Een hele tijd heb ik gewoon nooit echt de moed gehad om te gaan lopen.
Dan maar tot de conclusie gekomen dat dit tamelijk p*ssy-achtig was en ik ben nu beginnen lopen.
Niet op een piste ofzo, aangezien ik op het platteland woon kan ik gewoon langs de velden lopen (met bloemen in men haar
) aangezien ik op het platteland woon. Het gaat hier ook redelijk bergop en bergaf dus het is ook ietsje leuker dan op een piste.
Ik ben nooit echt sterk geweest in het lopen van langere afstanden, om niet te zeggen zwak. Ik loop een toertje van ongeveer 3 km. Dit in iets van een 15 minuten. Daarna ben ik echt uitgeput. Men hartslag is ook tamelijk hoog.
Mijn plan is nu, om dit rondje iedere week een paar keren te lopen, tot ik voel dat ik meer kan. En zo het rondje steeds vergroten.
Ik wil eigenlijk vooral wat conditie kweken, alsook vet verliezen.
Aangezien het toch tamelijk intens is (voor mij toch), zou dit genoeg zijn om vet te verliezen? Je verliest pas vet na 40 minuten heb ik ergens gelezen. Maar iemand die 15 min voluit gaat, of iemand die 1 uur lang op een gematigd tempo loopt.. wat is het verschil hier juist tussen.
Hoe staat intensiteit tov duur als het op vetverlies aankomt?
Dan maar tot de conclusie gekomen dat dit tamelijk p*ssy-achtig was en ik ben nu beginnen lopen.
Niet op een piste ofzo, aangezien ik op het platteland woon kan ik gewoon langs de velden lopen (met bloemen in men haar
) aangezien ik op het platteland woon. Het gaat hier ook redelijk bergop en bergaf dus het is ook ietsje leuker dan op een piste.Ik ben nooit echt sterk geweest in het lopen van langere afstanden, om niet te zeggen zwak. Ik loop een toertje van ongeveer 3 km. Dit in iets van een 15 minuten. Daarna ben ik echt uitgeput. Men hartslag is ook tamelijk hoog.
Mijn plan is nu, om dit rondje iedere week een paar keren te lopen, tot ik voel dat ik meer kan. En zo het rondje steeds vergroten.
Ik wil eigenlijk vooral wat conditie kweken, alsook vet verliezen.
Aangezien het toch tamelijk intens is (voor mij toch), zou dit genoeg zijn om vet te verliezen? Je verliest pas vet na 40 minuten heb ik ergens gelezen. Maar iemand die 15 min voluit gaat, of iemand die 1 uur lang op een gematigd tempo loopt.. wat is het verschil hier juist tussen.
Hoe staat intensiteit tov duur als het op vetverlies aankomt?

.