AndroidHealthClinic

Carnaval 2009

Gauner

Competitive Bodybuilder
Waardering
43
Lengte
1m76
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
Ja mensen, over enkele dagen begint in het zuiden des lands weer het grootse volksfeest carnaval!
Hoeveel dagen gaan we dit jaar zuipen tot we kruipen en welk kostuum trekken we uit de kast? Voor mij begint het feest vrijdagavond en gaat het door tot dinsdagavond.. Even geen training en voeding maar lekkere koude kletsers naar binnen werken!

Afgelopen zondag was 1, komend weekend volgen 2 en 3. Kostuum is niet noemenswaardig :P

Ik ga zaterdag en maandag, hoop toch een beetje op het drinken te letten maar dat is erg lastig deze dagen. Kostuum is staandaard, ouwe jas met dweilen, vitrage en zakdoek en hoedje met veel meuk (bergen op zoom he)

ik ga alleen zondag flink zuipen, vind carnaval nie zo gek veel aan,k*tmuziek en da verkleden is ook niet mijn ding,maar zuipen is wel relax:)

Kdoe daar niet aan mee alhoewel carnavalstad AALST dicht in m'n buurt is,,,,ik hou der gewoon niet van. Zo ongezellig

In Venlo. Lekker vanaf zaterdag tot de maandag losgaan. Ga denk ik weer als cowboy en rocker.

Ben van plan om zondag nog ff te gaan, Breda waarschijnlijk

ik heb al een enorme hekel aan apreski enzo dus carnaval .. mij niet gezien :D

pff sla denk ik toch maar eens over! ;)
alhoewel ik zondags wel meestal met familie ga.. zonder drank dit jaar .. Ik BOB wel!

ik woon in ninove, tegen aalst (carnavalsstad bij uitstek) en dus is het bij ons in de stad ook groot carnavalverleden en heden.

Zit bij een groep met wagen en zo, dus vanaf zaterdag volgende week tot woensdag ben ik op de baan...

1ste jaar dat ik er tegen op zie om het mee te maken, al mijn zuurverdiende kilo's die kans maken om te verdwijnen :(

Je gaat echt niet op die paar dagen al je gains van maanden tijd verliezen hoor :p
Ik zal ook op Aalst carnaval te vinden zijn :D Ik kijk er al naar uit. Moet alleen zaterdag nog efkes naar de Teleshop voor nog wat kleren :D

Jaja carnaval. Een van de weinige keren dat ik alcohol drink. Ik doe wel alleen de standaard carnavalsdagen zondag maandag dinsdag. Ik woon in Maastricht dus ik kan er in principe ook niet omheen. Zullen wel weer 3 gezellige dagen worden hoewel ik het ook eens ben met een boel mensen dat de muziek echt k*t is! Voor 3 dagen kan k me daar wel overheen zetten en ervan genieten. Mn pakje voor dit jaar is konijn en mischien nog een dag tijger ofzo lekker standaard.

Dit jaar geen zin in carnaval, hoop dat ik een paar honderd kilometer verderop een leuke tijd heb ;) .

doen we niet aan hier.. :p
carnaval dan he

Ik vier normaal gesproken carnaval altijd in Keulen, nu kon ik geen vrij krijgen.. :mad:
Dus voor mijn vrienden die vandaag zijn vertrokken, deze is voor jullie homo's.

http://www.youtube.com/watch?v=CrWA8D8vKog

Terug
Naar boven