Bryce1974
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
5 keer per week is zwaar overdreven, ik zou zeggen 2x per week 2km ongeveer. Doe het zelf al sinds een maand of 2 en ik blijf lekker vooruitgaan qua moe zijn/verzuren. Maar dan wel 2km alles geven, imo veel beter dan een die lange afstanden, ben je ook nog eens lekker snel thuis.
Vaker doe ik het niet want ik heb ook nog een wekelijkse zware benentraining.
.@bryce matig fysiek bewegen? dat gaat over gezond bewegen, ts wilt toch conditie?
Bij de link die ik gaf staat ook een "fitnorm", dan hebben ze het over 3x per week (intensief geloof ik).
Ja inderdaad dat is wel het voordeel van zo'n hometrainer.
Hartslagmeter zit erop maar op mijn mountainbike heb ik dat niet maarja dan fiets ik gewoon en hou ik niks bij anders moet ik weer een horloge met hartslagmeter ofzo kopen en weet ik het allemaal.
Rond de 140 is het best toch?
Dan halfuurtje en dan toewerken tot je met dezelfde hartslag een halfuur volhoud op de zwaarste versnelling, en dan steeds meer km's rijden zeg maar?
Zoiezo zal ik het gauw merken of mijn conditie vooruit gaat ook zeker met mijn trainingen.
ja en daar staat 3x 20 mins per week.. kom op 2x 2km hiit p/w is toch wel genoeg voor conditie opbouwen?