewoon aan dat je niet snapt waarom het een waardeloos argument is. Net als "deze wereldtopper doet het ook". Dit geeft vervolgens weer aan dat je wss een ondergemiddeld denkniveau hebt. Dat verklaart vervolgens waarom je niet inziet wanneer je onzin uitkotst.

Je draait alles volledig naar uw hand.... uw laconieke en afwijzende reactie op mijn stelling dat fasted cardio beter is vond ik verrassend. Uw insinuatie dat ik dom ben omdat ik deze denkwijze toepas doet mij concluderen dat je deze wereldtoppers ook dom vind. Want zij volgen exact dezelfde denkwijze.
Dus uw verwijt klopt wederom niet en is uit de context gerukt. Speciaal persoontje hoor...

1)
Jij beweert dat fed cardio geen verschil maakt met fasted cardio... zie uw vorige posts...

2) ik beweer dat fasted cardio beter is... zie mijn vorige posts

3) ik leg uit waarom ik dit denk, en post er mijn bronnen bij om mijn denkwijze te ondersteunen.

4) jij negeert compleet mijn argumentatie en valt 1 bron van de 3 aan.

5) jij geeft een studie die zogezegd bewijst dat fed of fasted cardio niet uitmaakt.

6) de studie is mij bekend en ik weet dat deze studie net het tegenovergestelde beweert

7) jij post een geknipte versie van de studie die een ander beeld weergeeft dan de bedoeling van de studie was.

8) ik geef u een link met een conclusie van deze studie

9) jij post deze conclusie op dit forum waarin dus staat dat er wel degelijk een verschil is. Klein, maar hoedanook, er is een verschil, deze sport is gebouwd op de kleine verschillen. Het duidelijke stuk laat u er hier wel opnieuw handig uit, maar kom.

10) dus conclusie, fasted is beter dan fed cardio...

11) laten we hier niet vergeten dat deze studie gemaakt is door personen die voorstander zijn van fed cardio. Als deze personen toegeven dat er toch een klein voordeel is voor fasted cardio zegt dit genoeg...

12) mijn links waar er een duidelijke voorkeur was voor fasted cardio werden compleet genegeerd

13) na 8 keer vragen heb ik nog altijd geen antwoord wat uw argumenten zijn...

14) ondertussen ben je al akkoord dat fasted cardio misschien toch wel een klein voordeel heeft, dit in tegenstelling tot uw eerste post. Wat dus duidelijk maakt dat je er een uur geleden geen bal van afwist.
 
Hahaha. Ok als dat is wat je eruit haalt dan wordt het heel lastig. Wat een gekkie :D

 
Hahaha. Hou nou op man. Wat een gekkie.


Inderdaad. Opnieuw een volwassen reactie van iemand die met de vooroordelen in het rond strooit.

Trouwens, als je achteraf posts blijft aanpassen is het inderdaad lastig... En dit bewijst ook opnieuw uw onzekerheid over hetgene je beweert.
 
Laatst bewerkt:
:D Morgen staat ie in de gym: "nee maakt geen flikker uit joh"...
 
Is het nu nog bezig hier? :D Don't take it all to serious... :rolleyes:
Neem de toon in sommige mailtjes niet te persoonlijk kerels. Niet iedereen is even subtiel hier op het forum.
Ga lekker fasted als je dat wilt of niet als dat je ding is. I don't care. Ik merk gewoon wel verschil (1e jaar ging prima maar daarna 1 jaar zonder echt noemenswaardig resultaat. Daarna 3 maanden fasted cardio met IF maar gelijke intake en verbruik, RESULTAAT MINUS 4kg. Maar dat droom ik volgens iemand hier) :D dus ik luister maar gewoon naar mijn lichaam. Misschien verschilt het per persoon.
 
:D Morgen staat ie in de gym: "nee maakt geen flikker uit joh"...
Dan mag je nog zoveel van het onderwerp kennen, als je telkens weer de mensen met wie je discussieert belachelijk maakt, uitscheldt en jezelf voorstelt als de enige en unieke heilige graal van kennis zal je telkens weer in dit soort eindeloos welles-nietes spelletje belanden (tenzij dat je bedoeling is, want je doet het altijd weer). Discussiëren met respect voor de andere, zelfs als zou die het fout hebben, het is ook een kunst...

En ga nou gewoon allemaal hardlopen op het tijdstip dat jullie dat het meeste bevalt.
 
Back
Naar boven