AndroidHealthClinic

Cardio in cut verdelen?

kidmonster

Ripped Bodybuilder
Waardering
124
Lengte
1m80
Massa
88kg
Vetpercentage
10%
Hallo,

Ben momenteel aan het cutten en zit te twijfelen hoe ik cardio ga aanpakken. Heb het even onderverdeeld in de catagorie 'ververlies en conditie'.

Vetverlies cardio:
1. Nuchtere maag 30 minuten op lage hartslag 130bpm/60%. Op school whey+voeding.

2. Whey, bijna nuchtere maag fietsen net als bovenstaand. Op school voeding.

3. Anders?

Conditie cardio:
1. Na kt 20 min HIIT, met wheyshake na kt.

2. Na kt 20 min HIIT zonder wheyshake. whey na de hiit.

3. Anders.

Weekschema:
ma: hiit
di: vet
wo: hiit
do: vet
vr: vet
za/zo: rust

persoonlijk zou ik voor Vet 2 en Cardio 1 gaan. Schema zo houden en als ik dieper wil gaan de vrijdag ook hiit pakken.

Wat denken jullie hier van en hoe zouden jullie het doen? Dagelijke voeding is op onderhoud, hou er niet van om er onder te gaan zitten doe liever wat extra's zolang ik niet overbelast. Overigens ben ik niet van plan de whey te vervangen door amino's. Zal miss wat beter zijn maar zie het nut er niet van in om daar veel geld aan uit te geven.

Als je wil kotsen moet je voor conditie1 gaan inderdaad.

Er zijn er velen die nuchter cardio uitvoeren. 60% hartslag is een rustig tempo, wat ik wel goed vind tijdens een nuchtere maag. Velen nemen wel BCAA's op nuchtere maag op spierverlies tegen te gaan.
Hoe goed dit werkelijk werkt weet ik niet.

Persoonlijk zou ik eerst gwn wat whey nemen voor je ochtend cardio. En meteen daarna eten, waarom pas op school?
Maar ook dat is persoonlijk en maakt niet veel uit.

Whey na je kt en dan HIIT.. dan ga ik ook kotsen jaa. De meeste nemen na de kt ook weer BCAA's, maar whey kan/mag.. je merkt het snel genoeg :)

maar als je maar 2x HIIT doet, betekent dat je ook maar 2x KT doet? dat zou ik toch wel 3x per week doen. KT betekent ook vetverlies

Nuchter moet ook echt nuchter zijn, anders is het voor niets.

Ik zweer bij eerst HIIT en daarna rustige cardio. Inderdaad op lege maag.
Google Lyle McDonalds Stubborn Fat Protocol s.
Niet altijd nodig, maar top voor de laatste procenten.

---------- Toegevoegd om 07:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:38 ----------

Na KT nog 20 min HIIT gaan doen lijkt me trouwens vrijwel onmogelijk.
Lijkt me vet1 toch het beste.

• Topic Starter Topic Starter
Als je wil kotsen moet je voor conditie1 gaan inderdaad.

nooit last van, cardio is ook rustig dus goed te doen

---------- Toegevoegd om 13:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:04 ----------

Er zijn er velen die nuchter cardio uitvoeren. 60% hartslag is een rustig tempo, wat ik wel goed vind tijdens een nuchtere maag. Velen nemen wel BCAA's op nuchtere maag op spierverlies tegen te gaan.
Hoe goed dit werkelijk werkt weet ik niet.

Persoonlijk zou ik eerst gwn wat whey nemen voor je ochtend cardio. En meteen daarna eten, waarom pas op school?
Maar ook dat is persoonlijk en maakt niet veel uit.

Whey na je kt en dan HIIT.. dan ga ik ook kotsen jaa. De meeste nemen na de kt ook weer BCAA's, maar whey kan/mag.. je merkt het snel genoeg :)

maar als je maar 2x HIIT doet, betekent dat je ook maar 2x KT doet? dat zou ik toch wel 3x per week doen. KT betekent ook vetverlies

nee doe 5x kt, maar hiit 2x is omdat het anders te veel word

---------- Toegevoegd om 13:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:04 ----------

Nuchter moet ook echt nuchter zijn, anders is het voor niets.

Ik zweer bij eerst HIIT en daarna rustige cardio. Inderdaad op lege maag.
Google Lyle McDonalds Stubborn Fat Protocol s.
Niet altijd nodig, maar top voor de laatste procenten.

---------- Toegevoegd om 07:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:38 ----------

Na KT nog 20 min HIIT gaan doen lijkt me trouwens vrijwel onmogelijk.
Lijkt me vet1 toch het beste.

zal het eens opzoeken, ben deze week begonnen met whey rond 7 uur, en 45 min later fietsen. Of dit nu wel of niet goed is geen idee bevalt me nu wel.

tnx voor de reactie's

Hoe kan HIIT "rustig" zijn?

Terug
Naar boven