kidmonster
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 124
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 10%
Hallo,
Ben momenteel aan het cutten en zit te twijfelen hoe ik cardio ga aanpakken. Heb het even onderverdeeld in de catagorie 'ververlies en conditie'.
Vetverlies cardio:
1. Nuchtere maag 30 minuten op lage hartslag 130bpm/60%. Op school whey+voeding.
2. Whey, bijna nuchtere maag fietsen net als bovenstaand. Op school voeding.
3. Anders?
Conditie cardio:
1. Na kt 20 min HIIT, met wheyshake na kt.
2. Na kt 20 min HIIT zonder wheyshake. whey na de hiit.
3. Anders.
Weekschema:
ma: hiit
di: vet
wo: hiit
do: vet
vr: vet
za/zo: rust
persoonlijk zou ik voor Vet 2 en Cardio 1 gaan. Schema zo houden en als ik dieper wil gaan de vrijdag ook hiit pakken.
Wat denken jullie hier van en hoe zouden jullie het doen? Dagelijke voeding is op onderhoud, hou er niet van om er onder te gaan zitten doe liever wat extra's zolang ik niet overbelast. Overigens ben ik niet van plan de whey te vervangen door amino's. Zal miss wat beter zijn maar zie het nut er niet van in om daar veel geld aan uit te geven.
Ben momenteel aan het cutten en zit te twijfelen hoe ik cardio ga aanpakken. Heb het even onderverdeeld in de catagorie 'ververlies en conditie'.
Vetverlies cardio:
1. Nuchtere maag 30 minuten op lage hartslag 130bpm/60%. Op school whey+voeding.
2. Whey, bijna nuchtere maag fietsen net als bovenstaand. Op school voeding.
3. Anders?
Conditie cardio:
1. Na kt 20 min HIIT, met wheyshake na kt.
2. Na kt 20 min HIIT zonder wheyshake. whey na de hiit.
3. Anders.
Weekschema:
ma: hiit
di: vet
wo: hiit
do: vet
vr: vet
za/zo: rust
persoonlijk zou ik voor Vet 2 en Cardio 1 gaan. Schema zo houden en als ik dieper wil gaan de vrijdag ook hiit pakken.
Wat denken jullie hier van en hoe zouden jullie het doen? Dagelijke voeding is op onderhoud, hou er niet van om er onder te gaan zitten doe liever wat extra's zolang ik niet overbelast. Overigens ben ik niet van plan de whey te vervangen door amino's. Zal miss wat beter zijn maar zie het nut er niet van in om daar veel geld aan uit te geven.