Fitness Seller

Cardio Tijdens Bulk voor vet verlies

Bezoekers in dit topic

Rafael Alves

Novice
Lid geworden
6 feb 2013
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
77kg
Vetpercentage
18%
Ik heb hier een kleine vraag.

Kort: Cardio (gewoon hardlopen buiten) tijdens je bulk op de juiste moment, kan het alsnog wel ervoor zorgen dat je vet verliest?

De plan is om half uurtje te gaan hardlopen in de ochtend met lege maag. (Misschien wel wat BCAA nemen)

Is dat effectief voor (hoe klein dan ook) vet verlies, ook al eind van de dag eindig ik met
positieve aantal calorieën? Door te "te kort" aan koolhydraten op het moment van de cardio zelf.

Ik heb het gevoel dat mij vet percentage op de hoge kant zit en dat houd me een beetje tegen om vol op de bulk te gaan. Mij vet % ligt minstens rond de 18%.

Graag een antwoord en alvast bedankt.
Het spijt me alvast als ik mezelf niet duidelijk genoeg heb kunnen maken.
 
Nee, het is het 1 of het ander. Cutten of bulken!
 
thanks voor de straight antwoord.

Dat lijkt mij ook logisch, vooral ook omdat anders zoude niemand cutten :p en de term zoude niet eens bestaan...

Maar is het echt niet reel om te denken dat voor dat exact moment wat vetjes weg branden onafhankelijk van je maaltijden na het hardlopen? Of denk ik te simplistisch erover?

kan iemand dat aan mij duidelijk maken? :headbang:
 
Je kan met bulken met cardio doen, je zal dan idd vetverbranden maar ook spier. Waardoor het uiteindelijk geen bulk meer is. Als ik is een keer cardio doe met de bulk, eet ik de verbrande cals er weer aan.
 
Even een vraag hierop, hoe zit dit met fietsen naar bijvoorbeeld je werk/school?
 
Even een vraag hierop, hoe zit dit met fietsen naar bijvoorbeeld je werk/school?

Met fietsen verbrand je het minst spier, maar bereken wel je verbrande kcal en eet die er weer aan, mits je in de bulk zit!
 
Je kan met bulken met cardio doen, je zal dan idd vetverbranden maar ook spier. Waardoor het uiteindelijk geen bulk meer is. Als ik is een keer cardio doe met de bulk, eet ik de verbrande cals er weer aan.
Sorry bro,
Maar in de bulk zul je nooit in de buurt komen om spierweefsel te gaan afbreken.
Tevens zit je lichaam meestal nog redelijk in stabiele vorm qua vooraden kh , eiwitten , glycogeen(<?) waardoor cardio in de ochtend geen extra voordeel heeft qua vet verbanding wel heeft cardio in de bulk een possitief effect op je metabolism en stimuleerd het je insuline gevoeligheid.

---------- Post toegevoegd 4 August 2013 om 00:28 ----------

Even een vraag hierop, hoe zit dit met fietsen naar bijvoorbeeld je werk/school?
What about it?
Je verband wat extra kcal maar geheel afhankelijk van de afstand is dit meestal verwaarloosbaar( 5/10 min)
 
Het is inderdaad het 1 of het ander. Je kan wel cardio doen in de bulk om je conditie op peil te houden. Maar vet ga je niet verbranden aangezien je met een calorie-overschot zit.
 
Als het zo simpel was zou niemand vet aankomen tijdens een bulk.
 
Sorry bro,
Maar in de bulk zul je nooit in de buurt komen om spierweefsel te gaan afbreken.
Tevens zit je lichaam meestal nog redelijk in stabiele vorm qua vooraden kh , eiwitten , glycogeen(<?) waardoor cardio in de ochtend geen extra voordeel heeft qua vet verbanding wel heeft cardio in de bulk een possitief effect op je metabolism en stimuleerd het je insuline gevoeligheid.

---------- Post toegevoegd 4 August 2013 om 00:28 ----------


What about it?
Je verband wat extra kcal maar geheel afhankelijk van de afstand is dit meestal verwaarloosbaar( 5/10 min)


Dat is juist de reden dat ik deze vraag stel, is je vooraad er nog steeds ook na 8 uur of meer vasten (slapen)? Is de gebruik van night protein/caseine eigenlijk dan totaal overbodig ;p ?

Ik weet dat het afhenkelijk is van de bron maar hoelang blijft de glycogeen in je bloed hangen na dat je bijvoorbeeld zoete aardappen hebt gegeten, voor dat het vet zou kunnen worden? ???

---------- Post toegevoegd 4 August 2013 om 14:06 ----------

Als het zo simpel was zou niemand vet aankomen tijdens een bulk.

Ik begrijp dat het niet zo simpel is, daarom wil ik het juist begrijpen :D
 
Dat is juist de reden dat ik deze vraag stel, is je vooraad er nog steeds ook na 8 uur of meer vasten (slapen)? Is de gebruik van night protein/caseine eigenlijk dan totaal overbodig ;p ?

Ik weet dat het afhenkelijk is van de bron maar hoelang blijft de glycogeen in je bloed hangen na dat je bijvoorbeeld zoete aardappen hebt gegeten, voor dat het vet zou kunnen worden? ???

---------- Post toegevoegd 4 August 2013 om 14:06 ----------



Ik begrijp dat het niet zo simpel is, daarom wil ik het juist begrijpen :D

Ja night protein kun je skippen voor een gewoon vaste maaltijd wat beter vult.
Teminste als je het neemt voor ''de trage afgiften tijdens de slaap''
 
Back
Naar boven